TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiësto in Groningen!!!!


Posted by Kamaya on Aug-23-2002 09:31:

DJ Tiësto in Groningen!!!!

Naar aanleiding van mijn verhuizing naar Groningen (om te studeren) en een uitgebreide KEI-introductieweek, waarin ik ongeveer alle tentjes wel heb gezien het volgende:

Vrijdag 4 oktober komt DJ Tiësto naar 'The Palace' in Groningen.

Ik ben inmiddels 2 keer in deze discotheek geweest en ik moet zeggen dat het er goed vertoeven is !

bron: www.thepalace.nl

Vrijdag 4 Oktober 2002
Thank God it's Friday (once again)
DJ's: TIESTO en DJ Orchid (your host for this evening)
LJ: Pablo !
Aanvang: 23.00 uur
Voorverkoop start op vrijdag 20 september tijdens de Full Moon Party in The Palace en vanaf maandag 23 september bij onze voorverkoopadressen. Binnenkort meer informatie

Wie komt ?! Ik iig wel!!!



beetje jammer van de flyer in zwart-wit, maar goed


Posted by Spinnin Jack on Aug-23-2002 10:20:

15 pleuros das ook goed te doen, wel een leuk prijsje voor een paar uurtjes tiesto.
Het is alleen jammer dat helemaal in groningen is, anders was ik ook wel even langs gekomen.


Posted by DJ Bazz on Aug-23-2002 11:13:

ik zal er zijn!!!! ik verwacht total w00t en aphex eigenlijk ook wel
ik hoop trouwens dat orchid daarna weer ff wat flinke techno zal draaien dat wordt dan weer doorstampen


Posted by wieba doedelzak on Aug-23-2002 16:57:

jullie een feesten, en ik daar maar mijn best doen om de glazen goed naar de bar te brengen.

Ik werk daar namenlijk. maar het wordt wel een top feestje, altijd als tiesto er is.

trouwens er komt binnenkort ook een blackhole party met: Dazzle, cor Fijneman en montana in the palace


Posted by MaGiK54 on Aug-23-2002 18:22:

Dag ervoor draaitie in Night-live in Maastricht. Waarschijnlijk gaan we daarheen met een overnachting daaro. Lekker twee dagen Maastricht, errug leuke stad. Lijkt me een gave toco. Is iemand er ooit eens geweest ??

En zaterdag draaitie in Eindhoven op Extrama. Grote kans dat ik daar ook heen ga, maar das een beetje afhankelijk van de line-up daaro.

Dussss Groningen op vrijdag denk het nie, aangezien we dan heel Nederland hebben gezien.


Posted by tijs08 on Aug-23-2002 22:00:

latste keer in The Palace bij Teisto geweest.. en dat was KUT!! Sfeer was goed en de muziek daar hoef ik het niet eens over te hebben.. maar het was zooooooo FUCKING druk!! je koon dus gewoon niet je handen in de lucht gooien want die zaten klem
en... 10 000 kleien KUT wijfies die handtekenignen wilde van Mr Tijs.. die er zelf ook helemaal gestoort van werd.
The place heb helemaal verbouwd enzo.. ik dacht dan doen ze ook wel wat aan het bezoekers aantal.. op gebod vand e brandveiligheid enzo,..maar nee hoor.. ze proppen er nog steeds 500 man teveel in

Dus verwacht er niet teveel van!

Night live.. nooit geweest, wel veeeel over gehoort en schijnt echt een hele mooie en toofe tent te zijn.. alleen hier weer hetzelfde verhaal.. veel te druk.....


Posted by Partyhardy! on Aug-24-2002 11:54:

Thumbs up

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dag ervoor draaitie in Night-live in Maastricht. Waarschijnlijk gaan we daarheen met een overnachting daaro. Lekker twee dagen Maastricht, errug leuke stad. Lijkt me een gave toco. Is iemand er ooit eens geweest ??



Maastricht is inderdaad echt een gave stad Afgelopen week hier ook de intro-week gehad. Woensdag Piet Bervoets en donderdag Johan Gielen.
De nightlive is ook een erg toffe discotheek, in een kerk! dus daar kijk je ook absoluut je ogen uit! een aanrader dus


Posted by Darkzwever on Aug-24-2002 13:44:

quote:
latste keer in The Palace bij Teisto geweest.. en dat was KUT!! Sfeer was goed en de muziek daar hoef ik het niet eens over te hebben.. maar het was zooooooo FUCKING druk!! je koon dus gewoon niet je handen in de lucht gooien want die zaten klem


Helemaal mee eens tijs08, ik was er die avond ook, en ik vond er maar weinig aan. Ik ben nu 3x in de Palace geweest op avonden dat Tiesto er draaide, 2 waren super en die ene (de laatste keer) was dus echt lame. Ik weet dus ook nog niet of ik er heenga, een vriend van me woont op 5 mins lopen van de Palace, dus dat komt mooi uit + dat de Palace een ontzettend mooie discotheek is met ook erg fijn geluid.
Ik vrees echter ook dat het weer ontzettend druk gaat worden aangezien mr Tiesto nog populairder is dan voorheen, en de vorige keer was de drukte echt mensonterend.

Darkzwever , je hoort hier nog wel meer over van me


Posted by Glaniskanis on Aug-24-2002 17:21:

quote:
Originally posted by Darkzwever


Helemaal mee eens tijs08, ik was er die avond ook, en ik vond er maar weinig aan. Ik ben nu 3x in de Palace geweest op avonden dat Tiesto er draaide, 2 waren super en die ene (de laatste keer) was dus echt lame. Ik weet dus ook nog niet of ik er heenga, een vriend van me woont op 5 mins lopen van de Palace, dus dat komt mooi uit + dat de Palace een ontzettend mooie discotheek is met ook erg fijn geluid.
Ik vrees echter ook dat het weer ontzettend druk gaat worden aangezien mr Tiesto nog populairder is dan voorheen, en de vorige keer was de drukte echt mensonterend.

Darkzwever , je hoort hier nog wel meer over van me


Aangezien ik de laatste keer er niet was was ik wel van plan om dit keer weer te gaan
Darkzwever heeft wel gelijk qua andere keren die waren idd super, maar zoals hij al zegt is Tiesto nog bekender dan voorheen (zeker bij de newbie studentjes die hier vast wel heen willen)
Ik denk dat ik toch ga, maar 100% zeker ben ik dus nog nie
Ik laat het ook nog wel weten
[edit]
Als ik nu al terugdenk aan de uitgang van de laatste keren
Het zweet breekt me gelijk weer uit whehe
Maar 1 ding is altijd zeker Geluid en Sfeer = Top
[/edit]


Greetz,
Glaniskanis



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.