TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Tiësto in Groningen!!!!
DJ Tiësto in Groningen!!!!
Naar aanleiding van mijn verhuizing naar Groningen (om te studeren) en een uitgebreide KEI-introductieweek, waarin ik ongeveer alle tentjes wel heb gezien het volgende:
Vrijdag 4 oktober komt DJ Tiësto naar 'The Palace' in Groningen.
Ik ben inmiddels 2 keer in deze discotheek geweest en ik moet zeggen dat het er goed vertoeven is !
bron: www.thepalace.nl
Vrijdag 4 Oktober 2002
Thank God it's Friday (once again)
DJ's: TIESTO en DJ Orchid (your host for this evening)
LJ: Pablo !
Aanvang: 23.00 uur
Voorverkoop start op vrijdag 20 september tijdens de Full Moon Party in The Palace en vanaf maandag 23 september bij onze voorverkoopadressen. Binnenkort meer informatie
Wie komt ?! Ik iig wel!!!
beetje jammer van de flyer in zwart-wit, maar goed
15 pleuros das ook goed te doen, wel een leuk prijsje voor een paar uurtjes tiesto.
Het is alleen jammer dat helemaal in groningen is, anders was ik ook wel even langs gekomen.
ik zal er zijn!!!!
ik verwacht total w00t en aphex eigenlijk ook wel
ik hoop trouwens dat orchid daarna weer ff wat flinke techno zal draaien dat wordt dan weer doorstampen
jullie een feesten, en ik daar maar mijn best doen om de glazen goed naar de bar te brengen.
Ik werk daar namenlijk. maar het wordt wel een top feestje, altijd als tiesto er is.
trouwens er komt binnenkort ook een blackhole party met: Dazzle, cor Fijneman en montana in the palace
Dag ervoor draaitie in Night-live in Maastricht. Waarschijnlijk gaan we daarheen met een overnachting daaro. Lekker twee dagen Maastricht, errug leuke stad. Lijkt me een gave toco. Is iemand er ooit eens geweest ??
En zaterdag draaitie in Eindhoven op Extrama. Grote kans dat ik daar ook heen ga, maar das een beetje afhankelijk van de line-up daaro.
Dussss Groningen op vrijdag denk het nie, aangezien we dan heel Nederland hebben gezien.
latste keer in The Palace bij Teisto geweest.. en dat was KUT!! Sfeer was goed en de muziek daar hoef ik het niet eens over te hebben.. maar het was zooooooo FUCKING druk!! je koon dus gewoon niet je handen in de lucht gooien want die zaten klem
en... 10 000 kleien KUT wijfies die handtekenignen wilde van Mr Tijs.. die er zelf ook helemaal gestoort van werd.
The place heb helemaal verbouwd enzo.. ik dacht dan doen ze ook wel wat aan het bezoekers aantal.. op gebod vand e brandveiligheid enzo,..maar nee hoor.. ze proppen er nog steeds 500 man teveel in
Dus verwacht er niet teveel van!
Night live.. nooit geweest, wel veeeel over gehoort en schijnt echt een hele mooie en toofe tent te zijn.. alleen hier weer hetzelfde verhaal.. veel te druk.....
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Dag ervoor draaitie in Night-live in Maastricht. Waarschijnlijk gaan we daarheen met een overnachting daaro. Lekker twee dagen Maastricht, errug leuke stad. Lijkt me een gave toco. Is iemand er ooit eens geweest ?? |
Afgelopen week hier ook de intro-week gehad. Woensdag Piet Bervoets en donderdag Johan Gielen.
een aanrader dus
| quote: |
| latste keer in The Palace bij Teisto geweest.. en dat was KUT!! Sfeer was goed en de muziek daar hoef ik het niet eens over te hebben.. maar het was zooooooo FUCKING druk!! je koon dus gewoon niet je handen in de lucht gooien want die zaten klem |
| quote: |
| Originally posted by Darkzwever Helemaal mee eens tijs08, ik was er die avond ook, en ik vond er maar weinig aan. Ik ben nu 3x in de Palace geweest op avonden dat Tiesto er draaide, 2 waren super en die ene (de laatste keer) was dus echt lame. Ik weet dus ook nog niet of ik er heenga, een vriend van me woont op 5 mins lopen van de Palace, dus dat komt mooi uit + dat de Palace een ontzettend mooie discotheek is met ook erg fijn geluid. Ik vrees echter ook dat het weer ontzettend druk gaat worden aangezien mr Tiesto nog populairder is dan voorheen, en de vorige keer was de drukte echt mensonterend. Darkzwever , je hoort hier nog wel meer over van me |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.