TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is onze hardstyle top 5 dj's?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Cosmic on Aug-23-2002 16:39:

Wat is onze hardstyle top 5 dj's?

Kies maar zou ik zeggen.

Ik ga voor Isaac, kvind al zijn rmeixes bruut en vooral de plaat "On the edge", dat is IMO de beste hardstyle plaat van dit jaar.

Posted by AlFerox on Aug-23-2002 16:54:

01 dana
02 dana
03 dana
04 dana
05 dana

DANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Posted by -TAIS- on Aug-23-2002 16:54:

"Rot op met je kutpoll" heb ik gekozen. Maar dan niet omdat ik het slecht vind dat je een poll maakt ofzo, maar meer omdat hardstyle mij eigenlijk niet echt interesseert.

Posted by Biohazard on Aug-23-2002 16:56:

Rot op met je kut poll! Ik vind hardstyle nou eenmaal saai

Posted by Massive on Aug-23-2002 16:59:

ik heb ook ff voor "rot op met je pollkut" gekozen, met als reden dezelfde als die van tais

Posted by Siesta on Aug-23-2002 16:59:

kut poll

ik beuk alleen op ambient muziek enzo

Posted by raoel on Aug-23-2002 17:12:

Geweldige poll hoor cosmic guy.
ik mis alleen technoboy in je lijstje

Eindelijk weer eens een topic over hardstyle/hardhouse.
Moeten er hier meer komen!!!
Of op een ander forum waar de meeste er wel van houden maar daar komen weinig mensen (is dit spam?) of weten jullie niet welk forum ik bedoel?

Zullen we hardstyleaddict.com oprichten

Ik heb voor dana gekozen omdat ik dat nu eenmaal een tof wijf vin als ik haar op de radio hoor.
Maar ik vindt ze allemaal erg goed.
Scot en warmduscher vindt ik dan de minste DJ's, maar scot's remixen zijn altijd gaaf.

Mijn favo Hardstyle DJ's zijn
Dana
Pavo
Technoboy
Francois
Luna

En dan een ander lijstje
Hennes & Cold
Cosmic Gate
Kai Tracid

dis toch weer net een andere stijl muziek.

Posted by Cosmic on Aug-23-2002 17:22:

quote:
Originally posted by raoel
Geweldige poll hoor cosmic guy.
ik mis alleen technoboy in je lijstje

Mijn dank is groot. Ja, nu je het zegt, Technoboy hoort er ook bij. Ik kan hem niet meer veranderen, beetje raar wel. Dus als een mod zich geroepen voelt: zet Technoboy er even bij aub.

Posted by Odyne on Aug-23-2002 17:38:

moeilijk moeilijk om er maar 1tje te kiezen!!

ik heb uiteindelijk voor Isaac gekozen, omdat hij de enige is die ik tot nu toe heb zien draaien, al komt daar wel verandering als ik naar Qlimax ben geweest. Maar ik vind de meeste van deze Dj's wel lekker draaien... ook de nrtjes van 'rot op met je kut poll' vind ik erg leuk

Posted by Subsonik on Aug-23-2002 17:39:

ook rot op met je kutpoll gekiest, omdat hardstyle me gewoon absoluut niet boeit

Posted by raoel on Aug-23-2002 17:42:

Kan een mod ook de optie "rot op met je kut poll" verwijderen of die veranderen in technoboy.
dan krijgen we misschien nog enkele serieuze reacties!!!

Posted by Flipper01 on Aug-23-2002 17:43:

Love Poundin' Sensation Hardstyle!!

Pff lastige keuze...
Ik heb uiteindelijk Dana gestemd, zat vooral te twijfelen tussen haar en Isaac. Maar aangezien ik Dana qua techniek toch beter vind heeft ze mijn stem gekregen!!
Ik ben benieuwd of er nog een Dj is die mijn mening kan gaan veranderen op de 21ste!

Toppie 5:
Dana
Isaac
Technoboy
Pavo
Kai Tracid

Posted by Cosmic on Aug-23-2002 17:50:

Waar blijven de hardstyle liefhebers???

Posted by Bellie on Aug-23-2002 18:13:

quote:
Originally posted by raoel
Kan een mod ook de optie "rot op met je kut poll" verwijderen of die veranderen in technoboy.
dan krijgen we misschien nog enkele serieuze reacties!!!

Waarom moet die verwijderd worden?Alleen omdat ie bovenaan staat??
Nu wete je gewoon dat hardstyle niet geliefde is hiero.Ik vind het ook maar boutmuziek.Veels te simpel man.Dus ik heb ook gekozen voor. Rot op met je kutpoll...

GREETZ!!

Posted by raoel on Aug-23-2002 18:35:

Ik heb dat gepost omdat je nu aleen maar van zulke onzinnige reacties krijgt als "ik vin er gin zak aan, daarom kies ik....."
Post dan niet!!!
Dat hardstyle hier niet populair is wist ik al.
Jammer genoeg

dus degene die hier fatsoenlijk posten houden er wel van, dat heb ik liever als andersom.
snap je?

Posted by Flipper01 on Aug-23-2002 18:40:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Waar blijven de hardstyle liefhebers???

Ja, Tijs08, Partyhardy, YojiBiomehanika, Dr.Kuipers, kunnen Hardstyle zowieso wel waarderen dacht ik..
Kijk eens op partyflock wat daar aan hardstyleAddicts rondpost..
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet zo kunnen waarderen. En door de optie "Kutpoll" erbij te zetten lok je ook wel een beetje commentaar uit

Posted by New Wave on Aug-23-2002 19:07:

Rot op met die kutpoll.

Hardstyle is voor zielloze boeren......

oeijoeijoeij....wat een uitspraak weer

Posted by Biohazard on Aug-23-2002 19:09:

Als je nou echt Hardstyle wilt, ga dan naar het Q-Dance Forum ofzo.

Posted by BooMBooM on Aug-23-2002 19:27:

ik stem overduidelijk op isaac zijn remixen zijn vet (vooral Lovin' you 2002 die binnenkort uitkomt)en zijn set op de summerspecial in Fun was echt te goed dus ik stem op isaac

Hardstyle mag dan voor watjes wezen maar het heeft wel mooi de grootste (en drukste) tent van mysteryland gekregen daar ken de rest nog een puntje aan zuigen

oh ja mijn top5=
1.Isaac
2.Dana
3.Technoboy
4.Gizmo
5.Luna

Posted by Dr. Kuipers on Aug-23-2002 19:45:

Yeah eindelijk iets over hardstyle

Vind Kai Tracid eigenlijk wel super

Heb hem het vaakst gezien en op Mystery Land beukte ie gruwelijk hard, zelfs wat hardcore platen

Technoboy had er eigenlijk wel bijgemogen, anders had ik daarvoor gekozen, nu voor Luna. Die platen van hem zijn zo gruwelijk hard: We Control The Sound en So Many More

Nog maar een maandje en dan Qlimax!

Ben benieuwd naar Zenith en Isaac...

Top 5:

1. Luna
2. Technoboy
3. Dana
4. Kai Tracid
5. Pavo

Posted by TimeportE on Aug-23-2002 19:56:

quote:
Originally posted by Biohazard

shitt... ben ik een weekje weg krijgen we dit soort replies! (had meer van je verwacgt biohazard!)
waarom zouden mensen niet een poll mogen openen over hun muziek die ze leuk vinden, ik zie ook threads over techno, progressive op dit forum staan waarom kunnen we gewoon niet een beetje respect tonen!!

Posted by Cosmic on Aug-23-2002 19:59:

quote:
Originally posted by Biohazard

Ik wil het toevallig hier, kijken wat de mensen op dit forum ervan vinden.

En die laatste optie had ik meer voor de grap erbij gedaan, niet om reacties uit te lokken.

En dat hardstyle voor zielepoten is, ben ik he tok niet mee eens. Aan je smaak kun je niets veranderen, je houdt ergens van of niet.

Posted by mr.marcello on Aug-23-2002 20:22:

Hardstyle is zeer zeker niet mijn favoriete stijl, maar als ik dan moet kiezen ga ik toch voor Dana. Ik heb haar het meeste zien / horen draaien en wat zij doet spreekt me dan van dit rijtje namen toch het meeste aan.

Met vriendelijke groet.

Posted by AFA on Aug-23-2002 21:04:

quote:
Originally posted by New Wave
Rot op met die kutpoll.

Hardstyle is voor zielloze boeren......

oeijoeijoeij....wat een uitspraak weer

Aaaah wat zijn we weer volwassen. Ik ga toch ook niet zeggen 'trance is voor mietjes'. Ieder zijn smaak...
Maargoed mijn top kwa draaien is toch wel 1. Dana (techniek) en 2. Technoboy (Plaatkeuze).

Kwa producers hou ik erg van Scot Project, deze man maakt echt masterlijke remixen..

Posted by Biohazard on Aug-23-2002 21:29:

quote:
Originally posted by TimeportE

shitt... ben ik een weekje weg krijgen we dit soort replies! (had meer van je verwacgt biohazard!)
waarom zouden mensen niet een poll mogen openen over hun muziek die ze leuk vinden, ik zie ook threads over techno, progressive op dit forum staan waarom kunnen we gewoon niet een beetje respect tonen!!

Jullie moeten ook niet alles wat ik zeg zo serieus nemen Ik zij alleen maar dat je meer sucess met je poll zou hebben op het Q-dance forum. Hiero zitten niet zoveel Hardstyle fans

Ik ben geen fan van hardstyle, maar Scot Project vind ik wel te pruimen Alleen is dat geen Hardstyle maar is Hard Trance!

Pages (2): [1] 2 »