TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax - Sept 21st 2002
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Qlimax Silverdome Zoetermeer 21-09-2002
Nog TA'ers die van plan zijn te gaan?
Ik ben zowiezo present
Heerlijk nachtje stampen in Zoetermeer! 
Line-up:
Area 1
Technoboy
The Darkman
Melanie di Tria
DJ Zenith
Charly Lownoise
Dana
Pavo
Area 2
Bas & Ram
DJ Isaac
DJ Gizmo
Sunny D.
DJ Luna
The Alpha Twins
Area 3
Haze & Abyss (4 hour set)
Pila (4 hour set)
Misschien IDtje om meeting om 01.00 uur te houden als er tenminste animo voor is...
Website is ook online:
http://www.q-dance.nl/q/archief/200...ptember__qlimax
Site ziet er echt super uit!
ik ga OOK!!
Samen met 'echte' TA-er Flipper01
(ik ben nog maar een newbie
)
Gisteren kaartjes gehaald
ik ik ik !!!! ik ben zeker van de partij nog nooit zo'n goeie line up gezien op qlimax als deze dus ben er zeker bij
ik ga! (vanzelfsprekend) 
woei wat een vette line-up ook!
Vette line up volgens mij is het met die hardstyle altijd dezelfde line up.........
dana, luna, pavo, alpha twins
Heb je wel gelijk in. Ik zie liever ook wat nieuws een keer maarja ik vermaak me toch altijd wel met dana
I'll be there!!
Ik heb wel ff zin om weer eens lekker een nacht door te stampen!! 
Vind het nog wel meevalleen hoor met standaard namen...
Dana, Pavo, Luna en Technoboy zijn wel standaard... (maar beuken ook het hardst
)
De rest van de naam is echt nie standaard hoor...
Charly Lownoise, DJ Isaac, DJ Gizmo, Zenith en dan die 4 uurs sets van Pila en Haze & Abyss.
Noem ik toch echt nie standaard hoor 
Re: Qlimax Silverdome Zoetermeer 21-09-2002
Ik vind 'm wel degelijk apart.. zitten redelijk wat niet-standaard namen tussen.. :
| quote: |
| [i] Area 1 Technoboy -> ok die is standaard, maar wel retegoed The Darkman -> die zie je zelden, heb 'm wel 's gezien in de Hemk48e Melanie di Tria -> nooit van gehoord DJ Zenith -> een Italiaanse producer die eindelijk hier 's plaatjes komt draaien Charly Lownoise -> 1x gezien in de Hemk48e, niet veel boeiends Dana -> standaard maar oh zo goed Pavo -> ook een vaste gast Area 2 Bas & Ram -> nieuw op Qlimax maar ik heb hoge verwachtigen DJ Isaac -> volgens mij 1e keer Q-Dance voor hem, goeie producer DJ Gizmo -> draait ook zelden op grote feesten, ben benieuwd Sunny D. -> gezien op QlubTempo, komt niet vaak.. DJ Luna -> ok, hij is standaard maar echt een toppertje The Alpha Twins -> 1e keer grote feest? die gasten mixxen wel strak Area 3 Haze & Abyss (4 hour set) -> nieuw op zo'n feest.. nooit eerder gezien Pila (4 hour set) -> oldschool DJ die nu 's 4 uur gaat stampen.. vraag me ook af hoe hij draait |
Alpha Twins stonden al op Qontact 1 jaar terrug
mja alpha twins hebben al vaker voor q-dance gedraaid
bas & ram (shockers, ML enz,)
chaly lownoise draait ja altijd op die bitte ein beat feestjes
sorry hoor maar het zijn altijd de standaard hardstyle dj's die dan wel op verschillende feesten draaien maar die namen kom je altijd wel weer tegen
(melanie di tria heeft ook al op 2 qlubtempo's en een qlimax feest gedraaid, alpha twins 5 qlubtempo's 2x qlimax en ook nog q-base sunny d. 2x qlimax 5 q-base.......euh niet standaard he.....)

Area 1
Technoboy -> ok die is standaard, maar wel retegoed
The Darkman -> die zie je zelden, heb 'm wel 's gezien in de Hemk48e draait vaak zat in NL
Melanie di Tria -> nooit van gehoord beter opletten mien jong, zlefs ik ken dr producties
DJ Zenith -> een Italiaanse producer die eindelijk hier 's plaatjes komt draaien
Charly Lownoise -> 1x gezien in de Hemk48e, niet veel boeiends
Dana -> standaard maar oh zo goed
Pavo -> ook een vaste gast
Area 2
Bas & Ram -> nieuw op Qlimax maar ik heb hoge verwachtigen NIET nieuw op Qlimax, ze hebben al es op Qlimax gestaan
DJ Isaac -> volgens mij 1e keer Q-Dance voor hem, goeie producer Q-Base is ook Q-dance hoor...
DJ Gizmo -> draait ook zelden op grote feesten, ben benieuwd als je Thunderome, Rave The City, Mysteryland (met hardcore dan) kleine feesten noemt
Sunny D. -> gezien op QlubTempo, komt niet vaak.. hij is er (op Q-dance feesten) vaak zat man, heeft zlefs al een x op Qlimax gedraaid
DJ Luna -> ok, hij is standaard maar echt een toppertje
The Alpha Twins -> 1e keer grote feest? die gasten mixxen wel strak nee, ze hebben al 2x op Qlimax gedraaid
Area 3
Haze & Abyss (4 hour set) -> nieuw op zo'n feest.. nooit eerder gezien hebben wel vaker op Q-dance feestjes (talent room enzow) gedraaid
Pila (4 hour set) -> oldschool DJ die nu 's 4 uur gaat stampen.. vraag me ook af hoe hij draait
voorts is t wel te verklrane dat zij een "standaard line up" hebben. heb vorig jaar een interview gelezen met de mensen achter Q-ance en zij zeiden dat zij t liefst eigen kweek hebben. Ipv veel dure dj's uit t buitenland halen dus veel eigen mensen die al es eerder hebben gedraaid erbi halen dus.
wel leuke line up... weet nog niet of ik ga
fuck, zit ik een kwartier nix te doen zijn er ondertussen al 2 replies erbij gekomen
heb ik voor niets zitten tikken whaha
Jongens jongens wat een gezeik weer over of het al dat niet standaard is... 
| Originally posted by Optimus fuck, zit ik een kwartier nix te doen zijn er ondertussen al 2 replies erbij gekomen ![]() heb ik voor niets zitten tikken whaha |
Sorry, moet toch ff commenten 
| Originally posted by Optimus The Darkman -> die zie je zelden, heb 'm wel 's gezien in de Hemk48e draait vaak zat in NL Klopt wel, voornamelijk in het zuiden. Meestal de wat kleinere feesten. Melanie di Tria -> nooit van gehoord beter opletten mien jong, zlefs ik ken dr producties Ik dus nie ![]() Bas & Ram -> nieuw op Qlimax maar ik heb hoge verwachtigen NIET nieuw op Qlimax, ze hebben al es op Qlimax gestaan Vorig jaar zeker? Zal me zijn ontgaan. DJ Isaac -> volgens mij 1e keer Q-Dance voor hem, goeie producer Q-Base is ook Q-dance hoor... Weet ik.. Maar daar is ie ook maar 1x geweest (toen heb ik 'm gemist overigens, was op vakantie). DJ Gizmo -> draait ook zelden op grote feesten, ben benieuwd als je Thunderome, Rave The City, Mysteryland (met hardcore dan) kleine feesten noemt ![]() Da's hardcore geen hardstyle. Voor zover ik weet heeft ie nooit op een groote Q-Dance feest gedraaid. Sunny D. -> gezien op QlubTempo, komt niet vaak.. hij is er (op Q-dance feesten) vaak zat man, heeft zlefs al een x op Qlimax gedraaid Zal ook Qlimax vorig jaar geweest zijn, is wel een paar keer in de Hemkade geweest, heb 'm daar ook wel 's gezien. The Alpha Twins -> 1e keer grote feest? die gasten mixxen wel strak nee, ze hebben al 2x op Qlimax gedraaid Ook voorgaande edities, die heb ik niet echt actief meegemaakt. Haze & Abyss (4 hour set) -> nieuw op zo'n feest.. nooit eerder gezien hebben wel vaker op Q-dance feestjes (talent room enzow) gedraaid Onder talent room versta ik wat anders dan onder mainstage op een party met 10.000+ ppls. voorts is t wel te verklrane dat zij een "standaard line up" hebben. heb vorig jaar een interview gelezen met de mensen achter Q-ance en zij zeiden dat zij t liefst eigen kweek hebben. Ipv veel dure dj's uit t buitenland halen dus veel eigen mensen die al es eerder hebben gedraaid erbi halen dus. wel leuke line up... weet nog niet of ik ga |
ff ouwe Tracid Traxxx ceedeetje bijgepakt
Kenji Ogura ft. Melanie DI Tria - Kreiss�ge Typ A -->> wordt welus gedraaid diir de hardstyle dj's
Kenji Ogura ft. Melanie DI Tria - Kreiss�ge Tyb B
ook heeft ze wat traxxx geremixed, oa Tiefenrausch en nog wat (ik ben te lui om uit te zoeken
)
| Originally posted by Optimus ff ouwe Tracid Traxxx ceedeetje bijgepakt Kenji Ogura ft. Melanie DI Tria - Kreiss�ge Typ A -->> wordt welus gedraaid diir de hardstyle dj's Kenji Ogura ft. Melanie DI Tria - Kreiss�ge Tyb B ook heeft ze wat traxxx geremixed, oa Tiefenrausch en nog wat (ik ben te lui om uit te zoeken ) |
En ik ga er ook heen! Lekker stampen enzo... Ik heb er nu al zin in! 
Gezocht nog een extra kaartje, want het schijnt uitverkocht te zijn
Gelukkig heb ik al kaartje 
Maar bij FRS hebben ze vaak nog wel en anders via die sigarenboeren die aangesloten zij bij Ticketservice...
Ik heb d'r ook 1. Gelukkig nog bij de Ticketbox kunnen krijgen, was ook vrij lastig, in Hilversum was alles uitverkocht 
Zelf heb ik ook al, maar een vriend van mij moest er nog een hebben.
Niemand kaartje over ??
Ik hoorde zojuist op ID&T radio dat Qlimax nu toch echt helemaal is uitverkocht!!!