TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Beachparty
Beachparty
Ik ga vanavond naar Beachparty @ Index.
Gewoon omdat ik wat moet doen op zaterdagavond en Index de enige vette tent is hier in de buurt.
Maar wat moet ik er eigenlijk van verwachten, lekker stampen in het zand verwacht ik zo...
Maar moet je nou ook nog speciaal gekleed ofzo in korte broek?
Was van plan driekwart aan te doen.
En nog meer mensen die gaan vanavond?.....Franzelare???
Re: Beachparty
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Ik ga vanavond naar Beachparty @ Index. Gewoon omdat ik wat moet doen op zaterdagavond en Index de enige vette tent is hier in de buurt. Maar wat moet ik er eigenlijk van verwachten, lekker stampen in het zand verwacht ik zo... Maar moet je nou ook nog speciaal gekleed ofzo in korte broek? Was van plan driekwart aan te doen. En nog meer mensen die gaan vanavond?.....Franzelare??? |


Zal maar ff klein reportje schrijven dan
Ben (helaas) al weer terug. Was ook nog vriendin van me mee en die MOEST om 4 uur weer thuis zijn anders vet gezeik met ouders en bladibla 
Was samen met vriend van mij, maar heb die 2 bijna hele avond nie gezien.
Ze gingen gezellig die R&B tent verkennen, kan me daar best een kwartiertje vermaken, mooie dames kijken, maar ben hem daarna gepeerd en rest van de avond met wat leuke lui van Partyflock staan stampen 
Na 2 uur werd er lekker gedraaid 
Tuneboy - In My House, Ard und Jorn - 16 (DJ Nagoom Remix)

Rank 1 - Awakening (Cosmic Gate Remix) en Dumonde - God Music (Cosmic Gate Remix)
Voor de rest kan ik weinig nummers meer herrineren.
Super lachuh om in zand te stampen
en heb me prima vermaakt met lui van Partyflock
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.