TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מה אתם אומרים על עמוד הבדיקה החדש שלי


Posted by DjChook on Aug-24-2002 21:33:

מה אתם אומרים על עמוד הבדיקה החדש שלי

אם זה משהו נגד המחשב שלכם תתלשו לי את השערות בידיים ! וברגליים !

http://welcome.to/yarkon


עבודה של 5 דקות


Posted by NaOren on Aug-24-2002 21:43:

Re: מה אתם אומרים על עמוד הבדיקה החדש שלי

quote:
Originally posted by DjChook
אם זה משהו נגד המחשב שלכם תתלשו לי את השערות בידיים ! וברגליים !

http://welcome.to/yarkon


עבודה של 5 דקות


דבר ראשון רואים שזה ב- 5 ד'
דבר שני חן אתה מה בדיוק אתה רוצה שהם יתלשו???
:-)


Posted by DjChook on Aug-24-2002 21:47:

תשמע
הציפו את הפורום
ואני לא זוכר את הסיסמא שלו
והאתר לא מתפקד מפברואר (זה החודש השני אורן)

אז סגרתי אותו זמנית עד שיהיה לי זמן לעבוד על עיצוב חדש


Posted by NaOren on Aug-24-2002 21:49:

חחחחחחח
סבבה גבר...

גם ככה לא נכמסתי לאתר הזה בכלל
כמו רב האנשים...
:-)))


Posted by amit on Aug-25-2002 02:10:

yes, i cant understand what u guys type... but it seems interesting... i should come to isreal


Posted by oDrori on Aug-25-2002 15:47:

זה הלוגו שלכם?


Posted by Flotser on Aug-25-2002 16:10:

יצירת אומנות!



p.s.
quote:
Originally posted by amit
yes, i cant understand what u guys type... but it seems interesting... i should come to isreal


I guess you're welcome


Posted by DjChook on Aug-25-2002 16:21:

חחחח לוגו ?

מה פתאום

פשוט הציפו את הפורום שלנו והייתי צריך לעשות עמוד של יעני האתר סגור

כי גם ככה הוא היה סגור חצי שנה כי רק עוד חודשיים צריך לפתוח אותו

אז שמתי בקרוב


Posted by NaOren on Aug-25-2002 18:35:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח לוגו ?

מה פתאום

פשוט הציפו את הפורום שלנו והייתי צריך לעשות עמוד של יעני האתר סגור

כי גם ככה הוא היה סגור חצי שנה כי רק עוד חודשיים צריך לפתוח אותו

אז שמתי בקרוב


אז אתהההההה.......גבררררררררררררררררררררר


Posted by Sniper on Aug-26-2002 11:29:

מממ לא ניכנס לי להאתר..:\



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.