TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- weet iemand
weet iemand
hoe ik een mixje wat ik op MD heb opgenomen op mijn pc krijg?? Het moet mogelijk zijn d8 ik...
tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC.
Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren.
Start CoolEdit en opnemen maar. 
huh? hier WAS toch al een topic over?
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=6471
daar vindt je zo ongeveer alles hierover, het enige verschil bij opnemen vanaf MD is het kabeltje, dit moet 2 maal 3,5 mm (minijack) zijn. 
Let bij het aanschaffen van zo'n kabeltje er wel even op of het Mono of stero kabeltje is ![]()
Oh en een tulpstekkertje past dus NIET op je MD, niet op de mijne althans...
![]()
ik had het over een deck...
voor een portable heb je een 3,5mm mini-jack nodig
ach so 
| quote: |
| Originally posted by ScuL tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC. Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren. Start CoolEdit en opnemen maar. |
ehm .. of ie daar staat weet ik niet.. maar het is gemaakt door Syntrillium, misschien als je ff op hun site kijkt 
CoolEdit is nie bepaald gratis... Althans, niet de versie die ik heb... Maar, waar een wil is is een weg 
Er is wel een shareware versie te krijgen van CE2000 geloof ik. Heeft alleen geen multitracker maar daar heeft hij toch niet zo veel aan
Ikzelf heb ook CEP v2.0 (roelt!
)
Euhhh... ff kijken... Ik heb CEP 1.2, maar werkt nog prima hoor 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.