TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- weet iemand


Posted by hamburgerboefje on Aug-25-2002 12:33:

weet iemand

hoe ik een mixje wat ik op MD heb opgenomen op mijn pc krijg?? Het moet mogelijk zijn d8 ik...


Posted by ScuL on Aug-25-2002 12:56:

tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC.

Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren.

Start CoolEdit en opnemen maar.


Posted by ampburner on Aug-25-2002 13:14:

huh? hier WAS toch al een topic over?

http://www.tranceaddict.com/forums/...p?threadid=6471

daar vindt je zo ongeveer alles hierover, het enige verschil bij opnemen vanaf MD is het kabeltje, dit moet 2 maal 3,5 mm (minijack) zijn.

Let bij het aanschaffen van zo'n kabeltje er wel even op of het Mono of stero kabeltje is

Oh en een tulpstekkertje past dus NIET op je MD, niet op de mijne althans...


Posted by ScuL on Aug-25-2002 13:28:

ik had het over een deck...

voor een portable heb je een 3,5mm mini-jack nodig


Posted by ampburner on Aug-25-2002 13:44:

ach so


Posted by hamburgerboefje on Aug-25-2002 15:06:

quote:
Originally posted by ScuL
tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC.

Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren.

Start CoolEdit en opnemen maar.
thnx, en Btw, ik neem aan dat ik CoolEdit gewoon bij www.download.com kan downen.?!


Posted by ScuL on Aug-25-2002 15:12:

ehm .. of ie daar staat weet ik niet.. maar het is gemaakt door Syntrillium, misschien als je ff op hun site kijkt


Posted by eieregooie on Aug-25-2002 16:13:

CoolEdit is nie bepaald gratis... Althans, niet de versie die ik heb... Maar, waar een wil is is een weg


Posted by ScuL on Aug-25-2002 17:45:

Er is wel een shareware versie te krijgen van CE2000 geloof ik. Heeft alleen geen multitracker maar daar heeft hij toch niet zo veel aan Ikzelf heb ook CEP v2.0 (roelt! )


Posted by eieregooie on Aug-25-2002 19:16:

Euhhh... ff kijken... Ik heb CEP 1.2, maar werkt nog prima hoor



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.