TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- עוד טיול
עוד טיול
כבר הופך לבזבוזמן איום... כל מקרה, אני יוצא הלילה וחוזר שחמישי או רביעי לא זוכר...
See you on the other side.
תעשה חיים
תבלה גבר...
תהנה גבר!!!!!
כל החופש אתה רק בטיולים אה....
Have a g00d time niggah!
מה נסגר איתך והניגר אה? אפשר לחשוב שאתה מחביא אחד כזה מאחוריך שעושה לך טובות... או משהו 
תודה לכוילם
טיול??
טיול לאן? 
נראה לך שיש לי מושג? אה נו שנייה אני אקח את הדף... אה:
גליל עליון ורמת הגולן... קיבינימאט לא הייתי שם מספיק פעמים
שניה שניה שניה...
מאיפה הטיול הזה?
ולמה אתה נוסע , אם אתה לא רוצה
...

כי זה טיול די מאורגן ובכל זאת כל החברים שלי בערך נוסעים אז ישעמם לי פה אימים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא טיולמאן מקצועי, הייתם 3 ימים על הכינרת ולא הפסקתם לעשן נרגילה, אז עכשיו עוד פעם? לא נמאס לכםםםםםםםם...תמסור ללוטם קאפה ממני
סיידר
אתה קולט הם אומרים לנו "לא מקובל נרגילות בלה בלה בלה" אני מתערב איתך שעכשיו שהבאנו לא פחות משלוש נרגילות ושלושה צינורות כפולים... זה לא יתממש
חחחחח תעשה חיים
תהנה אחי
כולה עוד טיול וזה עם חברים אז זה תמיד סתלבט
חזרתי... היה סתלבט... היו הכשות
ובכינרת היה נהג עצבני במיוחד על האבובי רחיפה 
חחח העיקר שעשית חיים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
העיקר שנהנת
אגב, גם אני חזרתי היום מאילת

בואנה אחי אתה פשוט מורעל על טיולים... העיקר שנהנית...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.