TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HQ large cancelled


Posted by magrec on Aug-26-2002 12:59:

HQ large cancelled

HQ Extra Large gecancelled

Organisator UDC heeft bevestigd dat HQ Extra Large geschrapt is. Volgens hen is een meningsverschil met de Statenhal de rede voor het aflasten van het feest. UDC gaat op zoek naar een nieuwe locatie. De extra grote HQ gaat zeker niet meer dit jaar plaatsvinden. Iedereen met een kaartje kan deze weer inleveren en zal zijn geld terugkrijgen



volgens geruchten schoot de kaartverkoop ook helemaal niet op....


Posted by raoel on Aug-26-2002 13:10:

Tis ook altijd iets met UDC
Er gaat bijna altijd wel iets fout, is het niet tijdens het feest, dan wel van te voren.


Posted by Dr. Kuipers on Aug-26-2002 14:22:

Ook echt weer iets voor UDC ja

En dat de kaartverkoop nie opschiet kan ik me voorstellen, iedereen weet nu bijna dat ze toch gratis kaarten weggeven, dus waarom zou je nog een kaartje gaan halen...


Posted by DrunkNMunkey on Aug-26-2002 15:35:

Toch wel weer jammer eigenlijk


Posted by basvh on Aug-26-2002 16:21:

Kut, Kut, Kut echt jammer dat het niet doorgaat. maar aan de andere kant is het niet zo erg want misschien krijgen ze bij de volgende HQ Xtra large Yoji wel geboekt.


Posted by MaGiK54 on Aug-26-2002 16:24:

Jammer eindelijk twee grote feesten in twee maanden tijd in Den Haag, gaat er ��n niet door. Was zo wie zo niet naar HQ gegaan, aangezien ik niet zo'n fan ben van Hard Huis, maar Den Haag werd weer eens een beetje op de kaart gezet binnen partyland.


Posted by -TAIS- on Aug-26-2002 16:53:

ik vraag me af hoe lang UDC het nog uithoudt uberhaupt. Dancevalley weer redelijk slecht geregeld dit jaar, en niet uitverkocht. Impulz niet uitverkocht. Nu dit weer gecancelled. Komt de naam niet ten goede.

Is het organiseren van grote feesten zo lucratief dat ze nog geld zat hebben om op te teren en nog gewoon door kunnen gaan met nieuwe feesten organiseren of wat? Ben benieuwd.


Posted by MaGiK54 on Aug-26-2002 16:57:

quote:
Originally posted by -TAIS-
Dancevalley niet uitverkocht.



Huh heb ik wat gemist. Volgens mij was dit feessie lang en breed uitverkocht.


Posted by -TAIS- on Aug-26-2002 17:10:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Huh heb ik wat gemist. Volgens mij was dit feessie lang en breed uitverkocht.


Volgens mij niet hoor... Tot op de laatste dag kon je nog kaartjes kopen in de voorverkoop.


Posted by Opti on Aug-26-2002 19:14:

waar heb je dat vandaan? heb t nergens kunnen vinden


Posted by MaGiK54 on Aug-26-2002 19:23:

quote:
Originally posted by Optimus
waar heb je dat vandaan? heb t nergens kunnen vinden


Zag het vanmiddag al op www.partyscene.nl staan.


Posted by Opti on Aug-26-2002 19:24:

heb t al gevonden


Posted by mr.marcello on Aug-27-2002 08:59:

quote:
Originally posted by Optimus
heb t al gevonden


Da's fijn knul!

Met vriendelijke groet.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.