TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- HQ large cancelled
HQ large cancelled
HQ Extra Large gecancelled
Organisator UDC heeft bevestigd dat HQ Extra Large geschrapt is. Volgens hen is een meningsverschil met de Statenhal de rede voor het aflasten van het feest. UDC gaat op zoek naar een nieuwe locatie. De extra grote HQ gaat zeker niet meer dit jaar plaatsvinden. Iedereen met een kaartje kan deze weer inleveren en zal zijn geld terugkrijgen
volgens geruchten schoot de kaartverkoop ook helemaal niet op....
Tis ook altijd iets met UDC
Er gaat bijna altijd wel iets fout, is het niet tijdens het feest, dan wel van te voren.
Ook echt weer iets voor UDC ja 
En dat de kaartverkoop nie opschiet kan ik me voorstellen, iedereen weet nu bijna dat ze toch gratis kaarten weggeven, dus waarom zou je nog een kaartje gaan halen... 
Toch wel weer jammer eigenlijk 
Kut, Kut, Kut echt jammer dat het niet doorgaat. maar aan de andere kant is het niet zo erg want misschien krijgen ze bij de volgende HQ Xtra large Yoji wel geboekt.
Jammer eindelijk twee grote feesten in twee maanden tijd in Den Haag, gaat er ��n niet door. Was zo wie zo niet naar HQ gegaan, aangezien ik niet zo'n fan ben van Hard Huis, maar Den Haag werd weer eens een beetje op de kaart gezet binnen partyland.
ik vraag me af hoe lang UDC het nog uithoudt uberhaupt. Dancevalley weer redelijk slecht geregeld dit jaar, en niet uitverkocht. Impulz niet uitverkocht. Nu dit weer gecancelled. Komt de naam niet ten goede.
Is het organiseren van grote feesten zo lucratief dat ze nog geld zat hebben om op te teren en nog gewoon door kunnen gaan met nieuwe feesten organiseren of wat? Ben benieuwd.
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Dancevalley niet uitverkocht. |
heb ik wat gemist. Volgens mij was dit feessie lang en breed uitverkocht.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Huh heb ik wat gemist. Volgens mij was dit feessie lang en breed uitverkocht. |
waar heb je dat vandaan? heb t nergens kunnen vinden
| quote: |
| Originally posted by Optimus waar heb je dat vandaan? heb t nergens kunnen vinden |
heb t al gevonden
| quote: |
| Originally posted by Optimus heb t al gevonden |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.