TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בבקשה תצביעו!
בבקשה תצביעו!
בבקשה לתמי הזאת מהאתר של אמי
היא ביקשה ממני לעזור לה לגייס אנשים שיצביעו אלייה אז בבקשה:
אוקי
אתה מצלצל
067-555444
אתה צריך ללחוץ 3, כדי להגיע לרצועת פאן
אחר כך שוב 3 כדי להגיע להצבעה של חביבת הקהל...
אחר כך אתה צריך לתת מספר זהות, טלפון שם וכתובת
כי הם רוצים לוודא שאותו האחד לא ייתקשר פעמיים...
הבנת??
קיצר אחר כך הם מקריאים את השמות של המועמדות... אז אתה לוחץ 09
וזהו

Re: בבקשה תצביעו!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN בבקשה לתמי הזאת מהאתר של אמי |
המלאכיות של אמי
עד מתי אפשר להתקשר ולהצביע?
או שכבר נסגרה ההצבעה?
יא בן דוד חכםפ (חחחחחחחחחחחחחח)
פשוט תתקשר ותראה
תקשר עכשיו
5 דקות וזהו אני רציני!!!
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יא בן דוד חכםפ (חחחחחחחחחחחחחח) |
מוש התקשרתי עכשיו
קיצר הגעתי לשמות של הבנות....
אבל זה עשה לי שהמספר שגוי

| quote: |
| Originally posted by NaOren מוש התקשרתי עכשיו קיצר הגעתי לשמות של הבנות.... אבל זה עשה לי שהמספר שגוי |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מזתומרת? אל תקשיב למה שאומרים פשוט תלחץ אפס תשע |
דרך אגב מוש למה מצביעים בדיוק
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ דרך אגב מוש למה מצביעים בדיוק |
מוש תעשה טובה...למה להצביע???
יענטו יש משהו מיוחד שבגללו אנחנו אמורים לבזבז כסף ולהצביע?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.