TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בבקשה תצביעו!


Posted by m0sh on Aug-26-2002 19:38:

בבקשה תצביעו!

בבקשה לתמי הזאת מהאתר של אמי
היא ביקשה ממני לעזור לה לגייס אנשים שיצביעו אלייה אז בבקשה:

אוקי
אתה מצלצל
067-555444
אתה צריך ללחוץ 3, כדי להגיע לרצועת פאן
אחר כך שוב 3 כדי להגיע להצבעה של חביבת הקהל...
אחר כך אתה צריך לתת מספר זהות, טלפון שם וכתובת
כי הם רוצים לוודא שאותו האחד לא ייתקשר פעמיים...
הבנת??
קיצר אחר כך הם מקריאים את השמות של המועמדות... אז אתה לוחץ 09
וזהו


Posted by eXeTik on Aug-26-2002 20:55:

Re: בבקשה תצביעו!

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בבקשה לתמי הזאת מהאתר של אמי



Posted by warpedd_ on Aug-26-2002 21:04:

המלאכיות של אמי


Posted by NaOren on Aug-26-2002 21:10:

עד מתי אפשר להתקשר ולהצביע?
או שכבר נסגרה ההצבעה?


Posted by m0sh on Aug-26-2002 21:15:

יא בן דוד חכםפ (חחחחחחחחחחחחחח)

פשוט תתקשר ותראה

תקשר עכשיו

5 דקות וזהו אני רציני!!!


Posted by NaOren on Aug-26-2002 21:18:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יא בן דוד חכםפ (חחחחחחחחחחחחחח)



על זה אני לא מתקשר!
סתםם שניה...


Posted by NaOren on Aug-26-2002 21:21:

מוש התקשרתי עכשיו
קיצר הגעתי לשמות של הבנות....
אבל זה עשה לי שהמספר שגוי




Posted by m0sh on Aug-26-2002 21:30:

quote:
Originally posted by NaOren
מוש התקשרתי עכשיו
קיצר הגעתי לשמות של הבנות....
אבל זה עשה לי שהמספר שגוי





מזתומרת?

אל תקשיב למה שאומרים פשוט תלחץ אפס תשע


Posted by NaOren on Aug-27-2002 00:29:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מזתומרת?

אל תקשיב למה שאומרים פשוט תלחץ אפס תשע


סבבה זה בדיוק מה שעשיתי ....


Posted by warpedd_ on Aug-27-2002 08:20:

דרך אגב מוש למה מצביעים בדיוק


Posted by m0sh on Aug-27-2002 10:57:

quote:
Originally posted by warpedd_
דרך אגב מוש למה מצביעים בדיוק



נערת השנה של מעריב!


Posted by NeMeSiS1234 on Aug-27-2002 12:34:

מוש תעשה טובה...למה להצביע???
יענטו יש משהו מיוחד שבגללו אנחנו אמורים לבזבז כסף ולהצביע?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.