TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל טוב רועי!!!!!!!!!


Posted by s0undw4v3 on Aug-26-2002 21:48:

מזל טוב רועי!!!!!!!!!

מזל טוב אחי! שתצליח במה ש'תה רוצה ושתחיה חיים מעניינים ומלאי פצצתיות וכוסיות עד 120 ואפילו יותר!


Posted by NyKoN on Aug-26-2002 22:01:

מזל טוב אחי

אבל סאונד וייב...
היומהולדת שלו בעוד יומיים


Posted by nesher on Aug-26-2002 22:09:

כולם מסתכלים על ה
icq
אה
חחחח
ידעתי איך שהוא קפץ שמה שעוד שנייה יכתבו פה
לא מסתכלים בכלל עוד כמה ימים זה
טוב
בכל מקרה
מזל טוב עוד יומיים אח שלי


Posted by m0sh on Aug-26-2002 22:09:

חחחחח עוד יומיים

ובסדר נועם אני זוכר לך אל זה שלא אמרת לי מזל טוב...


Posted by NaOren on Aug-27-2002 00:30:

חחחחחחחחחחח כן גם אני ראיתי את זה באיסיקיו...

בכל מקרה מזל טוב רועי....


Posted by warpedd_ on Aug-27-2002 08:19:

quote:
Originally posted by nesher
כולם מסתכלים על ה
icq
אה
חחחח
ידעתי איך שהוא קפץ שמה שעוד שנייה יכתבו פה
לא מסתכלים בכלל עוד כמה ימים זה
טוב
בכל מקרה
מזל טוב עוד יומיים אח שלי


חחחחח
וואלה גם ראיתי אבל אמרתי אני יחכה עוד יומיים ככה


Posted by NeMeSiS1234 on Aug-27-2002 12:36:

וואלה רועי מזל טוב גבר רק חבל שאתה קטן ממני בדיוק בשנה אחת!!!
בכל זאת מזל"ט גבר


Posted by Hell_Copter on Aug-27-2002 12:41:

עוד יומיים חבר'ה...


Posted by Scorchio on Aug-27-2002 12:46:

לא נורא
מזל טובבב


Posted by luckystrike on Aug-27-2002 15:33:

גם אני יגיד עכשיו ליתר ביטחון


מזל"ט גבר - שנאכל בכיפה כולם ביחד בזמן הקרוב


Posted by Sniper on Aug-27-2002 18:31:

מזל טוב איששש
עוד יומיים!


Posted by itamarsan on Aug-27-2002 22:26:

מזללללל טובב רועייייי שיהיו לך חיים מאושרים ים של זיונים ותצליח במה שאתה עושההה


Posted by Tarantula on Aug-28-2002 00:42:

טוב, נו אם כבר כולכם הקדמת...אז

ררווועעעייייי!!!!!! מזל טוב!!!!!! עד מאה ושלושים!!
שכל הדברים אותם אתה רוצה יהיו שלך, ושכל הבחורות אליהן אתה חולם יהיו שלך, והכי חשוב תהיה אופטימי לגביי הכול, שבחיים שום דבר לא יעצבן אותך זה לא שווה את זה...
מ-ז-ל ט-ו-ב ע-נ-ק ע-נ-ק ממני!


Posted by warpedd_ on Aug-28-2002 09:39:

טוב עברו יומיים אז הגיעה הזמן..

מזל טוב אח שלי
שתהנה במסיבות עד סוף ימיך
שיהיו לך חיים רטובים
ושתהיה בסבבה כל הזמן




Posted by Q-PiXeL on Aug-28-2002 14:39:

יש לך יום הולדת היום או מחר?

לפי האיסיקיו מחר אז כדי שאני לא ישכח אני יגיד לך מזל טוב עכשיו:
מזל טוב אחי!


Posted by Hell_Copter on Aug-28-2002 15:00:

quote:
Originally posted by warpedd_
טוב עברו יומיים אז הגיעה הזמן..


לא מותק עבר רק יום
אבל תודה לכם בכל מקרה


Posted by warpedd_ on Aug-28-2002 15:13:

אז מה שכתבתי... למחר


Posted by DjChook on Aug-28-2002 21:13:

מזל טובבבבב



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.