TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Litmanen terug bij AJAX!
Litmanen terug bij AJAX!
Hahaha, wat ik net hoor op het nieuws! Litmanen terug bij AJAX! Sowieso tot het eind van het seizoen! Daarna wordt het geevalueerd en kan hij bijtekenen voor 1,5 jaar als het bevalt!
Oude tijden gaan herleven!

woohooooo

waaaaaaaaazzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa wat een heerlijk nieuws!!!
we gaan de CL winnen!!!!!

kickuh man, litmanen is altijd een echte jood geweest 
| quote: |
| Originally posted by Rinus kickuh man, litmanen is altijd een echte jood geweest |
JAAAAA heb het ook gehoord.SUPERVET!!!
Dat wordt weer genieten geblazen.
LITMANEN WHOOOHOOO, LITMANEN WHOOOHOOO!! 
GREETZ!!
Litmanen is vet
Maar verder ....... LEKKER BOEIEND! Kut Ajaxieden. Stelletje teletext supporters (op New_Wave en Bellie na dan
)

JAAAAAAAAAAARRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
OMG YESSSSSSS
BETER!!! mijn/onze held komt terug
wooooeeiiii....echt vet!!!
, kon me ogen vanmorgen nie geloven 
Ik heb niet het idee dat Litmanen zo goed meer is...maar goed.
Idd, hij is niet zo goed meer. Hij gaat afbouwen.
En dat van "Ik kon mijn ogen niet geloven!"... Pfffff als je een BEETJE supporter bent dan had je dit allang zien aankomen en al wel geweten. Ik ben zelf niet voor Ajax, maar dit kwam echt niet als verrassing.
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by Teknikol Ik heb niet het idee dat Litmanen zo goed meer is...maar goed. |
| Originally posted by SnuggLe Idd, hij is niet zo goed meer. Hij gaat afbouwen. En dat van "Ik kon mijn ogen niet geloven!"... Pfffff als je een BEETJE supporter bent dan had je dit allang zien aankomen en al wel geweten. Ik ben zelf niet voor Ajax, maar dit kwam echt niet als verrassing. Greetz, SnuggLe |
. Ook al ging het niet goed bij Liverpool kon die daar toch alsnog blijven en zich misschien terugvechten of naar een andere club verhuizen en op latere leeftijd terugkomen 
Hij komt trouwens niet tot het einde van het seizoen, maar tot het einde van dit kalenderjaar (dus tot de winterstop). Er wordt wel geprobeerd om er nog 1,5 jaar aan vast te plakken (zodat ie dus twee seizoenen blijft).