TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden @ the Q
Pages (2): [1] 2 »
James Holden @ the Q
Zaterdag 21 september draait james holden in the Q!!!!!!
Dit is een avond van the sessions die nu voor het eerst in the Q op de zaterdag een avond gaan hosten (i.s.m. The Q management)
niet alleen zal the sessions vanaf nu 1x in de maand op zaterdag zijn maar ook de guest dj's zullen nu ipv 2 uur 3 a 4 uur draaien.
James holden gaat 3 uur draaien.
Dus iedereen die geen zin heeft in Qlimax, trance-energy of high energy KOMEN!!!!!!!!!! (ze hadden geen betere datum kunnen kiezen want alleen echte liefhebbers zullen nu komen)
(voor de volgende sessions hebben ze niemand minder dan ANDY JARROD geboekt)
(rest mij nog te vertellen dat ook lemon 8, en lucien foort hun kunsten zullen vertonen in september in the Q en dat san natuurlijk resident is DUS je kunt bijna geen club meer vinden die zo progressive/tech-house minded is)
geen kremlin dan nu maar the Q hehe (ach ja als zelfs emjay en cross zijn geboekt voor een avond in the Q in oktober
dan is het jammer dat die club in zwolle staat
)
hier komt niemand van TA nerd!!!!!

| quote: |
| Originally posted by New Wave hier komt niemand van TA nerd!!!!! |
)
khad het ook al in de nieuwbrief gezien idd
kben, ondanks dat ik dagelijks in zwolle kom, nog nooit in de Q geweest... het lukt met echt NOOIT om daar ook maar IEMAND mee naartoe te krijgen
.. maar ik ga het nog zeker een keer uitchecken... want toen ik dit las had ik wel zoiets van foooooock, ze zijn echt goed bezig de laatste tijd!
| Originally posted by New Wave hier komt niemand van TA nerd!!!!! |
| Originally posted by magrec lieve schat Ik ben het verplicht aan mezelf om in iedergeval deze kinders hier te wijzen op juiste informatie betreffende kwalitatief hoogstaande muziek en waar men deze muziek kan beluisteren wat men hier verder mee doet moeten ze zelf weten maar ze kunnen iig niet zeggen dat ik ze nooit heb gewaarschuwd (maar misschien dat eye-riz naar lemon 8 ging ) |
Ga wel proberen om daarbij aanwezig te zijn... Lijkt me wel een erg leuk feestje worden. Hoop alleen wel dat ik ook iemand zover krijg dattie mee gaat.
| Originally posted by Smirnoff Ik wel !!! Koe ! |
| Originally posted by basd Hoop alleen wel dat ik ook iemand zover krijg dattie mee gaat. |
wel een zeer interresant feestje.
ik heb alleen gehoord dat het deurbeleid aardig streng is daar?!
klopt daar iets van?
Wat bedoel je met deurbeleid, leeftijd?
| Originally posted by T.H.C. Wat bedoel je met deurbeleid, leeftijd? |
sja..eehm nooit geen problemen gehad daar, dus ik weet het niet(ik denk geen sportschoenen)
wat is de minimum leeftijd in die toko?
| Originally posted by T.H.C. me 2!!! ik heb idd geen zin in Qlimax, trance-energy of high energy. Ik ga ook vanuit Enschede met trein! moet je alleen s'morgens wel teringlang op station w88, iets van 2 uur |
nee ideaal is anders...maargoed heb jij een auto dan? ikke iig niet en in trein lekker pitten...station is ook best te doen hoor ik neem wel wat tijddoder mee.
Hey THC, je kan wel blijven pitten bij mij.
Ik weet alleen niet of het door gaat voor mij, want m,n vriendin wil haar verjaardag dan vieren.(ik kan daarna nog wel gaan denk ik)
We houden contact !

| Originally posted by joesterizor wat is de minimum leeftijd in die toko? |
terwijl ik echt nog maar 19 ben
James Holdem... die heb ik gehoord op Kremlin toen
Was wel goed
mja deurbeleid stelt niet zoveel voor, beetje netjes gekleed en geen gympen (ligt er ook nog maar aan wat voor gympen) en je komt wel binnen.
Ik moet zelf alleen ook nog vervoer regelen (grrr ouders zijn dan net op vakantie dus geen auto aanwezig
)
| Originally posted by T.H.C. nee ideaal is anders...maargoed heb jij een auto dan? ikke iig niet en in trein lekker pitten...station is ook best te doen hoor ik neem wel wat tijddoder mee. |
Nou wie komen er???
Basd kwam las ik net 
Ik ook 
zoals het er nu naar uitziet gaat het behoorlijk druk worden 
leuk stukkie van partyscene 
| Gisteravond luisterde ik naar VIP Sessions op ID&T Radio, een programma van mijn voorganger op deze plek en Eric de Man. Ze hadden een interessante en naar het schijnt exclusieve special rond Underworld met daarin interviews met Karl Hyde. Prima. Maar wat me het meest is bijgebleven is het interview daarna met Dj San. Hij was uitgenodigd omdat hij aanstaande vrijdag een 60 minuten mix doet in de Kiss 100 radio-show van John Digweed. Toen San op de vraag waarom hij door John was gekozen, antwoordde dat hij het ook niet zo goed begreep allemaal, pakte de presentator hem best wel een beetje hard aan. Het ging met grappen gepaard, maar het ging wel over iets heel gevoeligs, namelijk de onzekerheid van Dj San. Dank je de koekoek dat deze uitstekende, maar veelgeplaagde Dj onzeker is. Ik weet niet of je het weet, maar San was enige tijd resident van Kremlin. Hij werd met het fanfare-korps binnengehaald en met pek en veren weer weggejaagd. Wie zou daar niet onzeker van worden? In ieder geval deed het me erg goed om te horen dat San die mix voor John doet. Eindelijk gerechtigheid. Binnenkort reis ik af naar Antwerpen om hem weer een keertje te horen. Op 28 september is er een feest in een schitterende lokatie aan de Schelde. Het heet Pure en naast San draaien ook nog Quivver en The Scumfrog. Heb je van laatstgenoemde al de remix gehoord van Steve Lawler's Andante op het Bedrock-label? Je gelooft simpelweg je oren niet. Wat een plaat! Als je daarbij optelt dat James Holden aanstaande zaterdag in de Q draait in Zwolle (tijdens The Sessions, naast resident C-Jay), dan zul je begrijpen dat ik vooralsnog wat voorzichtig ben met opmerkingen als zou progressive dood zijn. Voor mij niet in ieder geval. Als het maar niet te duister en te donker is. Dat wordt het buiten namelijk al. |
| Originally posted by T.H.C. me 2!!! ik heb idd geen zin in Qlimax, trance-energy of high energy. Ik ga ook vanuit Enschede met trein! moet je alleen s'morgens wel teringlang op station w88, iets van 2 uur |
Voor de liefhebbers.
Voor de mensen die na Trance Energy nog niet genoeg hebben gefeest, organiseert The Q op zondagochtend 22 september een afterparty. Deze draagt de toepasselijke naam 'AFTERWARDS'. Dit is de eerste afterparty die The Q organiseert en het beloofd meteen een hele sensationele te worden. De line up mag er wezen. Zo zal om 6 uur dj Quintin het spits afbijten. Quintin is resident dj van The Q en staat bekend om zijn uplifting groove-tribal sound. Dit samen met zijn technische bekwaamheid zorgt er voor dat zijn populariteit sterk toeneemt, we gaan van deze jonge talentvolle dj nog veel horen. Om 7 uur is het de beurt aan dj Astrid, zij is resident dj bij Kremlin en heeft tevens op grote indoor evenementen gestaan waaronder Trance Energy, Qontact en Impulz en vele andere. Astrid kenmerkt zich altijd weer door haar enthousiasme en energieke trance. Dj Zagros, eveneens resident dj van The Q en o.a. bekend van the Powerzone, zal Afterwards samen met Quintin op toepasselijke wijze afsluiten. Zagros kenmerkt zich d.m.v. zijn up-tempo sound. Deze 3 dj's zullen worden ondersteunt door de vocale begeleiding van MC Tomster. The Q heeft een speciale ' breakfast lounge ' ingericht waar o.a. koffie, thee en broodjes gehaald kunnen worden. Er zijn tevens verschillende live acts zoals; candy girls, dansers en indrukwekkende videobeelden door VJ Johan. Kaarten zijn vanaf heden in de voorverkoop verkrijgbaar voor � 8,- en aan de deur � 10,-. Tegen inlevering van (een deel van) het Trance Energy ticket is de entree � 8,-.
" Be there, you will not regret it afterwards...
KNEITER LINE-UP~!!! OMG... waarom is Zwolle nou zo'n takke eind rijden 
Cross, Emjay en San.. 3 van me grote voorbeelden, Holden kan me gestolen worden, daar vinnik niet zo veel aan (eigen bodem is nog altijd beter!)
Dit weekend wordt op kissfm tijdens digweed zijn show een set van san uitgezonden
echt supercool voor san 
| Originally posted by magrec Dit weekend wordt op kissfm tijdens digweed zijn show een set van san uitgezonden echt supercool voor san |