TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- shekka dis åut
shekka dis åut
har posta det här är production också, men jag känner att jag vill posta den här med,
alltså en låt, som jag försökt skaka ihop.
comments o.s.v.
Endre - Quagmire (Original Dub)
riktigt riktigt riktigt bra! jäligt skönt sound
lite tiesto möter lange..nog det bästa jag hört av nån här..
vill ha mer
tack ravesquad, hjärtat snurrar som en tvättmaskin när man hör posetiv feedback, eller läser. 
JÄVLAR, DEN ÄR JU SKÖN
I VILKET PROGRAM GJORDE DU DEN ?!?! 
JÄVLAR, DEN ÄR JU SKÖN :eek
låter schyst 
vad har du gjort den i för program? och var har du fått namnet till den ifrån? den kvinnotjusande unkarlen i Family Guy heter Quagmire, så jag kom direkt att tänka på honom 
hade förresten lite svårt att ladda hem filen, den avbröts flera gånger, men till slut så gick det...
låter schyst 
vad har du gjort den i för program? och var har du fått namnet till den ifrån? den kvinnotjusande unkarlen i Family Guy heter Quagmire, så jag kom direkt att tänka på honom 
hade förresten lite svårt att ladda hem filen, den avbröts flera gånger, men till slut så gick det...
Hysterix
tack mannen, har gjort den i reason 2.0 och mastrat i Cool Edit PRO. (nånting).
Reveal
dank je.
hehe, Grimreaper här på forumsen kom på namnet, så jag tyckte det lät schysst, har funderat på att göra en Vocal mix också, eller det är på gång.
sitter å tankar låten i detta nu...får se om de e nått att ha 
btw. de verkar ju som vi e ett par stycken som producerar här på svenska delen...ska vi skapa en tråd där alla kan lägga länkar till sit material....jag vet jag vet....promo forumet finns men de e så jäkla rörigt där...dessutom tycker jag de känns bättre å få lite feedback av folket här som man e lite mer bekant med 
aja..kanske e en ide iaf? 
[edit] jahapp litet utlåtande då 
den va schöööön...inte sådär mindblowing utan ett perfekt avbrott mellan ett par riktigt tunga låtar med feta ljud 
lägg ett par sjysta female vocals på den så blir den perfekt 
det är en bra idé!
mind får göra en sticky.
tack för feedbacken
ajaj! den kommer nog o runna några gånger nu i winamp känner ja. riktigt bra jobbat! excellent! får man remixa den? 
Den är riktigt bra som jag sa förut när du skickade den.. Blev imponerad 
Keep it up.
btw...sköna andningsljud i början av låten (eller va man nu ska kalla det) 
hördce inte dom igår...va väl för trött eller nått :P
hur tusingen gjorde du dom?...rena samples eller?
Kungen
tack, fick aldrig tillfälle att tacka på Huben,
men tack ändå, ska keep it up så gott det går 
Viz
malstrom "samplern" eller analoga synthen, eller vad det heter..
Jag associerar låten till Chicane (men det kanske är ett skälord häromkring). Nåja, jag gillar Chicane skarpt och därför gillar jag detta.
Chicane är väl bra? Saltwater är ju GRYM
| quote: |
| Originally posted by Aendy (men det kanske är ett skälord häromkring). |
han är duktig, äckligt begåvad.
Originally posted by Endre malstrom "samplern" eller analoga synthen, eller vad det heter..[/color] |

| Originally posted by Vizay de e en analog synth tror jag...eller...vänta ska kolla...det är en graintable synth...va nu de innebär ![]() aja, jämför snarare med analogsynth än med sampler iaf |

| Originally posted by Endre okej, du fattar jag ...nästan ![]() |