TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כמעט ושכחתי


Posted by warpedd_ on Sep-02-2002 11:17:

כמעט ושכחתי

אז ככה

יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה

יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם

אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe


Posted by YuVaL on Sep-02-2002 11:49:

Re: כמעט ושכחתי

quote:
Originally posted by warpedd_
אז ככה

יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה

יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם

אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe


זה היה בצחוק אני מקווה


אתה יודע ...
The Usualls

Arome - Hands Up (dj Scot project remix)
Dumonde - God Music (Original Mix)
Yoji Biomohenka - Ding A ling (Scot)
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)

וכו'...


Posted by warpedd_ on Sep-02-2002 11:59:

למה אתה אומר ככה

דווקא נראה לי פצצות לשים את הולימן

חוץ מזה נשים גם סקוט


Posted by DjChook on Sep-02-2002 12:08:

אולי לסגור עם הולימן
אבל לפתוח עם כזה טראנס נצחונות זה פשוט לא דומה לסגנון של
HARD TRANCE


Posted by Hell_Copter on Sep-02-2002 12:29:

אללה תומר משתלט על התחנה

אני יצטרף לך מתישהו אבל לא בימים הראשונים... אין לי זין לזה

מה שכן אל תתן לאיתי המעפן הזה להשתלט שם... כמעט ודפקתי בו מכות שנה שעברה כי הוא עצבן אותי... תשתלט שם על הכל


Posted by Sniper on Sep-02-2002 19:05:

חחחח אוקי אחים שליייי
אני אחראי על התכנת שידור בביצפר שלייי
כאילו רק אני מחליט מי משדר מתי ומההה... רק לי יש תמפתחח
ומממממ אצלנו החליטו ההנהלה שאסור לנגן "מוזיקת מעדונים" בני זונות!!!
אבל חפיף אני עושה מה בראש שליי


Posted by luckystrike on Sep-02-2002 19:14:

יא אללה אני זוכר את הימים שהייתי ברדיו של הבית
ספר איזה כיף היה ...

ניצלנו את הרדיו כדי לצחוק על החבר'ה גם...

למשל יש לי חבר קוראים לו איתי

אז סתם צעקנו במיקרופון "מזל טוב לאיתי על שעבר טסט ! טסט שמיני , מזל
טוב על הרישיון"

סתם וכל מיני כאלה....

כדי לפדח אנשים ...
פעם אחת חבר שלי קוראים אותו הרשקו אז צעקתי עם חבר שלי ברדיו
"מזל טוב להרשקו וחברה שלו פטימה שנה שלמה ביחד"

כל מיני כאלה
היו צחוקים


Posted by Pinto on Sep-02-2002 19:44:

Re: כמעט ושכחתי

quote:
Originally posted by warpedd_
אז ככה

יש לנו תכמת שידור בתיכון
וביו הראשון ללימודים רציתי להפציץ להם משהו חזק כזה

יש למשהו רעיונות מה לשים
יש לי יום שידור שלם

אישית חשבתי להתחיל עם
holyman - the last universe


וואלה גם אני צריך לשדר מחר ברדיו בבי"ס אני לא יודע מה לשים.
נותנים לכם לשדר טראנסים ברדיו ?


Posted by eXeTik on Sep-02-2002 19:49:

דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!!


Posted by m0sh on Sep-02-2002 21:12:

quote:
Originally posted by eXeTik
דווקא
the last universe
יכול להיות קטלני, יכניס את כולם למצב של באלאגאן... אין יותר שכונה מהולימן!!!


אשכרה בליד אין מטורף


Posted by Hell_Copter on Sep-03-2002 11:51:

חחחחחחחח בסוף תומר לא שידר בגלל השמן הזה מהתחנה
איזה ילד הומו


Posted by warpedd_ on Sep-03-2002 12:40:

ססססססססססעממממממקקק

לא הסכימו שנשדר ביום הראשון ללימודים



ויותר מזה
ככה בסוף היום סתם בהפסקה רציתי לשחק עם הציוד
והדלקתי לשניה את המערכת הגברה

פתאום אין חשמל בתחנה הכל מת

אני מקווה שיסדרו את זה


Posted by Scorchio on Sep-03-2002 17:50:

חחחחחחחחחחחח איזה ילד נזק
אצלנו אין מצב למקסס בבית ספר למה יש שם קומפקט של
Gem Sound
ועד שהוא מתחיל לנגן לוקח איזה 10 שניות, זה יותר מהדיסקמן שלי אז אי אפשר להתאים קצב נורמלי
ואללה אבל אני זוכר היינו שמים שם טראקים
Arome - Scream [DJ Scot Project Remix]
היה הלהיט שאני הבאתי אותו.


Posted by eXeTik on Sep-04-2002 07:30:

quote:
Originally posted by Scorchio
Arome - Scream [DJ Scot Project Remix]


איזה קלאסיקה!


Posted by Scorchio on Sep-04-2002 11:38:

אחד הטראקים שאני בחיים לא ימחק מהמחשב


Posted by Hell_Copter on Sep-04-2002 11:52:

סוף סוף היה שידור היום...
הילד ההומו מהתחנה נשאר הומו ואני יהרוג אותו מתישהו אני בטוח בזה...
ותומר הצליח לדחוף שם את דה לסט יוניברס
היו כאלה שהתרגשו


Posted by Sniper on Sep-04-2002 19:59:

ממממממ בעיקרון אני מחר הולך לשדרר אבל הבעיה שאני לא יודע מההה
יש לנו רק רבע שעהה להפסקה וזה ממש מסריח כי טראקים ארוכים אי אפשר להכניס חייבים radio edit
מממ בשביל להכניס הרבה מיקסים וכו' כאילו מה הבעיה לשלב רק 2 טראקים נגיד את

Belive In Me (Shane 54's .... Remix)
ו
Dirty Dancing (R.R Remix)

זה בדיוק 15 דקות ניראה כבר מה יסגררר:\\
רעיונות יתקבלו בשימחה


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 20:02:

brooklyn bounce- loud and proud


Posted by warpedd_ on Sep-04-2002 20:17:

גם אצלנו ההפסקה זה רק 15 דקות
ויש עוד אחת של 20

עושים מה שיש

יא אללה איזה יםו נוראי היה לי היום
סססעמק איזה קריזה

אחרי שנדפק כל החשמל
הזה שאחראי קוראים לו איתי
אקיצר דברתי איתו שהוא יסדר כי הוא אחראי על התחנה בעקרון
אבל הוא לא הזיז את התחת ואז אחת אחרת שגם משדרת
תפסה יוזמה סדרה ושידרה בהפסקה הגדולה
זזזזזבבבבבלללללל
כל מיני שירים בלי משמעות אין לימושג מאיפה היא מקפיצה אותם

בכל מקרה אחרי זה
איתי הזה אומר לי שהוא הולך הביתה
בקיצור בהפסקה הבאה אנחנו עומדים בחוץ רואים איך זורקים
יודניקים למים
פצאום אני שומע מוזיקה

אני רץ לתחנה ורואה את האיתי הזה שם
התווכחתי איתו עד שהוא שם את
the last universe
והיה פצצות

הסיפור עוד לא נגמר
בסוף יום שאני בדרך לצאת מהתיכון הוא תופס אותי איתי הזה ואני לא זוכר
מה הוא רצה אבל נפנפתי אותו

אקיצר כל היום הוא התקשר אלי
השאיר לי הודעות בלפאפון

בסוף דברתי איתו והוא זין לי את המח ככה 10 דקות
ואני הפוך לדמרי מת לישון


Posted by Hell_Copter on Sep-04-2002 21:00:

חחחחחח איזה שמן הומו!!!!!!
צריך לזרוק אותו למזרקה רק בגלל שהוא כזה קוקסינל!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.