TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svenska producenter se hit

Posted by Vizay on Sep-03-2002 11:30:

Svenska producenter se hit

Ok jag f�r v�l chansa p� att de e ok med en s�n h�r tr�d... i v�rsta fall f�r v�l mind ta bort den om det absoulut inte g�r att ha den

aja, den h�r tr�den �r till f�r alla som producerar musik och som vill ha lite feedback...oavsett om ni har gjort det i ejay (brrr, ok de e v�l ett gr�nsfall),reason, fruity eller om ni har egen studio hemma

meningen �r helt enkelt att alla ska kunna f� feedback p� sin musik utan att beh�va sk�mmas f�r att det l�ter simpelt eller s� (lite konstigt f�rklarat men jag tror ni fattar)

aja, nog snackat... posta p�

[edit] om det �r n�n som beh�ver webspace f�r samples av l�tar eller liknande s� har jag en del att bist� med... skicka ett PM bara s� kan vi nog fixa det

Posted by Endre on Sep-03-2002 12:51:

aiight! jag har en ny l�t p� G, postar den h�r sen.
men det �r en grej, postar man h�r �r det sv�rare f�r folk att se just ens egen l�t men jag antar att det g�r �nd� om man kollar ordentligt och noga.

Posted by Vizay on Sep-03-2002 16:27:

hmm...du emnar typ att de blir sv�rt � se vem som fick feedbacken? alla f�r ju vara klara � tydliga....typ

ENDRE: du f�r den h�r feedbacken etc (eller s� kan man k�ra med quote

aja, h�r e en sample fr�n en l�t som jag h�ller p� med just nu

tanka h�r

h�ller p� med en remix p� heart of asia ocks� men just nu ere den ovan som prioriteras

Posted by Endre on Sep-05-2002 15:39:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=63203

Posted by Mehari on Sep-10-2002 09:46:

Intressant att f� en tr�d i SE-sektionen bara avsedd f�r s�nt h�r, kul att se om det funkar

Om ni inte anser er �berspammade med info om mina l�tar �n, s� kan ni lyssna p� min senaste p� http://soundclick.com/bands/mehari_music.htm

Nordlicht - Within Each Of Us (Mehari Remix)

Jag har f�tt rej�lt positiv feedback p� den h�r l�ten
s�...listen and judge

Posted by Vizay on Sep-15-2002 15:15:

den h�r l�ten sl�nger jag in � endres v�gnar efersom jag skulle hosta den �t honom

Endres senaste remix

du f�r g�rna ber�tta lite mer om l�ten endre

Posted by Endre on Sep-15-2002 17:20:

quote:
Originally posted by Vizay
den h�r l�ten sl�nger jag in � endres v�gnar efersom jag skulle hosta den �t honom

Endres senaste remix

du f�r g�rna ber�tta lite mer om l�ten endre

japp, allts� en remix p� Bren- F Vs. MaRt - Awake som jag remixat,
kommentarer v�lkommna om det blir s� mycket h�r