TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תיכון
Pages (2): [1] 2 »
תיכון
וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט
לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים
התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות
קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי...
חחחח אחי יהיה בסדר....
עכשיו יש לי 34 שעות.....ואני מרוצה שיצאתי ממחשבים
כיתה י זה המון שעות
אבל שכונה
יא זה כבר יותר רציני
בינתיים ב יב אנחנו עושים את השטויות של החיייים
יש לנו מה זה קצת שעות
ומלא חלונות
קיצר
סבבה
רק מה לא באו השנה הרבה כוסיות סעמק
לימודים זה חרא
זה הכל
וצח רק שתדע לך שמבירורים רבים שעשינו אני וחברים שלי בחופש הזה שכבת ט של השנה זאת תהיה השכבה הכי כוסית של הזמן האחרון
יש כל כך הרבה איכותיות שם שזה מדהים... וזה רק ממה שאנחנו ראינו
טוב אני בי"א
שזה ככה ככה שעות
היום פעם ראשונה הבזרתי
(אח שלי יהיה גאה בי...)
יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה......
וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה....
ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול..
תאמת רועי אתה צודק
זה ככה בכפ"ס
יש לנו המוווווווווווווווווווווווווון כוסיות
ויש הרבה בנים שנראים די טוב- אני לא רואה אותי ממש מסתדר השנה
אין לי ממש סיכוי
אנשים בי' נראים כאילו י"ב
יש את תיכון היובל בכפ"ס
שהוא המרכז של כל הכוסיות
בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת
והשנה בכלללללל
יש שם המוווווווווווווווון
Re: תיכון
| quote: |
| Originally posted by NyKoN וואי קריעת תחת רצינית יש לי 41 שעות שבועיות 5 שעות אפס שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע קריעת תחת רצינית בחלט לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה אבל היום באתי לבצפר והיה ממש כיף עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה היה מצחיק בטירוף בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים התיכון שלי ככה הוא עננננננק זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות פשוט עצום 4 חצרות בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות קיצר יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי... |
Re: Re: תיכון
| quote: |
| Originally posted by eXeTik גלילי? |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת |
| quote: |
| Originally posted by NaOren סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון |
חחח אורן אתה מטומטם
מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח
אפילו שחר לא הבריז !!!
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחח אורן אתה מטומטם מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך חחח אפילו שחר לא הבריז !!! |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN אוף לא היא הייתה איזה דוגמנית אחרת שעברה לניו יורק או משהו אני ממש לא זוכר היא הייתה במחזור של אח שלי שסיים לפני שנתיים |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter עדי נוימן שיא הכוסית!!!!!!!!!!!!!!!! בר רפאלי לומדת בתיכון של חבר שלי שסיים שנה שעברה בהוד השרון... זה ממש ליד הקניון שם... בהפסקות הוא אמר לי שהם הולכים לשבת בקניון... סתם ל 5 דקות |
אתה עושה צחוק יש לי 4 בגרויות ב י' מתמטיקה יח"ל 1 אומנות יח"ל 1 לשון והיסטוריה 
בדיוק רועי
עדי נוימן
יווווווו
היובל זה המקום של כל הכוסיות בכפ"ס
"בית ברביות"
חחח
| quote: |
| Originally posted by Segev אתה עושה צחוק יש לי 4 בגרויות ב י' מתמטיקה יח"ל 1 אומנות יח"ל 1 לשון והיסטוריה |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC באיזה מגמה אתה אחי? לי היו שנה שעברה 3 בגרויות..... לשון, היסטוריה וצרפתית...... |
| quote: |
| Originally posted by NaOren טוב אני בי"א שזה ככה ככה שעות היום פעם ראשונה הבזרתי (אח שלי יהיה גאה בי...) יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה...... וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה.... ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול.. |
| quote: |
| Originally posted by NyKoN צרפתית עושים בגרות?!?!!? חחחחחחחחחחחחחחח |
המערכת שלי הכי בת זונה
23 שעות
לומדים רק בשלישי חמישי ושישי
כי הביצפר נתן אפשרות לגמור עם פיזיקה אנגלית ומחשבים ביא'
אז עכשיו יש חופש
(למרות שהאהבלים האלה תקעו שעתיים ספורט ביום שני אבל זייייייייייייין עליהם
)

ערן
WOW !
| quote: |
| Originally posted by DjChook ערן WOW ! |
זה לא מערכת זה
זה חצי מערכת
תרתי משמע
אבל למה לא שמו לכם שלוש ימים כן ארבע לא
איזה חופשות אתה מרביץ ככה
איזה בן זונה!!
אבל אתה לומד פול בימים האלה...חחח
אבל .............כוס אמא שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.