TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תיכון
Pages (2): [1] 2 »


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 11:49:

תיכון

וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט

לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים

התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות

קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי...


Posted by m0sh on Sep-04-2002 11:52:

חחחח אחי יהיה בסדר....

עכשיו יש לי 34 שעות.....ואני מרוצה שיצאתי ממחשבים


Posted by Scorchio on Sep-04-2002 11:52:

כיתה י זה המון שעות
אבל שכונה
יא זה כבר יותר רציני
בינתיים ב יב אנחנו עושים את השטויות של החיייים
יש לנו מה זה קצת שעות
ומלא חלונות
קיצר
סבבה
רק מה לא באו השנה הרבה כוסיות סעמק


Posted by Hell_Copter on Sep-04-2002 11:57:

לימודים זה חרא
זה הכל

וצח רק שתדע לך שמבירורים רבים שעשינו אני וחברים שלי בחופש הזה שכבת ט של השנה זאת תהיה השכבה הכי כוסית של הזמן האחרון
יש כל כך הרבה איכותיות שם שזה מדהים... וזה רק ממה שאנחנו ראינו


Posted by NaOren on Sep-04-2002 12:07:

טוב אני בי"א
שזה ככה ככה שעות
היום פעם ראשונה הבזרתי
(אח שלי יהיה גאה בי...)

יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה......

וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה....

ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול..


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 12:07:

תאמת רועי אתה צודק
זה ככה בכפ"ס
יש לנו המוווווווווווווווווווווווווון כוסיות
ויש הרבה בנים שנראים די טוב- אני לא רואה אותי ממש מסתדר השנה
אין לי ממש סיכוי
אנשים בי' נראים כאילו י"ב

יש את תיכון היובל בכפ"ס
שהוא המרכז של כל הכוסיות
בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת
והשנה בכלללללל
יש שם המוווווווווווווווון


Posted by eXeTik on Sep-04-2002 12:08:

Re: תיכון

quote:
Originally posted by NyKoN
וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט

לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים

התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות

קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי...


גלילי?


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 12:09:

Re: Re: תיכון

quote:
Originally posted by eXeTik


גלילי?


כצה
גלילי חרא


Posted by NaOren on Sep-04-2002 12:11:

quote:
Originally posted by NyKoN




בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת



סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 12:17:

quote:
Originally posted by NaOren


סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון


אוף
לא היא
הייתה איזה דוגמנית אחרת
שעברה לניו יורק או משהו
אני ממש לא זוכר
היא הייתה במחזור של אח שלי שסיים לפני שנתיים


Posted by DjChook on Sep-04-2002 12:17:

חחח אורן אתה מטומטם

מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח

אפילו שחר לא הבריז !!!


Posted by NaOren on Sep-04-2002 12:44:

quote:
Originally posted by DjChook
חחח אורן אתה מטומטם

מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח

אפילו שחר לא הבריז !!!


רוצה לשמוע משהו עוד יותר מטומטם?
הברזתי למחנכת לפסקלית.....
מה אני יעשה הייתי עייף


Posted by Hell_Copter on Sep-04-2002 12:53:

quote:
Originally posted by NyKoN


אוף
לא היא
הייתה איזה דוגמנית אחרת
שעברה לניו יורק או משהו
אני ממש לא זוכר
היא הייתה במחזור של אח שלי שסיים לפני שנתיים


עדי נוימן
שיא הכוסית!!!!!!!!!!!!!!!!

בר רפאלי לומדת בתיכון של חבר שלי שסיים שנה שעברה בהוד השרון...
זה ממש ליד הקניון שם... בהפסקות הוא אמר לי שהם הולכים לשבת בקניון... סתם ל 5 דקות


Posted by warpedd_ on Sep-04-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


עדי נוימן
שיא הכוסית!!!!!!!!!!!!!!!!

בר רפאלי לומדת בתיכון של חבר שלי שסיים שנה שעברה בהוד השרון...
זה ממש ליד הקניון שם... בהפסקות הוא אמר לי שהם הולכים לשבת בקניון... סתם ל 5 דקות


וואלה מה שבאתי להגיד

ורועי אפשר לחשוב שאנחנו לא נמצאים 10 דקות מרננים


Posted by Segev on Sep-04-2002 14:40:

אתה עושה צחוק יש לי 4 בגרויות ב י' מתמטיקה יח"ל 1 אומנות יח"ל 1 לשון והיסטוריה


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 17:22:

בדיוק רועי
עדי נוימן
יווווווו
היובל זה המקום של כל הכוסיות בכפ"ס
"בית ברביות"
חחח


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-04-2002 17:26:

quote:
Originally posted by Segev
אתה עושה צחוק יש לי 4 בגרויות ב י' מתמטיקה יח"ל 1 אומנות יח"ל 1 לשון והיסטוריה


באיזה מגמה אתה אחי?
לי היו שנה שעברה 3 בגרויות..... לשון, היסטוריה וצרפתית......


Posted by NyKoN on Sep-04-2002 17:59:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


באיזה מגמה אתה אחי?
לי היו שנה שעברה 3 בגרויות..... לשון, היסטוריה וצרפתית......


צרפתית עושים בגרות?!?!!?
חחחחחחחחחחחחחחח


Posted by m0sh on Sep-04-2002 18:17:

quote:
Originally posted by NaOren
טוב אני בי"א
שזה ככה ככה שעות
היום פעם ראשונה הבזרתי
(אח שלי יהיה גאה בי...)

יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה......

וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה....

ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול..



תצא תצא
אני לקחתי כימיה מחשבים גם היה לי ככה
יצאתי ממחשבים
מערכת קלה
34 שעות
וכל שבועיים זה 32...

יום שלישי אני מתחיל בשעת אפס עד 11
יום חמישי שישי אני מתחיל ב9

עכשיו יהיה לי זמן טוב להכל.....


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-04-2002 18:35:

quote:
Originally posted by NyKoN


צרפתית עושים בגרות?!?!!?
חחחחחחחחחחחחחחח


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטח שכן! 5 יחידות!!!!!!!
אבל אני עשיתי רק יחידה אחת.....


Posted by eran on Sep-04-2002 19:39:

המערכת שלי הכי בת זונה
23 שעות
לומדים רק בשלישי חמישי ושישי
כי הביצפר נתן אפשרות לגמור עם פיזיקה אנגלית ומחשבים ביא'
אז עכשיו יש חופש
(למרות שהאהבלים האלה תקעו שעתיים ספורט ביום שני אבל זייייייייייייין עליהם )


Posted by DjChook on Sep-04-2002 19:41:

ערן
WOW !


Posted by eran on Sep-04-2002 19:42:

quote:
Originally posted by DjChook
ערן
WOW !



Posted by DjChook on Sep-04-2002 20:22:

זה לא מערכת זה
זה חצי מערכת

תרתי משמע

אבל למה לא שמו לכם שלוש ימים כן ארבע לא

איזה חופשות אתה מרביץ ככה


Posted by m0sh on Sep-04-2002 20:24:

איזה בן זונה!!

אבל אתה לומד פול בימים האלה...חחח

אבל .............כוס אמא שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.