TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- creezy haircuts
creezy haircuts
Ik heb de afgelopen week een hanekam gehad, en ben nu compleet kaal, tenminste, 2mm lang ofzo (me haar dan he..
) Verder heb ik vroeger wel eens pieken op me hoofd gehad, en zwart geverfd.
Zijn er nog meer mensen hier die wel ns wat geks doen met hun kapsel?
Greetz Steeph
Haha stefan. Had nooit verwacht dat jij je ooit kaal zou scheren. Maar wel cool 
Nope, doe niet echt extreem met m'n haar.
Heb je er trouwens foto's van?? Ik ben wel benieuwd
Wat voor hanenkam bedoel je?? Eentje van 20 cm lang of gewoon wat kleiner wat je laatste tijd nogal vaak ziet???
Zagter trouwens in Engeland eentje, die was werkelijk 40-50 cm hoog, heel smal en knalgroen, echt kewl 

| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Nope, doe niet echt extreem met m'n haar. |
zo'n mooie hanenkam in 't Techno Blue ofzow
of anders gewoon kaalscheren, zal je vast h��l schattig staan
| Originally posted by Odyne jah, waarom eigenlijk niet flippie zo'n mooie hanenkam in 't Techno Blue ofzow of anders gewoon kaalscheren, zal je vast h��l schattig staan |
vaak heb ik een hanekam, 5 cm hoog of zo, misschein dat ik hem nog ga blonderen. in me gabbertijd nog 2 keer kaal geweest zag er niet uit.
| Originally posted by basvh vaak heb ik een hanekam, 5 cm hoog of zo, misschein dat ik hem nog ga blonderen. in me gabbertijd nog 2 keer kaal geweest zag er niet uit. |
| Originally posted by Smirnoff waarom doe je het niet net als "YOJI" |
Zo ben ik nu ongeveer weer, alleen deze foto is van een jaar geleden. Heb het van de zomer precies andersom gedaan: puntjes zwart en de rest geblondeerd, wel een leuk effect, zit nog een beetje te brainstormen wat ik nu voor origineels kan doen --> groen blauw geel en rood hebben m'n vrienden al gehad en dat soort kleuren vervagen veel te snel imo.
Originally posted by Little Theseus Zo ben ik nu ongeveer weer, alleen deze foto is van een jaar geleden. Heb het van de zomer precies andersom gedaan: puntjes zwart en de rest geblondeerd, wel een leuk effect, zit nog een beetje te brainstormen wat ik nu voor origineels kan doen --> groen blauw geel en rood hebben m'n vrienden al gehad en dat soort kleuren vervagen veel te snel imo. |
| Originally posted by basvh nee zo kinky kapsel als yoji staat bij mij niet |
uuh heb tijdens de vakantie min of meer een hanenkam gedaan.. en tijdens innercity was mijn haar wit, toen ik de fotos zag besefte ik dat dat er iig niet uit zag.. 
ik heb iig nog nix met mijn haar uitgehaald. Alleen een keertje kaal omdat het kammetje van de tonduese eraf schoot 
mijn kameraad daarintegen had toen we op vakantie gingen 6 verschillende kleurtjes in zijn haren. boven op zijn hoofd strepen en aan de zijkanten en achterkant blokken.
Het zag er niet uit maar het was wel makkelijk om met zo'n figuur een taxi te krijgen. Iedereen kende hem aan zijn hoofd dus hadden we gelijk een taxi 
je ziet vaak hanekammen idd de laatste tijd, maar ik was wel gewoon kaal aan de zijkanten, maar iets van 6 cm hoog, me haar is eehh... w�s niet langer dan dat... maar nu gaat t weer groeien. ik kom net weer thuis, en me moeder schrok zich echt de tering, whehe..
foto gaat ff niet lukken, maar ik denk in de loop van volgende week misschien, ik heb geen scanner nl... ik doe me best!!
Greetz
heb het nu helemaal geblondeerd, voor mij al redelijk apart, veel verder zal ik ook niet gaan, misschien een keer kaal, of heel misschien een keertje groen of blauw ofzoiets, maar iig geen hanekam!
check www.kinki.nl voor gekke funky, kapsels!
| Originally posted by DjSuez ik heb geen scanner nl... ik doe me best!! Greetz |
kunnen we gelijk weer xtje bieren, want dat is ook al weer tijd geleden
ja s goed, zeg maar wanneer...:d, noteboom komt dinsdag naar wageningeb, lijkt me niet verstandig dan, whehe
kheb ze.. uhh.. blauw ghad... en blond..
thats about it
Keb al lang, kort, heel kort gehad en dan op allerlei manieren, maar eigenlijk nog nooit iets met kleur.
Toch is een keer proberen.