TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסטים של דאנס וואלי 2002!!


Posted by NyKoN on Sep-06-2002 09:47:

הסטים של דאנס וואלי 2002!!

טוב חברים
אני לא לוקח קרדיט
אני מקווה מאוד שאתם יודעים שאסור להפיץ בשום מקום וזה גם לא שלי
זה לא פאב פרוץ לכן אני יכול לתת את זה בלי שיעלו עלי
בבקשה אל תעמיסו על הפאב

הסטים של דאנס וואלי 2002


EDIT

נפל


Posted by divx-master on Sep-06-2002 10:36:

>ודה אחי !!!

תודה אחי !!!!!

סבבה


Posted by NyKoN on Sep-06-2002 10:58:

בקשה
16 אנשים ראו את ההודעה
ובטח מורידים
ואני יודע שהם מורידים כי המהירות שלי ירדה ל4 קיי מ15
ורק אחד אומר תודה


Posted by m0sh on Sep-06-2002 11:14:

הסתכלתי על ההודעה פעמיים ולא הורדתי
ואפילו לא נכנסתי אולי אחר כך

בכל אופן תודה


Posted by Sniper on Sep-06-2002 11:16:

תודה רבה אח שלו


Posted by DjChook on Sep-06-2002 13:46:

פאק אני ממש צריך אותם

שמישהו יארגן לי עוד פאב או משהו

כאילו, בטוח שהוא מת ?!


Posted by Segev on Sep-06-2002 14:06:

מה מת מי מת למה???
ועל איזה ההודעה אתם מדברים?


Posted by Hell_Copter on Sep-06-2002 15:27:

מה התאריך שחרור שלהם??
אולי אני יוכל לארגן לך משהו צ'וק


Posted by NyKoN on Sep-06-2002 20:13:

חברים
מצטער על הדיסאינפורמציה

מסתבר שלא נפל
רק אני לא מצליח להיכנס חחח

217.120.66.240/upload/Tagged/bla/For PubPower/by Vidra/keep this on alive/respect the rules/


תהנו
הסט של סשה בן זונה
עשו לי אפאקספי


Posted by nesher on Sep-06-2002 20:37:

430 bytes
אין מצב שאני יוריד משהו במהירות הזאתי
לא נורא
בכל זאת תודה


Posted by NyKoN on Sep-06-2002 20:39:

זה אמור להיות יותר מהיר
אבל בגלל שפירסמתי את זה פה אז כולם לוקחים את הפס
אני מוריד על 4 קיי
:P


Posted by DjChook on Sep-06-2002 21:39:

למה פרסמת פה !?


Posted by DjChook on Sep-06-2002 22:28:

למה הסט 20 מגה


Posted by DjChook on Sep-07-2002 10:39:

למה לעזאזל הסטים הם של 11-30 דקות או משהו כזה ?!


Posted by Hell_Copter on Sep-07-2002 13:39:

צ'וק למה אתה שואל כל כך הרבה שאלות!?

בסנסיישן כל אחד הביא סט ממש קצר של 20 דקות חצי שעה ככה...
ראנק 1 הביאו 20 דקות
וארמין בערך גם אותו דבר
היו פשוט הרבה אומנים


Posted by Tarantula on Sep-07-2002 16:29:

Question

אנשים, אתם מוכנים בבקשה להסביר לי מה הולך פה, כי מאיפה אתם מורידים והפאבים האלה?! מה זה כאילו...
נראה לי שאני ממש לא בעניינים ואני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי....
תודה..


Posted by Tarantula on Sep-08-2002 15:55:

כן, תודה על ההתענינות הרבה....
ועל התגובות הרבות...


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-08-2002 16:42:

Satan (eek!)

שיאוווווווווווווווווווווו איזה מלך אתה פשוט מלך
חבל שאין לי את השרת


Posted by NaOren on Sep-08-2002 16:43:

quote:
Originally posted by Tarantula
כן, תודה על ההתענינות הרבה....
ועל התגובות הרבות...


מצטער חמודה...
אבל אין לי מושג איך להסביר לך


Posted by Tarantula on Sep-08-2002 16:55:

quote:
Originally posted by NaOren


מצטער חמודה...
אבל אין לי מושג איך להסביר לך


לא נורא כבר מצאתי לי איזה נשמה טובה שתנסה להסביר לי


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-08-2002 16:56:

quote:
Originally posted by Tarantula
כן, תודה על ההתענינות הרבה....
ועל התגובות הרבות...


כנסי לאייסיקיו תאשרי אותי
139625164
ואני ישמח לעזור לך בקשר לזה


Posted by Dj Black on Sep-11-2002 20:17:

Question

חבר שלי אמר לי שיש לו סט של מפיסטו מדאנס וואלי 2002 של 100 דקות
יכול להיות???


Posted by nargila-man on Sep-11-2002 20:23:

תודה אחי אחלה סטים יש שם!


Posted by DjChook on Sep-11-2002 21:27:

quote:
Originally posted by Tarantula


לא נורא כבר מצאתי לי איזה נשמה טובה שתנסה להסביר לי


מוואה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.