TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסטים של דאנס וואלי 2002!!
הסטים של דאנס וואלי 2002!!
טוב חברים
אני לא לוקח קרדיט
אני מקווה מאוד שאתם יודעים שאסור להפיץ בשום מקום וזה גם לא שלי
זה לא פאב פרוץ לכן אני יכול לתת את זה בלי שיעלו עלי
בבקשה אל תעמיסו על הפאב
הסטים של דאנס וואלי 2002

EDIT
נפל

>ודה אחי !!!
תודה אחי !!!!!
סבבה
בקשה
16 אנשים ראו את ההודעה
ובטח מורידים
ואני יודע שהם מורידים כי המהירות שלי ירדה ל4 קיי מ15
ורק אחד אומר תודה
הסתכלתי על ההודעה פעמיים ולא הורדתי
ואפילו לא נכנסתי אולי אחר כך
בכל אופן תודה
תודה רבה אח שלו
פאק אני ממש צריך אותם
שמישהו יארגן לי עוד פאב או משהו
כאילו, בטוח שהוא מת ?!
מה מת מי מת למה???
ועל איזה ההודעה אתם מדברים?
מה התאריך שחרור שלהם??
אולי אני יוכל לארגן לך משהו צ'וק
חברים
מצטער על הדיסאינפורמציה
מסתבר שלא נפל
רק אני לא מצליח להיכנס חחח
217.120.66.240/upload/Tagged/bla/For PubPower/by Vidra/keep this on alive/respect the rules/
תהנו
הסט של סשה בן זונה
עשו לי אפאקספי

430 bytes
אין מצב שאני יוריד משהו במהירות הזאתי
לא נורא
בכל זאת תודה

זה אמור להיות יותר מהיר
אבל בגלל שפירסמתי את זה פה אז כולם לוקחים את הפס
אני מוריד על 4 קיי
:P
למה פרסמת פה !?
למה הסט 20 מגה
למה לעזאזל הסטים הם של 11-30 דקות או משהו כזה ?!
צ'וק למה אתה שואל כל כך הרבה שאלות!?
בסנסיישן כל אחד הביא סט ממש קצר של 20 דקות חצי שעה ככה...
ראנק 1 הביאו 20 דקות
וארמין בערך גם אותו דבר
היו פשוט הרבה אומנים
אנשים, אתם מוכנים בבקשה להסביר לי מה הולך פה, כי מאיפה אתם מורידים והפאבים האלה?! מה זה כאילו...
נראה לי שאני ממש לא בעניינים ואני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי....
תודה..

כן, תודה על ההתענינות הרבה....
ועל התגובות הרבות...
שיאוווווווווווווווווווווו איזה מלך אתה פשוט מלך
חבל שאין לי את השרת

| quote: |
| Originally posted by Tarantula כן, תודה על ההתענינות הרבה.... ועל התגובות הרבות... |
| quote: |
| Originally posted by NaOren מצטער חמודה... אבל אין לי מושג איך להסביר לך |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula כן, תודה על ההתענינות הרבה.... ועל התגובות הרבות... |
חבר שלי אמר לי שיש לו סט של מפיסטו מדאנס וואלי 2002 של 100 דקות
יכול להיות???
תודה אחי אחלה סטים יש שם!
| quote: |
| Originally posted by Tarantula לא נורא כבר מצאתי לי איזה נשמה טובה שתנסה להסביר לי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.