TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
Pages (3): [1] 2 3 »
armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
er zijn tcoh geruchten dat armin een marathon set gaat draaien binnenkort weer? was dat nou vaag gelul ofnie?
op zn website zie ik dattie alleen maar draait in exotische plaatsen van canada tot australi� en ons geliefde nederland links laat liggen.

Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 er zijn tcoh geruchten dat armin een marathon set gaat draaien binnenkort weer? was dat nou vaag gelul ofnie? op zn website zie ik dattie alleen maar draait in exotische plaatsen van canada tot australi� en ons geliefde nederland links laat liggen. |
Zou wel leuk zijn... zo'n lange set weer 
volgens mij stond dat ergens in november gepland
Hm.... 12 uur lang draaien... zal ie wel dood neervallen op het einde 
Lijkt me wel kicken 
Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by MaGiK54 Waaaaaaaaaaaaar, weer in de Eau. |
Re: Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by !_PeTrUs_! Nee, hij zegt toch De Marathon! |
Re: Re: Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by MaGiK54 Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen Op m'n Puch een wijffie halen en daarna dansen in de Marathon En na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon. Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plein Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn |
Als ie die 12 uurs set gaat doen ben ik 100% zeker van de party 
Re: Re: Re: Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by Optimus ik haal altijd patat bij de rijswijkseweg ipv haring |
12 uur...pfff, dan ben je echt dood 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by MaGiK54 Zeker nadat je hoeren hebt gecheckt |
WICKED !!!
12 uur Armin ... dat wil ik wel meemake
dr zijn anders wel meer dj's die dat regelmatig doen hoor... neem Sven Vath. Die staat erom bekend dat ie het liefst alleen maar lange sets draait, en het liefst dan ook op een niet te groot feest.
Drie jaar geleden draaide hij zondag na de LoveParade de godganse dag bij Tresor. En wat een onwijze, tergende opbouw, echt supercool!
Maja, Svennetje staat dan ook bekend om zijn notoire pepgebruik, en ik kan me niet voorstellen dat Armin daar ook zo'n fan van is. Aan de andere kant: ook al ziet ie er nog zo netjes en schattig uit, dat zegt niets over wat iemand doet 
als ie dood neervalt neem ik ut wel van um over :P ff stoomcursus draaien en dan dak eraf 
| Originally posted by Eye-Riz dr zijn anders wel meer dj's die dat regelmatig doen hoor... neem Sven Vath. Die staat erom bekend dat ie het liefst alleen maar lange sets draait, en het liefst dan ook op een niet te groot feest. |
Heb zelf maar een half uurtje mee gepikt van deze set, aangezien ik niet onder de pep zat en ben lekker naar bed gegaan 
Re: Re: Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by MaGiK54 Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger een nachie willen stappen Op m'n Puch een wijffie halen en daarna dansen in de Marathon En na afloop op het Rijswijkse Plein een harinkie gaan happen De dag daarna een kater dus naar Scheveningen, lekker bakken in de zon. Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plein Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn |
Mooi hoor Opti 
Re: Re: armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
| Originally posted by MaGiK54 Waaaaaaaaaaaaar, weer in de Eau. Die 9 uur set was wicked in de Eau laatst. De man draaitie echt veel ouwe meuk. Echt super was dat |
volgens mij staat die 12 uur solo nog steeds geprogrammeerd op 26 oktober.
| Originally posted by pipi volgens mij staat die 12 uur solo nog steeds geprogrammeerd op 26 oktober. |
nou dan geloof je het niet.
| Originally posted by pipi nou dan geloof je het niet. |
Dus mijn vraag is waar hebbie deze info vandaan en nog belamgrijker waar wordt deze solo gehouden.
denk ALS ie komt, dat t gewoon in Den Haag is
| Originally posted by pipi nou dan geloof je het niet. |