TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך עזרה!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by nesher on Sep-08-2002 12:54:

צריך עזרה!!!

אני חייב רשימה של כל הדברים המסחריים שיצאו בחודש האחרון
אני ממש לא מעודכן
באמת שבלי להתלהב
אני פשוט צריך רשימה
Guetag
זה בשבילך
שפוך את כל הבלקוני
ודרך-אגב
אני מתכוון טראנס והאוס מסחרי
לא שטויות אחרות זה לא מעניין אותי
אז בבקשה

*edit*
שאני אומר יצאו בחודש האחרון
ברור שאני לא מתכוון באמת יצאו
אני מתכוון שהתמסחרו


Posted by nesher on Sep-08-2002 13:09:

אני מתכוון דברים כמו
Giampiero Ponte - Pyramid
אם זה כמו שני אלה למטה
אז כן


Posted by nesher on Sep-08-2002 13:28:

תודה לך
guetag
מדי פעם תשים פה עוד כל מיני שטויות
אני מאמין שאני יכול להוריד את הדברים האלה מקאזה אה
=]
זה היתרון במסחריים


Posted by nesher on Sep-08-2002 13:44:

quote:
Originally posted by guetag

אז גם טיאסטו מסחרי


מישהו אמר פעם שלא?"


Posted by m0sh on Sep-08-2002 14:12:

לא הוא לא


Posted by nesher on Sep-08-2002 14:29:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא הוא לא


אולי הוא לא
אבל מה שבטוח שהפכו אותו למסחרי
tiesto
החדש אולי לא
ולפי דעתי גם אין לו דברים יפים
אבל הישן
flight 643 ועוד כמה
גם מסחרי


Posted by m0sh on Sep-08-2002 14:32:

אמר וטעה

אני לא חושב שהשירים של טיאסטו הפכו להיות כאן למשהו כמו
לאסגו

אולי קצת ליטל אינדסטרי


Posted by NyKoN on Sep-08-2002 14:39:

643 loves on fire
לא ממוסחר בכלל
לא שמעתי אותו בגרוש

יש כזה טראק
משהו עם פריק
כל הזמן משמיעים אותו
רק שאני לא יודע את השם


Posted by divx-master on Sep-08-2002 15:41:

יש לי שאלה .. אני צריך עזרה !!!

אנשים לפני איזה חודש בסטודיו הדי גיי ניגן כזה שיר שהוא בסגנון של לסגו



זה כזה שיר עם מילים ובפזמון יש לו מוזיקה כמו טראנס משהו עם כזה כמו 2 צילילים משהו ממש יפה

חחחח אם למשהו יש מושג על מה אני מדבר אז ישרום

תודה מראש גברים (ואלונה)1


Posted by nesher on Sep-08-2002 15:53:

03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה


Posted by divx-master on Sep-08-2002 16:55:

תודה אחי

שניהי אני יוריד ויבדוק


Posted by divx-master on Sep-08-2002 17:12:

ל אאחי ה לא זה

לאא אחי זה לא מה שהתכוונתי


Posted by Sniper on Sep-09-2002 11:28:

quote:
Originally posted by nesher
03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה


חולה על הטראק הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מת עליוווו שרוף עליו למרות ששמעתי אותו רק פעם אחת אצל גיטלמן ממממ בעיקרון לדעתי המוזיקה שטיסטו מנגן היא לא מסחרית אבל התקליטן עצמו מסחרי אש


Posted by Hell_Copter on Sep-09-2002 12:40:

quote:
Originally posted by nesher
03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה


וואי איך הייתי חורש על הטראק הזה שזה רק יצא... חבל על הזמן
טראק ממש מצוין... לא ידעתי ששמים אותו במסיבות... ההיבר והאמר ישלוט!!

ואני לא ממש בקיא בתחום הזה נשר אבל תנסה
01-sylver-forgiven_hot_tracks_mix-heb
רמיקס טיפה יותר קצבי מהדאנס הרגיל... ישראלי כמובן...
ומשמיעים עכשיו ממש הרבה את ראמפ שבטח יש לך
ובבלקוני שמים לידידנו גילי את
01_alpha_team_-_wheels_2002_extended_version-sq
שזה גם מסחרי בצורה מגעילה בטירוף...
ואני יחשוב על עוד כמה


Posted by warpedd_ on Sep-09-2002 13:13:

טראק כל כך מעפן
לא מבין למה עשו אותו

בכל מקרה יש גם את
aquagen - hard to say im sorry ( )
aquagen - summer is calling ( )
mad'house - like a prayer
follow the leader
laava - whereever you are (pulsy ver )דווקא לא רע
klea - tic toc (הרגיל נראה לי)


Posted by nesher on Sep-09-2002 13:35:

buhhhhhhhhh
גדול
Follow the leader
איזה מצחיק זה
חחחח
שמעתי את זה במסיבה נקראתי
כל ה"כוסיות"(בנים ובנות) מהבלקוני ידעו את זה באלפה
םחחח
ימין ושמאל ובלא בלא בלא
זה אשכרה מזכיר לי את השירים שהיינו שרים בגן
שימו רגל לפנים שימו רגל להסתובב וכף נמחא
חה חה


Posted by m0sh on Sep-09-2002 16:27:

quote:
Originally posted by warpedd_

laava - whereever you are (pulsedriver remix)דווקא לא רע
klea - tic toc (הרגיל נראה לי)



השיר של פולס פשוט בן זונה יפה!!

ותודה לגואטג
איך פיספתי אותו...
טוב זה היה בתקופה של שיאאאאא השפל

וה
TICTOC
רימקיס של
Magik Muzik
גם בן זונה!


Posted by warpedd_ on Sep-09-2002 18:02:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN



השיר של פולס פשוט בן זונה יפה!!

ותודה לגואטג
איך פיספתי אותו...


מוש יא דלוק
אתה עושה לי קווט ורושם קרדיט לגואטג??


Posted by m0sh on Sep-09-2002 18:42:

quote:
Originally posted by warpedd_


מוש יא דלוק
אתה עושה לי קווט ורושם קרדיט לגואטג??


כי הוא גילה לי אותו לפני כמה חודשים ורק לפני כמה ימים התחלתי לשמוע אותו

פולסדרייבר מלךךךךךךךךךךךךךךך


Posted by nimrod levi on Sep-09-2002 19:56:

מיקס באמת נחמד
אבל חסר בו משהו לדעתי


Posted by nesher on Sep-09-2002 20:48:

אולי משמיעים את זה הרבה
אבל
John Creamer & Stephane K remix
לא מסחריים בגרוש
וגם לא יהיו


Posted by Sniper on Sep-10-2002 09:24:

תאמת שאני יותר שמעתי במסיבות תמיקס של רובי רוירה
הוא חזק ביותרררר גם יש אותו בסט של עופר ניסים המתחנגל
מממ אישית מעדיף תמיקס של
J.c And S.K


Posted by Ariels on Sep-14-2002 21:51:

quote:
Originally posted by t0xIc
תאמת שאני יותר שמעתי במסיבות תמיקס של רובי רוירה
הוא חזק ביותרררר גם יש אותו בסט של עופר ניסים המתחנגל
מממ אישית מעדיף תמיקס של
J.c And S.K


המלצתי על זה לפני חודשיים שלוש קצת לפני שקניתי את התקליט
טראק תותח
!!!!!!!!!! טה טה טה טה טה טה...טה


!!!!!!!! אהההה לגבות


Posted by NaOren on Sep-14-2002 23:52:

quote:
Originally posted by guetag
las ketchup - The Ketchup Song



eize shir camud ze....


Posted by nesher on Nov-04-2002 13:24:

Bump
צריך עוד פעם מסחריים

Guetag, כרגיל
זה בשבילך
=]


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.