TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך עזרה!!!
Pages (2): [1] 2 »
צריך עזרה!!!
אני חייב רשימה של כל הדברים המסחריים שיצאו בחודש האחרון
אני ממש לא מעודכן
באמת שבלי להתלהב
אני פשוט צריך רשימה
Guetag
זה בשבילך
שפוך את כל הבלקוני
ודרך-אגב
אני מתכוון טראנס והאוס מסחרי
לא שטויות אחרות זה לא מעניין אותי
אז בבקשה
*edit*
שאני אומר יצאו בחודש האחרון
ברור שאני לא מתכוון באמת יצאו
אני מתכוון שהתמסחרו
אני מתכוון דברים כמו
Giampiero Ponte - Pyramid
אם זה כמו שני אלה למטה
אז כן
תודה לך
guetag
מדי פעם תשים פה עוד כל מיני שטויות
אני מאמין שאני יכול להוריד את הדברים האלה מקאזה אה
=]
זה היתרון במסחריים
| quote: |
| Originally posted by guetag אז גם טיאסטו מסחרי |
לא הוא לא
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN לא הוא לא |
אמר וטעה
אני לא חושב שהשירים של טיאסטו הפכו להיות כאן למשהו כמו
לאסגו
אולי קצת ליטל אינדסטרי
643 loves on fire
לא ממוסחר בכלל
לא שמעתי אותו בגרוש
יש כזה טראק
משהו עם פריק
כל הזמן משמיעים אותו
רק שאני לא יודע את השם
יש לי שאלה .. אני צריך עזרה !!!
אנשים לפני איזה חודש בסטודיו הדי גיי ניגן כזה שיר שהוא בסגנון של לסגו
זה כזה שיר עם מילים ובפזמון יש לו מוזיקה כמו טראנס משהו עם כזה כמו 2 צילילים משהו ממש יפה
חחחח אם למשהו יש מושג על מה אני מדבר אז ישרום
תודה מראש גברים (ואלונה)1

03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3
או
02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3
תנסה
תודה אחי
שניהי אני יוריד ויבדוק
ל אאחי ה לא זה
לאא אחי זה לא מה שהתכוונתי
| quote: |
| Originally posted by nesher 03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3 או 02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3 תנסה |
| quote: |
| Originally posted by nesher 03-madelyne-beautiful_child__hiver_and_hammer_remix-snd.mp3 או 02-madelyne-beautiful_child__4_strings_vocal_remix-snd.mp3 תנסה |
טראק כל כך מעפן
לא מבין למה עשו אותו
בכל מקרה יש גם את
aquagen - hard to say im sorry (
)
aquagen - summer is calling (
)
mad'house - like a prayer
follow the leader
laava - whereever you are (pulsy ver
)דווקא לא רע
klea - tic toc (הרגיל נראה לי)
buhhhhhhhhh
גדול
Follow the leader
איזה מצחיק זה
חחחח
שמעתי את זה במסיבה נקראתי
כל ה"כוסיות"(בנים ובנות) מהבלקוני ידעו את זה באלפה
םחחח
ימין ושמאל ובלא בלא בלא
זה אשכרה מזכיר לי את השירים שהיינו שרים בגן
שימו רגל לפנים שימו רגל להסתובב וכף נמחא
חה חה

| quote: |
| Originally posted by warpedd_ laava - whereever you are (pulsedriver remix)דווקא לא רע klea - tic toc (הרגיל נראה לי) |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN השיר של פולס פשוט בן זונה יפה!! ותודה לגואטג איך פיספתי אותו... |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ מוש יא דלוק אתה עושה לי קווט ורושם קרדיט לגואטג?? |
מיקס באמת נחמד
אבל חסר בו משהו לדעתי
אולי משמיעים את זה הרבה
אבל
John Creamer & Stephane K remix
לא מסחריים בגרוש
וגם לא יהיו
תאמת שאני יותר שמעתי במסיבות תמיקס של רובי רוירה
הוא חזק ביותרררר גם יש אותו בסט של עופר ניסים המתחנגל
מממ אישית מעדיף תמיקס של
J.c And S.K
| quote: |
| Originally posted by t0xIc תאמת שאני יותר שמעתי במסיבות תמיקס של רובי רוירה הוא חזק ביותרררר גם יש אותו בסט של עופר ניסים המתחנגל מממ אישית מעדיף תמיקס של J.c And S.K |
| quote: |
| Originally posted by guetag las ketchup - The Ketchup Song |
Bump
צריך עוד פעם מסחריים

Guetag, כרגיל
זה בשבילך
=]
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.