TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך קוראים לטראק הזה?
איך קוראים לטראק הזה?
משמיעים אותו פול ב-99
"I feel so good/fine
la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la la la..."
יש מצב תפרט טיפה יותר?
לה לה לה יש בחצי מהשירים ששמים שם...
פששש גואטג
נהיית מועיל
סתם ראסמי אהבתי רועי, בחצי מהשירים
חחח
כמעט בטוח
KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix]
שכונה
טראקים של גיטלמן
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יש מצב תפרט טיפה יותר? לה לה לה יש בחצי מהשירים ששמים שם... |
| quote: |
| Originally posted by guetag flat-lines - a night in sao paulo לא בטוח אבל בכל מקרה אני לא יודע איזה גירסא משמיעים של זה כי יש כמה |
| quote: |
| Originally posted by guetag או שאתה מתכוון ל Laava - wherever you are גם בזה יש LA LA.... |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ כמעט בטוח KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix] שכונה טראקים של גיטלמן |
| quote: |
| Originally posted by guetag flat-lines - a night in sao paulo יש את זה ב B.A CLUBBER 2002 אם אני לא טועה |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ כמעט בטוח KMC feat. Dhany - I Feel So Fine [G&M Project remix] שכונה טראקים של גיטלמן |
| quote: |
| Originally posted by DjChook פששש גואטג נהיית מועיל |
| quote: |
| Originally posted by guetag flat-lines - a night in sao paulo |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.