TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- zusjes ghehehehe
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
zusjes ghehehehe
in opdracht van Petrus
wie heeft er geile mooie zusjes voor ons?
plaats dr foto
en dr 06

Kutzooi... deze wilde ik net beginnen... 
En ik wil er voor de zekerheid gelijk ff 1tje claimen, en dat issut zussie van Zip
Grtz!
| quote: |
| Originally posted by Mr Zimz ...Dus hoe die nummertjes op de markt komen is voor mij ook een misterie.. |
dr. kuipers heb ook nog wel 2 mooie exemplaren in de aanbieding volgens mij

| Originally posted by eieregooie Volgens mij had iemand zulke nummetjes in de aanbieding... Maar alleen vanaf nummer 100, de rest was al vergeven of zoiets vaags... ene Access ofsow d8 ik... |

mijn zusje is al bezet dus die heb ik niet meer in de aanbieding!
helaas voor jullie 
ik heb wel een foto van mijn zus op internet staan maar die post ik nie (dat wil zij nie dus dan doe ik het nie...
)
http://www.google.nl/search?q=foto+...UTF-8&hl=nl&lr=

Nou, Opti kom jij eens met een voorbeeld dan!!
Ik heb geen zusjes dus kan je helaas niet plezieren..
Ikke heb ook zusje, maar die is al weer tijdje bezet, geen pic + 06 voor jullie dus :P
Ik heb ook een zusje 
En ze is 14, BrEeZaHsTyLe..
En ik heb ook een foto 
| Originally posted by franzelare mijn zusje is al bezet dus die heb ik niet meer in de aanbieding! helaas voor jullie |
Heb idd 2 zusjes, tweeling, eentje is nog in de aanbieding 
Maar ze valt alleen op blonde kerels, dus val je al af Optimus 
En je moet eerst door een selectieronde komen, mag je grasmaaien, en wie dat het beste doet, mag haar van mij hebben 
Ik heb een zussie van bijna 6 jaar en daar blijven jullie oversexte pedo's vanaf 
zus van 19 hier maar geen foto voor jullie
(deze tread is niet echt een suc6)
WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN!
En nee, ik heb geen zusje.
STELLETJE MIETJES!!
16 reply's en geen foto's
Hoe vaak komt je zusje nou langs op het TA-forum, die heeft toch nooit door dat haar foto hier staat...
holemozes, zijn jullie zo radeloos?
nja, ik post zometeen wel ff wat fotoos me5 06, tzijn gen zusje maar wel lekkere wijve,
en dan niet zegge dat je ze van mij hebt 
-xxx-
Jaja.... hier zitten nogal wat mensjes met een overschot aan hormoontjes, die er 3x per dag uit moet worden gesjort...duzzz dan liever niet op een foto van mijn zus.
| Originally posted by DJ_Siesta holemozes, zijn jullie zo radeloos? ![]() nja, ik post zometeen wel ff wat fotoos me5 06, tzijn gen zusje maar wel lekkere wijve, en dan niet zegge dat je ze van mij hebt ![]() -xxx- |
ik ben iemands zusje... 
| Originally posted by DJ_Siesta holemozes, zijn jullie zo radeloos? ![]() nja, ik post zometeen wel ff wat fotoos me5 06, tzijn gen zusje maar wel lekkere wijve, en dan niet zegge dat je ze van mij hebt ![]() -xxx- |
| Originally posted by Chicane ja ja ja oe oe oe oe!! DOEN DOEN!!! VEEEEHEEEET GERRIT R R0XX! Zijn ze beetje in de leeftijd 19-23? |

| Originally posted by DJ_Siesta whahhahaa, nee man, jij bent OUD ![]() ![]() *allemaal geblaat* |
regel eens wat ouwere chicks man, die zijn rijper, een banaan vreet je toch ook niet als die groen is?
| Originally posted by Chicane BEK HERT Ghehe regel eens wat ouwere chicks man, die zijn rijper, een banaan vreet je toch ook niet als die groen is? |

, uhhh, nee man ik weet zo 1,2,3 niks