TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איטליה...


Posted by oDrori on Sep-11-2002 21:16:

Hello! איטליה...

מישהו יה שם פעם, באזור רומא או פירנצה, אולי יכול לעזור לי אם איפה למצוא תקליטים \ סידים שם... אין ליש מץ אם בכלל אני אמצא משהו שווה שם... בתודה רבה מראש אוף קורס


בנימה זו,

אני טס ביום שישי בבוקר לאיטליה


Posted by Dj Black on Sep-11-2002 22:29:

Hello!

תהנה שמה אחי
פעם הייתי באיטליה אבל זה היה בכתה ב אז אני לא זוכר משם כלום

אבל תהנה


Posted by m0sh on Sep-12-2002 05:51:

הייתי ב1995

המון זמן עבר

הייתי בערים
המקום הכי בן זונההההה

אני כל כך רוצה לחזור


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-12-2002 10:30:

קודם כל תהנה אחי!!!!

ולשאלה שלך, הייתי שם
אבל זה היה לפני שהתחלתי למקסס טראנס אז לא ראיתי שם חנויות תקליטים או דיסקים.........
sorry

אבל גם בלי זה, זה מקום חבל על הזמן!!!!!!
חוץ מזיהום האויר הנוראי שיש שם, אתה תהנה מאוד!!!!!
מבטיח......


Posted by Hell_Copter on Sep-12-2002 12:20:

גבר!!!
כמו שאמרתי לך כבר תהנה שם!!!!!
או כמו שנהוג
לך תעשה חיים, תהנה ותרויח

אל תשכח להוריד בי איזה מתנה שאתה חוזר


Posted by luckystrike on Sep-12-2002 13:43:

אחי תעשה חיים !!!
חבר שלי חזר מאיטליה לא מזמן - אני ישאל אותו ...

בכל אופן לך תיראה את
PICCOTO

הוא מופיע שם פוווול


Posted by americium on Sep-12-2002 13:56:

או איטליה! אחת המדינות היפות באירופה ובתבל
רומא היא העיר היפה באיטליה לדעתי אבל אני קצת משוחד

בכל מקרה, באיטליה שולט סגנון ה-צ'יזי-יורו-דאנס (לדעתי) - זה לפחות מה שהלך שם עד שנה שעברה. לגבי מסיבות, קצת קשה למצוא שם פרוגרסיב האוס או אפליפטינג טראנס וזה כי ברומא חם מאוד וכולם יוצאים לנפוש מחוץ לעיא מה שאומר שבדר"כ עד סוף ספטמבר מעט המועדונים שעוד ישם שם סגורים. לגבי חנויות וינילים, תנסה את זה

http://members.xoom.virgilio.it/pogopop/record.html

יש שם חנויות של מוזיקה אלטרנטיבית וכולי, הכל די מעורבב אבל אולי תמצא משהו שיתאים לכם

תהנה
תעשה חיים
ותשטוף את העיניים

נ.ב

אין שום זיהום אוויר באיטליה, לפחות לא ברמה גבוהה יותר מזו שיש בשאר ערי אירופה


Posted by Tarantula on Sep-12-2002 14:06:

מה זה?!! כולם נוסעים לחו"ל!? ודווקא עכשיו?!!
גם אני רוצה!!


תבלה כמו שצריך גבר!!!


Posted by nimrod levi on Sep-12-2002 16:16:

אם כבר פיקוטו
אז יש גם את
nu-nrg


Posted by NaOren on Sep-12-2002 18:12:

hiti be Italy be sukot shana sheavra....
aya si akef sham....
aval ani lo zocer eifo yesh canuyot ve kol ze....
aval al tidag ata tistader sham bli behaya....


Posted by NyKoN on Sep-12-2002 20:06:

אחי
תהנה
הכי סבבה ברומא
אתה תגנב מכמה כוסיות האיטלקיות

קיצר
תשאל מישהו למרות שנראה לי שחנויות תקליטים זה די נדיר שם


Posted by DjNumShum on Sep-12-2002 20:34:

איטלקיותתתתתתתתתת איזה כוסיותתתתתתתתתתת


Posted by oDrori on Sep-12-2002 21:28:

חחחח תודה לכולם, יש ציפיות גבוהות עכשיו אני מקווה באמת לקפוץ לסטודיו של ניו אנרג'י איפה שזה לא נמצא...
איטלקיות, נראה... ומתנות... אם תהיו ילדים טובים


צ'או


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-12-2002 21:35:

Satan (eek!)

וואי וואי וואי איטליה, בונא די כבר ליסוע לטיולים...........ימשוטט
תהנה שם, תקנה וינלים טובים ותאכל מלא פיצה טובה לשם שינוי, אני כלכך מקנא בך



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.