TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום לכולם
שלום לכולם
מה אנשים חזרתי אתמול חמשוש
אחרי עוד שבועיים בצבא
כבר יותר מחודש !!! חחחח
אהה ולידיעת גיל
מיום חמישי עד שלישי שעבר (זתמורת בראש השנה) עשיתי אבטשים בב"ש
עזרנו למשטרה
ושמרנו בקניון ובאגד ובשוק ובלילות בפורום !!
ברוך השב גבר!!!!
אני מקווה שאתה לא סובל יותר מדי...
לא שזה כל כך קשה מה שאתה עושה 
העיקר שאתה בריא ופה איתנו
שלוםםםםםםםם אחי

דותןןןן
תחזיק מעמד גבר
זה לא עוד הרבה זמן
(חחח)
בואנה מה זה המעפנות הזאת?
אתה שומר בקניונים וזה השירות שלך?
חחח
אנשים קורעים את התחת עושים מסעות של 120 ק"מ עם 40 קילו על הגב ואתה שומר בקניון
חחחח
קצת אירוני
ואללללה דותן מה המצב אחשלו
איך בצבא ספר חוויות עניינים
מה המצב אחי !!!
כמה זמן לסוף הטירונות ?
דרך אגב חבל שלא אמרת שהיית בבאר שבע
היה לי הדרכה בבא"פ (בסיס אימונים פיקודי) לכיש
וה ממש לא רחוק - בערב חשבנו לקפוץ לבאר שבע
ווויתרנו על הענין
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש
וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון
| quote: |
| Originally posted by yahel222 קודם כל זה לא השירות שלי אני עכשיו בטירונות אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי... וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם בריכה ביקורים ממש בית מלון |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 קודם כל זה לא השירות שלי אני עכשיו בטירונות אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי... וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם בריכה ביקורים ממש בית מלון |
אחותי בזיקים הייתי שם יום חמישי בטקס השבעה שלה
ואל תגיד לי שאתה בפלוגת וולקן כי זה אומר שהייתי בטקס השבעה שלך יא מאעפן
| quote: |
| Originally posted by Ariels אחותי בזיקים הייתי שם יום חמישי בטקס השבעה שלה ואל תגיד לי שאתה בפלוגת וולקן כי זה אומר שהייתי בטקס השבעה שלך יא מאעפן |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 לא מאמין לך אני וולקן בזיקים |

| quote: |
| Originally posted by yahel222 לא מאמין לך אני וולקן בזיקים |
היום פלוגה ג נקראת גאות
וולקן הכי טוב נשבע לך כל השאר מעפנים
וכן אריאל אני מאמין לך
חבל לא דיברנו לפני
ויום שישי הייתי באננס
ואתמול בדום
איזה מסיבות כוס
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.