TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שלום לכולם


Posted by yahel222 on Sep-13-2002 10:42:

שלום לכולם

מה אנשים חזרתי אתמול חמשוש
אחרי עוד שבועיים בצבא
כבר יותר מחודש !!! חחחח

אהה ולידיעת גיל
מיום חמישי עד שלישי שעבר (זתמורת בראש השנה) עשיתי אבטשים בב"ש
עזרנו למשטרה
ושמרנו בקניון ובאגד ובשוק ובלילות בפורום !!


Posted by Hell_Copter on Sep-13-2002 10:48:

ברוך השב גבר!!!!
אני מקווה שאתה לא סובל יותר מדי...
לא שזה כל כך קשה מה שאתה עושה
העיקר שאתה בריא ופה איתנו


Posted by m0sh on Sep-13-2002 10:57:

שלוםםםםםםםם אחי


Posted by DjChook on Sep-13-2002 11:09:

דותןןןן

תחזיק מעמד גבר

זה לא עוד הרבה זמן


(חחח)


Posted by NyKoN on Sep-13-2002 11:20:

בואנה מה זה המעפנות הזאת?
אתה שומר בקניונים וזה השירות שלך?
חחח
אנשים קורעים את התחת עושים מסעות של 120 ק"מ עם 40 קילו על הגב ואתה שומר בקניון
חחחח

קצת אירוני


Posted by Scorchio on Sep-13-2002 12:07:

ואללללה דותן מה המצב אחשלו
איך בצבא ספר חוויות עניינים


Posted by luckystrike on Sep-13-2002 14:26:

מה המצב אחי !!!
כמה זמן לסוף הטירונות ?

דרך אגב חבל שלא אמרת שהיית בבאר שבע

היה לי הדרכה בבא"פ (בסיס אימונים פיקודי) לכיש
וה ממש לא רחוק - בערב חשבנו לקפוץ לבאר שבע
ווויתרנו על הענין


Posted by yahel222 on Sep-13-2002 17:14:

קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש

וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון


Posted by Tarantula on Sep-13-2002 17:19:

quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש

וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון


ועוד אומרים שצבא זה סיוט


Posted by luckystrike on Sep-13-2002 19:35:

quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל זה לא השירות שלי
אני עכשיו בטירונות
אז הקפיצו אותנו בחג לעשות אבטשים בב"ש זה משהו חד פעמי...
וזה ממש כיף שתדעו לכם למרות שזה היה במקום חופש

וחפיף גם ככה לא נתנו לנו לצאת מבית החיל אבל ממש סבבה שם
בריכה
ביקורים
ממש בית מלון


אתה עושה את הטירונות בזיקים ?


Posted by Ariels on Sep-13-2002 23:58:

אחותי בזיקים הייתי שם יום חמישי בטקס השבעה שלה
ואל תגיד לי שאתה בפלוגת וולקן כי זה אומר שהייתי בטקס השבעה שלך יא מאעפן


Posted by yahel222 on Sep-14-2002 11:49:

quote:
Originally posted by Ariels
אחותי בזיקים הייתי שם יום חמישי בטקס השבעה שלה
ואל תגיד לי שאתה בפלוגת וולקן כי זה אומר שהייתי בטקס השבעה שלך יא מאעפן


לא מאמין לך
אני וולקן
בזיקים


Posted by luckystrike on Sep-14-2002 14:44:

quote:
Originally posted by yahel222


לא מאמין לך
אני וולקן
בזיקים


חחחחחחחחחח
בואנה וולקן פלוגה מעפנה אחושרמוטה !
אני הייתי "געש" ושנאנו את וולקן ...
היו ימים


קיצר מי המפ שלך ? או הס"מפ ?


Posted by Ariels on Sep-14-2002 18:22:

quote:
Originally posted by yahel222
לא מאמין לך
אני וולקן
בזיקים


באמא שלי הייתי שם
היו לכם שני טנקים על הרחבה ויצאתם עם ההורים בסוף הטקס
והיה קטע שנכבה המקרופון לרס"ר באמצע הטקס אז הוא התחיל לצרוח
והיה גם רכב של גזלן בצד ליד השער הצהוב



עאלק
!!!!!!!!@!#!#!#@#%$!!!!!#!#!!#!# אני נשבע


Posted by yahel222 on Sep-15-2002 12:06:

היום פלוגה ג נקראת גאות
וולקן הכי טוב נשבע לך כל השאר מעפנים

וכן אריאל אני מאמין לך
חבל לא דיברנו לפני

ויום שישי הייתי באננס
ואתמול בדום
איזה מסיבות כוס



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.