TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy 2002 @ 21 Sept.
Pages (2): [1] 2 »
Trance Energy 2002 @ 21 Sept.
Hello
Are there everywhere livestreams from the Trance Energy @ 21. Sept.? or radio plays..?
greetz Lotadeus
i think it will be broadcoasted on id-t radio or radio 538
I think Trance Energy @ Radio 538 and Qlimax @ ID-T Radio (let's hope
)
dat zou wel vet zijn! dan wordt zondag 22 sep een drukke download dag
Offtopic:
Ik kreeg net een mail van mijn werk, waarin stond dat de verkopen voor ID&T's Trance Energy zwaar tegenvielen, en ze daarom gingen schrappen in de crew, dwz; er minder mensen hoeven te werken. Gelukkig kan ik nog wel 4 dagen werken, maar het betekent dus dat TE kut verkoopt. Goh he... wat wil je.
ja logisch
-ver weg van de Randstad
-kutlokatie
-andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution)
dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt
| quote: |
| Originally posted by Optimus ja logisch -ver weg van de Randstad -kutlokatie -andere massafeesten tegelijkertijd (Qlimax, High Energy, Evolution) dan snap ik ook wel dat t wat minder verkoopt |
Kortom: Achterhaald concept... maar dat is iets dat wij toch al wisten...
| Originally posted by ampburner je vergeet: -afgezaagde lineup -gielen |
hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb
het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen
dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.
greetz
| Originally posted by fimoklei hmm vreemd, toen ik men 3 kaartjes online bestelde bij free record ging er iets mis. ik moest het over nieuw doen en toen waren er opeens geen meer en kreeg ik bericht dat er in de loop van de week nog enkele kwamen.die ik gelukkig nu binnen heb het is men eerste feest aangezien ik net 18 ben geworden en ik moet helemaal uit eindhoven komen dus voor mij zal het zowiezo wel vet worden aangezien ik het nog enrgens mee kan vergelijken.greetz |
| Originally posted by !_PeTrUs_! HAHA, dan zuigt t nog. Ga dan naar High Energy ofzo, das pure Trance op z'n best! |
| Originally posted by fimoklei ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening greetz |
PLZ stay ontopic and help out our freund from Swiss (IN ENGLISH PLZ!!!)
thx !_PeTrUs_!
but a little bit from your holl�ndisch do i understand beacuse swiss german is nearly the same
!
greetz Lotadeus
pe: radio 538 sounds good....!
| Originally posted by fimoklei ik weeet zeker dat ik op deze djs al goed uit men dak kan gaan en een perfecte nacht heb.maar das mijn mening greetz |
.... ook zoiets: iedereen zit te blaten over de line up enzo, maar een jaar geleden was het nog van: hmmm, jammer dat blank en jones niet komen, nu zijn ze er... astrid op qontact: zij kan een feest echt beter maken. nu: GEEN WOORD daarover.
Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!!
| Originally posted by Antiphus Ik weet wel zeker dat er vet gedraaid gaat worden!! check alleen de de cd van Trance Energy!! allemaal top nummers mixed bij dj Joop!! |
Hmm...does anyone know, how I can receive any Radio-Channel that streams Trance Energy ? I live in Kleve... that's at the border to NL at the Rhein. Please answer me before the show starts ^^
Here you can listen live to radio 538 !
RADIO 538

Whoa !!! Thank you very, very much... Nobody could answer me that question before. 
| Originally posted by Biohazard Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ |
| Originally posted by Biohazard Wie weet er meer over DJ Joop? ik zag een stukje op mn Mysteryland DVD. HIj zag er wel uit als een vette DJ |
Dat gezannik over dat t een kutfeest is... k ben nou naar 5 TE's geweest, waaronder de alleerste in Eindhoven in '99 en de laatste 4. Ben toch maar wel naar deze gegaan omdat k die line-up vetttt vond, vooral Dumonde was echt super
!!
Deze editie was misschien wel de vetste die k heb meegemaakt! iig veeeeel beter dan de afgelopen TE in Utrecht. Vette lichten, er werd veel gebruik gemaakt van lasers �n vuurwerk
. HEERLYKE muziek, allemaal lekkere trance en 2 'stamp-sets' (Dumonde & Bas + Ram). Verder geen of nauwelyks 'TMF-gedrag' gezien (helemaal geen heee hooo gehoord), sfeer was echt goed! t was misschien nie uitverkocht, maar t was toch behoorlyk druk... en gezellig 
ltrz