TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by Siesta on Sep-14-2002 21:36:

Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw

zoow, laten we hier een sexy-thread van maken

WAT VIND JIJ SEXY aan een vrouw>>????

--> Als 1e tog de reet, met zon lekkere doorzichtige broek, met daaronder eeen heerlijke String , ja dat vink mooi

en jullie

GRIETJES!!!

hier wordik zo geil van, oe oe oe

Posted by DjSuez on Sep-14-2002 21:40:

volgens mij is die siesta een btje te opgewonden geworden door die zusjes thread...

ik vind ogen en haar en de combi daarvan het belangrijkst, en verder kont en benen, verder boeit het niet veel, het moet wel allemaal in proportie zijn..
avril lavigne is een mooi voorbeeld daarvan, echt vet mooie ogen en heel mooi haar...

Posted by Siesta on Sep-14-2002 21:45:

quote:
Originally posted by DjSuez
volgens mij is die siesta een btje te opgewonden geworden door die zusjes thread...

ik vind ogen en haar en de combi daarvan het belangrijkst, en verder kont en benen, verder boeit het niet veel, het moet wel allemaal in proportie zijn..
avril lavigne is een mooi voorbeeld daarvan, echt vet mooie ogen en heel mooi haar...

LOL..... kben nie voor niks een *puber*

Avril Lavigne? das toch die ene van dragonballz

nee die kennik wel, van teevee dan, dat je naar tv kijkt voor twaalve

btw, laat je eens nakijke dan, kvinder fat gorkje

GROETJES

Posted by mastah jc on Sep-14-2002 21:47:

pfff ik weet het niet.. heel veel gewoon wel lekker door een lekkere reet en een mooi buikje maarja toch blijft het wel pure aantrekkingskracht dat sommigee chicks op mij hebben... en sommige stoot ik juist weer af... ik ben 1 grote magneet

Posted by DjSuez on Sep-14-2002 21:53:

ehh, ja, daar ziet ze dr weer wat minder uit, maar in die clip en op de MTV VMA is ze echt supermooi...

Posted by TimeportE on Sep-14-2002 22:02:

ik vin stringje ook wel lekker moet ik zeggen.

dis een mooi verhaaltje! ik was met bas en kolkie en kuipers flink aan het stampen op qlubtempo en we zien op eens zon dame langs lopen en die zag der wel geod uit en maar ze stopt op eens bij zon andere dame die daar aan het dansen was, ze kijkt naar der kont, trekt haar string helemaal omhoog uit der broek en loopt weer verder..

Posted by DanceTrend on Sep-14-2002 22:05:

Das EASY, een STRING

Posted by Dr. Kuipers on Sep-14-2002 22:23:

Hey die foto wou ik ook al gaan posten TimeportE

En dit is ook wel ultra-geil

Had graag op dat feest rondgestampt

En string rulez bigtime!

Posted by ScuL on Sep-14-2002 22:59:

Da's Poekie (Willy)..
OMG zij begint echt een serieuze reputatie op te bouwen, nu zelfs buiten PF!

Op PF vind ik echt bijna iedereen haar de mooiste ik vind het wel meevallen.
Ik hou niet zo van vrouwen die erg getint zijn, te veel vlees tonen en tattoo's hebben.
(Door dat laatste valt zeker 75% van de meiden op PF af)

Wat ik ultra-sexy vind?
Hm ik denk benen. (Rokjes )

Posted by M_Peror on Sep-15-2002 01:43:

Waar ik helemaal voor ga in een vrouw?
Mooie ogen! In een leuk koppie als 't ff kan...
De rest maakt me dan niet zo veel meer uit, een goed figuur (en met goed bedoel ik niet per se super slank, maar gewoon de juiste verhoudingen) is meegenomen, maar whatever, dan ben ik toch allang gesmolten...

Posted by eieregooie on Sep-15-2002 03:15:

Om ut maar ff heel charmant te zeggen...

SMOELWERK! En de grootste rol daarin is weg gelegd voor de uitstraling Heel belangrijk! En verders moet alles een beetje binnen proporties zijn...

Posted by Jappio on Sep-15-2002 05:58:

Strak buikje, ze moet uitstraling hebben, nie al te grote tieten, en als ze dan toch groot zijn moeten ze in ieder geval niet hangen, verhoudingen moeten kloppen (kwa lengte van benen en romp) gezicht moet mooi zijn, haarkleur blond of donkerblond, ogen blauw / groen ehmm oja kont moet ook mooi zijn! (das misschien nog wel de belangrijkste ) Nou dat wassut wel weer geloof ik.

gek h� dat ik nooit langer dan een avond een vriendin heb

Posted by magrec on Sep-15-2002 09:44:

lol @ kuipers,

dat is echt zo sletterig die foto's.

Posted by Siesta on Sep-15-2002 09:50:

quote:
Originally posted by magrec

dat is echt zo sletterig die foto's.

sletjes meot je gebruiken tog

Posted by Flipper01 on Sep-15-2002 09:59:

Haha, die foto's van Poekie had ik nog niet gezien..

Ik vind het per vrouw verschillend.. Mooie ogen vind ik echt super en een lekker kontje.. Maar het is vooral de uitstraling denk ik.

Posted by New Wave on Sep-15-2002 10:19:

Wat ik heeeel sexy vind is een mooie schaambeen

Posted by Rinus on Sep-15-2002 10:25:

Als eerste moest ze een leuk gezicht hebben. Pas dan gaan we naar de tweede ronde en dan vind ik de benen + billen (goof) van een vrouw zeer sexy.

Posted by basvh on Sep-15-2002 10:30:

ten eerste ze moet gewoon een mooi uitstraling hebben, beetje pittig gekleed (niet sletterig) vind ik ook wel sexy. en een lekker kontje is ook altijd wel mooi

Posted by DjSuez on Sep-15-2002 11:29:

quote:
Wat ik heeeel sexy vind is een mooie schaambeen

whehe

Posted by mr.marcello on Sep-15-2002 12:15:

quote:
Originally posted by Rinus
Als eerste moest ze een leuk gezicht hebben.

Helemaal mee eens!! Da's toch uiteindelijk het eerste waar je naar kijkt. En als dat je bevalt kijk je meestal verder...

Met vriendelijke groet.

Posted by @ddicted on Sep-15-2002 12:30:

Echt wel de ogen, en dan de rest in de goede verhouding (gewoon slank dus).

Posted by Odyne on Sep-15-2002 12:39:

sexy bij een vrouw heb ik als vrouw zijnde niet zo'n mening over, bij een man daarintegen vind ik de uitstraling erg belangrijk en een harde/mannelijke kaaklijn vind ik erg sexy.. (maar is geen must) (klinkt heel stom, maar tis gewoon zo)..

Posted by Teknikol on Sep-15-2002 16:21:

Ogen spreken boekdelen...

Posted by Chicane on Sep-15-2002 17:17:

ik ben denk ik een van de zeer zeldzame jongens die strings niet zo super vinden, daarom ben ik denk ik ook wel vrijgezel... strings zijn wel maasterlijk sexy enzo, maar wel bij je eigen vriendin binnen je eigen muren...
In het dagelijks leven, dus niet tijdens het voorspel, vinnik strings ranzig.. heb veel liever hotpants ofzo en een lekker kontje

Posted by John on Sep-15-2002 17:25:

quote:
Originally posted by Rinus
Als eerste moest ze een leuk gezicht hebben. Pas dan gaan we naar de tweede ronde en dan vind ik de benen + billen (goof) van een vrouw zeer sexy.

en wat nou als je een zeug van 200kilo eerst van achteren ziet, waarna ze zich vervolgens omdraait en ze een superknap gezicht heeft?

persoonlijk ga ik ook voor uitstraling en ogen...en een lekker kontje
maar uiteindelijk gaat et toch allemaal om 'et geheel'..de juiste verhoudingen enzow..

Pages (3): [1] 2 3 »