TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ricky Effe & Mauro Picotto LIVE @ Mysteryland
Ricky Effe & Mauro Picotto LIVE @ Mysteryland
Iemand gehoord? Ik vond het zoooooooo vet. Was al bekaf enzo, maar ging me daar toch uit mn dak!!
En nee, GEEN pillen ofzo 
Ik ging ook nog door mijn enkel, maar daar voelde ik nix van 
Anyway, issie ook ergens nog een keer te beluisteren want ik kan nix vinden
?
Kheb wel het deel van de Picotto set die op de radio is uitgezonden (25min), die zou ik wel naar je toe kunne sturen als je wilt stuur maar een pm.
GrtZ
Joost
het was toch een live-act van Picotto ofzo, of gewoon een dj-set?? en deed die dat samen met Ricky Effe?
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Kheb wel het deel van de Picotto set die op de radio is uitgezonden (25min), die zou ik wel naar je toe kunne sturen als je wilt stuur maar een pm. GrtZ Joost |

| Originally posted by AlFerox het was toch een live-act van Picotto ofzo, of gewoon een dj-set?? en deed die dat samen met Ricky Effe? |
Alleen die live-act + het begin van Picotto is het vetst..
Re: Ricky Effe & Mauro Picotto LIVE @ Mysteryland
| Originally posted by DanceTrend Iemand gehoord? Ik vond het zoooooooo vet. Was al bekaf enzo, maar ging me daar toch uit mn dak!! En nee, GEEN pillen ofzo ![]() Ik ging ook nog door mijn enkel, maar daar voelde ik nix van ![]() Anyway, issie ook ergens nog een keer te beluisteren want ik kan nix vinden ? |
)? Ik stond ook even te gapen daar bij de afsluiting en idd picotto en effe waren lekker bezig... maar vond Astrid toch net effe wat lekkerder draaien:
zijn die discs ook ergens verkrijgbaar Chicane?
Was laatst volgens mij ook in een andere thread de vraag, maar heb nog geen antwoord gelezen eigenlijk. Weet iemand dit?
GreetZ
jaja die slipmats hebben we nu wel gezien
, ik stond naast je toen je ze kreeg uitgereikt, zo'n kale irri gast haalde jammer genoeg die 2 andere matjes weg
| Originally posted by Ruben_Dubbink zijn die discs ook ergens verkrijgbaar Chicane? Was laatst volgens mij ook in een andere thread de vraag, maar heb nog geen antwoord gelezen eigenlijk. Weet iemand dit? GreetZ |

Ik heb ze neit gehoord
ik denk dat ik in de q-dance tent stond 
live sets heb ik bij niet gedownload ik heb nog genoeg te luisteren en ik heb er helemaal geen tijd voor 
misschien dat ik nog een keer een zooi van ML download maar het is ook al weer zo lang geleden
dat er al weer genoeg andere live sets te krijgen zijn!
MAAAUUURRROOOOOOO!!!!!!!!!
whaaaa, die set was VETTTTTTTT!!!!!!!!!!
Tering.... Die set was echt de beste van het hele feest.HAd niet verwacht dat ze zo zouden knallen. Hey begin was idd het vetst met Ricky Effe en het eerste half uur van picotto.Gruwelijke platen allemaal.Echt kut dat ze maar 25 min hadden uitgezonden.Slaat echt nergens op. OF zend een hele set uit maar niet 25 min. Heb hem dus maar gewist.
GREETZ!!
Re: Re: Ricky Effe & Mauro Picotto LIVE @ Mysteryland
| Originally posted by Chicane Was je zusje er ook (ghehe, erg ben ik he? )? Ik stond ook even te gapen daar bij de afsluiting en idd picotto en effe waren lekker bezig... maar vond Astrid toch net effe wat lekkerder draaien: |
Precies op dat moment stonden wij namelijk ook bij Astrid zoals DJ Bazz al zei 

MAAAAAAAAAURRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik wil alleen maar de ID hebben van de Remix van Verdi die hij draaide op ML. WIE KAN ME HELPEN! IK MOET HEM HEBBEN!
http://www.bxr.it/forum/showthread.php?s=&threadid=6783