TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Evolution - Sept 21st 2002
Evolution - Sept 21st 2002
Line-up: Erick-E, Jose, Jurgen, Klubbheads, Lock 'n Load, CJ Stone, G-Spott (live).
Gaan er nog mensen naar dit feestje in Utrecht?
Met vriendelijke groet.
ik ben dan wel in utrecht maar ik ga al naar een ander feestje 
dit lijkt me ook niet echt een feest voor mij 
dus nee ik ga niet 
Ik kom ook, afgezien van het feit dat ik niet kan vind ik de line-up ook niet denderend (eufemisme).
De groeten, Kamaya.
| quote: |
| Originally posted by Kamaya Ik kom ook, afgezien van het feit dat ik niet kan vind ik de line-up ook niet denderend (eufemisme). |
Hoe heet dat deuntje nou op de site van Evolution (www.dancenation.nl)??
Met vriendelijke groet.
Neuh line-up is ook niet echt mijn ding om het maar eens zwak uit te drukken...
Ik ga eindelijk een van mijn helden eens live zien... James Holden 3 uur lang in de Q..
| Originally posted by basd Neuh line-up is ook niet echt mijn ding om het maar eens zwak uit te drukken... |

| Originally posted by mr.marcello Ook de Klubbheads niet?!?! ![]() Met vriendelijke groet. |
| Originally posted by mr.marcello Hoe heet dat deuntje nou op de site van Evolution (www.dancenation.nl)?? Met vriendelijke groet. |
Alleen Erick-E is wel okeej...
vorig jaar was ik er ook, dat was echt een goed feest
met een hardhouse (Dana, Dave Randall) en een classics area (Darkraver, Rob) echt top!
Jammer dat er nu alleen een trance gedeelte is, en de line up vind ik niet echt bijzonder
Over de Klubbheads, iedereen zit er wel overheen te schijten, maar de helft van jullie hebben ze nog nooit live gehord. Op Evolution vorig jaar sloten ze af in de Main area en ze draaiden toen gewoon goed en hard! (heb nog Serendipity Mas Mix gehoord
)
Ik schijt op hun, niet op al hun platen

| Originally posted by Optimus Over de Klubbheads, iedereen zit er wel overheen te schijten, maar de helft van jullie hebben ze nog nooit live gehord. Op Evolution vorig jaar sloten ze af in de Main area en ze draaiden toen gewoon goed en hard! (heb nog Serendipity Mas Mix gehoord ) |
)
Ik weet niet of jullie er nog in ge�nteresseerd zijn, maar hier volgt een kort verslagje van EVOLUTION:
Rond een uur of 1 parkeerden we de auto op enkele honderden meters van de Vechtsebanen in Utrecht en de beats waren al goed te horen. We kwamen binnen en het was toch redelijk druk (kwam vast door de vele gratis kaartjes, maar dat maakt niet uit). Achter het podium een groot wit doek met daarvoor iets van 6 kegels die steeds van kleur veranderden. Verder nog wat stroboscopen en wat reguliere verlichting (qua aankleding niet echt iets heel speciaals dus). Het volume was zeer goed, maar zodra je achterin de hal stond begon het te weerkaatsen.
Toen we binnenkwamen waren de Klubbheads aan het draaien. Dit klonk allemaal zeer aardig aangezien het een redelijk stevige set was. Het einde was zelfs hardstyle-achtig te noemen! Na de Klubbheads was het de beurt aan Lock n� Load. Dit duo begon rustig, maar het tempo werd al snel omhoog gegooid en ook hier kwamen verschillende hardstyle nummers voorbij. Inmiddels waren we even op de tribune gaan zitten om een mooi overzicht over de zaal te krijgen. Er brak kort daarna links van ons een aardige vechtpartij uit waarbij flinke klappen en trappen werden uitgedeeld (beetje jammer dus). Maar dit was wel te verwachten aangezien er een opgefokte sfeer rondhing en wij hadden het idee dat de hele harde kern van FC Utrecht present was. Ik moest meteen terugdenken aan de sfeer in de Rijnhal in Arnhem tijdens RA (met de rellen tussen NEK en Vitesse hooligans).
Maargoed, de security was redelijk snel ter plaatse en het feest ging gewoon verder met een liveshow van G-Spott. Ik had hem al een keertje eerder live gehoord en gezien, maar deze keer viel het mij toch wat tegen. Dit kwam doordat de beats wel lekker waren, maar de melodie�n waren zoals we die van G-Spott kennen: cheesy!
Nadat G-Spott zonder enig applaus vaarwel werd gezegd door MC Pryme, was het de beurt aan z�n vriendje DJ Jos�. Deze begon met wat lichtere plaatjes, maar ook hij verschoof toen langzaam naar de stevigere tracks. Maar hij kon ons niet echt imponeren. We besloten toen ook maar alvast rustig richting huis te gaan�.
Al met al heb ik een heerlijke nacht gehad (tja, de toegang was gratis) en het viel me allemaal reuze mee aangezien ik een soft feestje met nog softere muziek had verwacht.
Met vriendelijke groet.