TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פיגוע בתל אביב


Posted by Scorchio on Sep-19-2002 10:16:

פיגוע בתל אביב

היה פיגוע באלנבי ליד התחנה המרכזית
יש המון נפגעים


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-19-2002 10:20:

מה? מי? איפה? מתי????

אחי תן פרטים!!!!!!!!


Posted by Scorchio on Sep-19-2002 10:31:

פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט


Posted by m0sh on Sep-19-2002 10:43:

5 הרוגים!!!!!


כוס אמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-19-2002 11:32:

quote:
Originally posted by Scorchio
פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט


כן אני יודע
אחרי שכתבתי את הפוסט פתחתי

בני זונות!!!!!!
האוטובוס היה מלא!!!!
וקו 4 בת"א זה אחד מהקוים הכי עמוסים!!!!!

שיחנקו!!!


Posted by Hell_Copter on Sep-19-2002 11:43:

הייתי עכשיו בבית ספר ושמעתי על זה
אלנבי...
בני זונות חזרו לשיגרת הפיגועים....


Posted by Sniper on Sep-19-2002 15:55:

אני מקווה מאוד שלא חזרנו לתקופה של הפיגועים
סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור
ואז ניקרע להם תתוחססס בני זונות


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-19-2002 16:22:

אני רק לא מבין.........
כשהאמריקאים משמידים עשרות כפרים והורגים מאות ואולי אפילו אלפי אנשים חפים מפשע באפגניסטן, זה בסדר גמור

אבל כשאנחנו הורגים פלשטינאי אחד שהוא תומך טרור ותיכנן איזה 10 פיגועים ושהוא בדיוק היה בדרך להתפוצץ בעזריאלי, כולם מעבירים עלינו ביקורת!

כל העולם הזה דפוק, אני אומר לכם!!!!!
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים


Posted by NaOren on Sep-19-2002 16:38:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים


שמע גבר...
אין יותר שונא ערבים ממני, אבל לא משנה איפה יהיה פיגוע או אלפי הרוגיםם
איכשהו בסוף יאשימו את היהודים....

צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!!


Posted by Sniper on Sep-19-2002 16:57:

quote:
Originally posted by NaOren
צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!!



לאיזה אי בודד באמצע שום מקום עם הרי געש ובלי אוכל
שיאכלו רק קוקוס


Posted by NaOren on Sep-19-2002 17:01:

א-מ-ן


Posted by Shibby on Sep-19-2002 18:03:

בראסמי חייבים לפוצץ להם את הצורה...

והפסיק לתת להם לפרסם כל מיני דברים עלינו
כי מה שהורג אותנו באמת זה שהם מראים 50 פעם מקרה אחד...!

אז אולי כדיי להגביל אותם!!

ופשוט לפרסם פירסום כבד ולכתוב כתבות שנוגעות לכולם
ומכתבים נוגעים ללב

שיבינו שאנחנו אלה שסובלים להערבים המזדיינים האלה!


Posted by NyKoN on Sep-19-2002 18:12:

זונות
רק פתחנו את הסגר כבר פיגוע
כוס עמאק...

עכשיו מזיינים את עראפת אינשאללה יחטוף התקף לב הבן זונה הזה


Posted by Sniper on Sep-19-2002 19:10:

quote:
Originally posted by NyKoN


עכשיו מזיינים את עראפת אינשאללה יחטוף התקף לב הבן זונה הזה


בעזרת השם


Posted by NyKoN on Sep-19-2002 19:11:

שמעתי שיש לעראפת בצקת במוח וסרטן בביצים
ואמרו שבגלל שהוא כזה זקן ובכזה לחץ ומצב בריאותי חרא
אם במשך שבוע הוא לא מקבל את התרופות שלו הוא מת


Posted by NaOren on Sep-19-2002 23:42:

חחחחחחחחחחחחחחח



Posted by Q-PiXeL on Sep-20-2002 09:07:

עכשיו נסעתי ברחוב המסגר בת"א אז קיצר ברמזור איזה ערבי נעצר לידיינו ושואל איך להגיע לכיכר המדינה, קיצר אבא שלי אמר לו לנסוע ישר ישר
אז הערבי כזה שואל זה הרבה לנסוע אז הוא אמר כן...
קיצר זה היה אוטו מיצובישי טנדר אדום ובאוטו היו עוד 2 רבושים,
הזה שישב מאחורה נראה מה זה חשוד...
קיצר התחלנו לנסוע אז התקשרתי למשטרה ואמרתי להם...
לא יודע אם עצרו אותם לבדיקה או משהו...
סתם רציתי לספר...


Posted by Sniper on Sep-20-2002 11:34:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
עכשיו נסעתי ברחוב המסגר בת"א אז קיצר ברמזור איזה ערבי נעצר לידיינו ושואל איך להגיע לכיכר המדינה, קיצר אבא שלי אמר לו לנסוע ישר ישר
אז הערבי כזה שואל זה הרבה לנסוע אז הוא אמר כן...
קיצר זה היה אוטו מיצובישי טנדר אדום ובאוטו היו עוד 2 רבושים,
הזה שישב מאחורה נראה מה זה חשוד...
קיצר התחלנו לנסוע אז התקשרתי למשטרה ואמרתי להם...
לא יודע אם עצרו אותם לבדיקה או משהו...
סתם רציתי לספר...


אני מאוד מקווה שזה לא מחבל אם כן
הלוואי ויתפסו אותם ויורידו להם אצבע אצבע ברגליים


Posted by NaOren on Sep-20-2002 12:12:

לא יכלת לכוון את הערבים האלה לעזה???
שיתפוצצו שם הזונות האלה!!!


Posted by Ariels on Sep-21-2002 03:34:

quote:
Originally posted by NaOren
לא יכלת לכוון את הערבים האלה לעזה???
שיתפוצצו שם הזונות האלה!!!


צריך היה לכוון אותם לפתח תקווה זה העיר הכי מסריחה שיש


Posted by Ariels on Sep-21-2002 03:36:

quote:
Originally posted by t0xIc
סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור


עשו את זה לפני שנה וחצי בערך אחרי הפיגוע בדולפינריום


Posted by Sniper on Sep-21-2002 08:20:

quote:
Originally posted by Ariels


עשו את זה לפני שנה וחצי בערך אחרי הפיגוע בדולפינריום


סבבה אם עשו את זה אבל מה זה עזר??? כלום זה לא עזר


Posted by NaOren on Sep-21-2002 09:36:

quote:
Originally posted by Ariels


צריך היה לכוון אותם לפתח תקווה זה העיר הכי מסריחה שיש
חחחחחחח
איזה מניאק
למרות שבאמת פעם חזרתי דרך פתח תקווה בלילה
וזה עיר כזאת מסריחה



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.