TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פיגוע בתל אביב
פיגוע בתל אביב
היה פיגוע באלנבי ליד התחנה המרכזית
יש המון נפגעים
מה? מי? איפה? מתי????
אחי תן פרטים!!!!!!!!

פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט
5 הרוגים!!!!!
כוס אמקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
| quote: |
| Originally posted by Scorchio פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט |
הייתי עכשיו בבית ספר ושמעתי על זה
אלנבי...
בני זונות חזרו לשיגרת הפיגועים....
אני מקווה מאוד שלא חזרנו לתקופה של הפיגועים
סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור
ואז ניקרע להם תתוחססס בני זונות
אני רק לא מבין.........
כשהאמריקאים משמידים עשרות כפרים והורגים מאות ואולי אפילו אלפי אנשים חפים מפשע באפגניסטן, זה בסדר גמור
אבל כשאנחנו הורגים פלשטינאי אחד שהוא תומך טרור ותיכנן איזה 10 פיגועים ושהוא בדיוק היה בדרך להתפוצץ בעזריאלי, כולם מעבירים עלינו ביקורת!
כל העולם הזה דפוק, אני אומר לכם!!!!!
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים |
| quote: |
| Originally posted by NaOren צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!! |
א-מ-ן
בראסמי חייבים לפוצץ להם את הצורה...
והפסיק לתת להם לפרסם כל מיני דברים עלינו
כי מה שהורג אותנו באמת זה שהם מראים 50 פעם מקרה אחד...!
אז אולי כדיי להגביל אותם!!
ופשוט לפרסם פירסום כבד ולכתוב כתבות שנוגעות לכולם
ומכתבים נוגעים ללב
שיבינו שאנחנו אלה שסובלים להערבים המזדיינים האלה!
זונות
רק פתחנו את הסגר כבר פיגוע
כוס עמאק...
עכשיו מזיינים את עראפת אינשאללה יחטוף התקף לב הבן זונה הזה
| quote: |
| Originally posted by NyKoN עכשיו מזיינים את עראפת אינשאללה יחטוף התקף לב הבן זונה הזה |
שמעתי שיש לעראפת בצקת במוח וסרטן בביצים
ואמרו שבגלל שהוא כזה זקן ובכזה לחץ ומצב בריאותי חרא
אם במשך שבוע הוא לא מקבל את התרופות שלו הוא מת
חחחחחחחחחחחחחחח

עכשיו נסעתי ברחוב המסגר בת"א אז קיצר ברמזור איזה ערבי נעצר לידיינו ושואל איך להגיע לכיכר המדינה, קיצר אבא שלי אמר לו לנסוע ישר ישר
אז הערבי כזה שואל זה הרבה לנסוע אז הוא אמר כן...
קיצר זה היה אוטו מיצובישי טנדר אדום ובאוטו היו עוד 2 רבושים,
הזה שישב מאחורה נראה מה זה חשוד...
קיצר התחלנו לנסוע אז התקשרתי למשטרה ואמרתי להם...
לא יודע אם עצרו אותם לבדיקה או משהו...
סתם רציתי לספר...

| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL עכשיו נסעתי ברחוב המסגר בת"א אז קיצר ברמזור איזה ערבי נעצר לידיינו ושואל איך להגיע לכיכר המדינה, קיצר אבא שלי אמר לו לנסוע ישר ישר אז הערבי כזה שואל זה הרבה לנסוע אז הוא אמר כן... קיצר זה היה אוטו מיצובישי טנדר אדום ובאוטו היו עוד 2 רבושים, הזה שישב מאחורה נראה מה זה חשוד... קיצר התחלנו לנסוע אז התקשרתי למשטרה ואמרתי להם... לא יודע אם עצרו אותם לבדיקה או משהו... סתם רציתי לספר... |
לא יכלת לכוון את הערבים האלה לעזה???
שיתפוצצו שם הזונות האלה!!!
| quote: |
| Originally posted by NaOren לא יכלת לכוון את הערבים האלה לעזה??? שיתפוצצו שם הזונות האלה!!! |
| quote: |
| Originally posted by t0xIc סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור |
| quote: |
| Originally posted by Ariels עשו את זה לפני שנה וחצי בערך אחרי הפיגוע בדולפינריום |
| quote: |
| Originally posted by Ariels צריך היה לכוון אותם לפתח תקווה זה העיר הכי מסריחה שיש |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.