TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- tiesto en awards (het moet niet gekker worden)
tiesto en awards (het moet niet gekker worden)
Het gaat lekker met DJ Ti�sto. De super-jock uit Breda heeft namelijk de Award voor 'Beste progressive DJ Ibiza 2002' gewonnen, uitgereikt in club Pacha op het vakantie-eiland. Ti�sto werd gekozen uit een sterk deelnemersveld. Zo was er concurrentie van ondermeer Paul Oakenfold, Paul van Dyk en Sasha.
Hmm sorry hoor het moet niet lachwekkender worden hoor 
Ik neem aan dat jullie wel snappen wat ik bedoel 
och och och....
Nee ik snap het niet... HELLUP !
Nee maarre effe zonder gekheid...
Tiesto heeft deze zomer imo niet echt iets speciaals laten zien.. Wat ik van hem gehoord heb (en dat is niet echt veel, omdat ik het niet speciaal vond) was eigenlijk veel van hetzelfde.. en ISOS 3 was imo ook een grote tegenvaller...
En dan toch die award? Voor progressive DJ (wat ie niet eens is)?
Nou ja het zal wel...
en ligt dat aan Ti�sto of aan het publiek dat in Ibiza is gaan wezen feesten dat Ti�sto de award wint??
het is wel makkelijk om telkens een sneer naar Ti�sto te geven vind je ook niet
sneer?
Gewoon een eerlijke mening die van basd toch?
Het was inderdaad gewoon mijn mening Blik... Gewoon zoals blijkbaar ineens de mode is (moet je het 'music discussion'-forum eens een tijdje in de gaten houden) een trap richting Tiesto geven was niet mijn bedoeling.. Dat is veel te makkelijk en bovendien heb ik daar geen reden voor.
Ik vind alleen dattie op basis van wat ik deze zomer (en het hele jaar eigenlijk) van em gehoord heb hij die titel niet verdient.
| quote: |
| Originally posted by basd en ISOS 3 was imo ook een grote tegenvaller... |
)
| Originally posted by Teknikol ISOS 3 is vet! (IMO )dat heet nou smaak/meningsverschil |
.. Ook DD dit jaar was 1 groot orgasme, en zo heb ik nog wel wat meer setjes van m gehoord die vet waren
Hij mag van mij best een award krijgen, maar dan wel voor trance dj en idd niet voor prog dj...
| Originally posted by Jappio Vind trouwens, basd, dat tiesto toch nog steeds lekkere setjes neerzet. Denk daarbij aan Impulz, 1 orgasme .. |
Het ging me idd om die naam van da award progressive....
hehe als ie volgend jaar iets meer techno gaat draaien krijgt ie zo de titel beste techno dj....
Voor de rest kan ik me wel betere dj's voorstellen maar ik vind het wel ok voor tiesto, zal me niks verbazen als hij op nr 1 van dj mag komt.
Kan hij zelf toch niks aan doen?
ER wordt op hem gestemd (neem ik aan) ,
enne ik denk dat je als Dj best trots mag zijn op zo'n prijs,
je krijgt zo wel te horen wat de mensen van je vinden, dat is in dit geval dus positief
| Originally posted by Flippe Kan hij zelf toch niks aan doen? ER wordt op hem gestemd (neem ik aan) , enne ik denk dat je als Dj best trots mag zijn op zo'n prijs, je krijgt zo wel te horen wat de mensen van je vinden, dat is in dit geval dus positief |
)
Is gewoon een misopvatting van TMF kijkend publiek, die associeren progressive met trance en niet met de ware progressive (deep, donker en duister)
Wel geinig voor Tiesto vind ik, hij draait echt lekkere platen op de juiste plaats (bv op Ibiza lekkere warme platen en hier in ons kikkerlandje lekkere trance en beetje harder)
Ken me wel een beetej voorstellen, op Ibiza draait Tijs altijd heel deep en duister met een beetje groovy/funky tunes.
Hmm ja hij draait idd wel ietsje beter dan kwa stijl hehe
chicane ken je deze?
Rui Da Silva Feat Victoria - 'Feel The Love'
wow deze is ietsje dieper dan touch me maar wel een lekkere warme plaat met vocals zeg....
(hij draaide hem in zijn e-mix van afgelopen zaterdag)
in z'n Emix of MOS sessie?
Zijn emix rond 21 minuten tot 31 minuten 
Ik denk dat alleen Tiesto zelf aan het TMF publiek duidelijk kan maken dat hij geen prog. dj is. Ik vindt het wel leuk voor hem daar niet van. Ik zou eigenlijk zijn reactie ook wel willen weten 

Wees blij dat Boozywoozy hem niet gewonnen heeft, want dat zou er denk ik gebeurd zijn als TMF-kijkend publiek had gestemd...
| Originally posted by Cosmic Guy Wees blij dat Boozywoozy hem niet gewonnen heeft, want dat zou er denk ik gebeurd zijn als TMF-kijkend publiek had gestemd... |
| Originally posted by Cosmic Guy Wees blij dat Boozywoozy hem niet gewonnen heeft, want dat zou er denk ik gebeurd zijn als TMF-kijkend publiek had gestemd... |
| Originally posted by magrec sneer? Gewoon een eerlijke mening die van basd toch? |

Ow geef ik een sneer dan?
Kun jij dat opmaken uit mijn stukkie tekst?
hehe het zal wel aan mij liggen he ....