TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FF een vraagje, wie weet...
FF een vraagje, wie weet...
...de naam van het lied op de Innercity radio reclame die je op 538 vaak te horen krijg? Ik kan er niet op komen, ik wil m namelijk hebben!
thanks!
Die van aankomende innercity? dies toch nog nie op de radio of wel?? Ik heb iig van betrouwbare bronnen gehoord dan Dj Benjamin die heeft geproduceerd...
| quote: |
| Originally posted by Apoptosis Die van aankomende innercity? dies toch nog nie op de radio of wel?? Ik heb iig van betrouwbare bronnen gehoord dan Dj Benjamin die heeft geproduceerd... |
Benjamin als in Benjamin Bates, de 2e man achter Marco V? Degene die al het geld eigenlijk hoort te verdienen?

Ik hoorde de reclame ook voorbijkomen, cool nummertje trouwens is weer eens wat anders..
| Originally posted by Chicane Benjamin als in Benjamin Bates, de 2e man achter Marco V? Degene die al het geld eigenlijk hoort te verdienen? |
hmm.. bates is ook niet zijn werkelijke achternaam. Maar ik heb hier een livesetje van Benjamin Bates bij ID&T en daar hadden ze het ook over Marco V... 
| Originally posted by Access Neej !!! De 2e man achter Marco V is Benjamin Kuyten ... D8 ik |
Dus Benjamin Kuyten = Benjamin Bates = Dj Benjamin ...
Volges mij moet je in de Trance-wereld 'n meervoudige-persoonlijkheids-stoornis (bestaat dat ?) hebbe wil je 'n beetje suc6 hebbe

Jahoor,(hoe kom je anders bij t woord
) das mps en das schizo
Ik zeg dan ook altijd als ik ergens heen moet,we komen deraan!
Dus als je een dj wilt boeken moet je ze ff belle.

| Originally posted by !_PeTrUs_! DJ Benjamin aka Benjamin Bates?? want dan krijgen we een cool plaatje |
| Originally posted by Chicane Benjamin als in Benjamin Bates, de 2e man achter Marco V? Degene die al het geld eigenlijk hoort te verdienen? ![]() |
, iig de Benjamin van 'Marco V & Benjamin', dus dat zal die wel zyn
...
| Originally posted by Apoptosis Ehhh... weet k niet , iig de Benjamin van 'Marco V & Benjamin', dus dat zal die wel zyn ... |
lol dj benjamin zijn dj naam is benjamin bates onder die naam zullen zijn producties ook uitkomen..
Hij draaide ook op innercity vorig jaar.
Maar Benjamin Bates is niet dezelfde als Benjamin Kuyten dan?
Dit is echt zo'n How much wood can a woodchucker chuck, if another woodchucker chuck wood from .. blaat, weet niet meer hoe die ging, was een bekend zinnetje uit de Monkey Island reeks (deel 1 zelfs) 
Verwarrend dit...
Ik hebbem vandaag ook gehoord, klonk idd erg vet, erg catchy 
Ok, het zit dus zo ( dit is geen lul-verhaal, k heb t ff nagevraagd)...:
Benjamin van 'Marco V & Benjamin' heet dus in het Benjamin Kuyten ja. Maarrrrr die jongen wilde een Engelse naam en dacht "laat k Kuyten eens vertalen naar het Engels". Kuit is dat spul wat vrouwtjes-vissen leggen als ze gaan paaien en onze vriend Benjamin dacht de vertaling naar het Engels Bait zou zijn (bait betekent 'aas' en niet 'kuit')
... Aangezien Kuyten meervoud is van kuit, heeft hij er Bates gemaakt, dat het meervoud zou zijn van Bait (ja ja, de spelling klopt niet helemaal, maar k heb t niet zelf bed8 dus
). Uiteindelyk kwam hij erachter dat zijn theorie niet klopte, maar hy vond die naam wel vett staan, dus liet ie het maar zo
En dat nummer heet geloof k Benjamin Bates - Locked Up
ltrzzz