TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Cafe Del Marco... Being l33m....
Pages (2): [1] 2 »

Posted by JunKX on Sep-20-2002 12:01:

Shame / Disagreement Cafe Del Marco... Being l33m....

Hey fellow trancers,

Jahoor het is weer zover. Na maandenlange hype rondom het nummer 'Cafe Del Marco' is het dan eindelijk zover...Hij is op TV. JAJA, je leest het goed T.E.E.V.E.E. Hijs nog niet eens uit op Vinyl en hij wordt alweer door die Jeroen (com)Post aangekondigd.. Hij heet Cafe Del Mar - Energy 52 (3 Number 1 Remix) en het is em wel zeker weten. Nou niet dat ik zo gek ben van die nummer, maar toch. Ik vind het gewoon klote dat de nummers steeds sneller op de kijkbuis verschijnen...

You're comments please,

JunKX

Posted by Jesse on Sep-20-2002 12:09:

bedoel je niet gewoon de thee 'n' one remix?? want die is al jaaaren uit, en al heel vaak op tv geweest.

Of heb je echt de marco v remix voorbij horen komen?

Posted by pivot on Sep-20-2002 12:09:

mwa....kan mij eigenlijk nie veel schelen of die op tv komt en wanneer

zolanng k heb zelf maar heb....

Posted by Access on Sep-20-2002 12:29:

Jah man ... die clip bestaat al 'n tijdje ...

Dan ga ik ervan uit dat je die clip bedoeld met die vage knakker die de hele tijd 'n beetje met 'n koffertje rond loopt ... en (als ik 't me goed herinner) zit er in die koffer 'n plaat waar uiteindlijk 'n chick op gaat danse ... dat is 'm toch ???

Posted by JunKX on Sep-20-2002 12:34:

Nee het is niet de three in one mix... Die typische Marco V sound zit er wel degelijk in... nouja vond Marco V de laatste tijd toch al niet echt super. Die nieuwe style van em bevalt me niet. Doe mij maar de ouwe Marco V zoals op Trance Energy 4 jaar geleden ofzo.

Posted by hamburgerboefje on Sep-20-2002 12:34:

et kan me eigenlijk geen r**t interesseren, en trouwens de betere trance platen komen in die Top 40 lijsten toch nooit bovenaan te staan op de een of andere manier...

Posted by Gurian on Sep-20-2002 12:34:

Als je die oude clip bedoeld oke die heb ik al veel vaker gezien.
Maar als je de nieuwe mix van Marco V bedoeld vindt ik het vrij belachelijk dat ie eerder op de tv is dan dat ie op vinyl uitkomt
De dj's moeten inweze het recht hebben om hem eerder te kunnen kopen dan dat ie op tv is.

Maar dat is mijn menig

Posted by Nook on Sep-20-2002 12:37:

beetje jammer als het hem is, maar het verbaast me eigenlijk helemaal niets meer. zo is het nou eenmaal.

Posted by mr.marcello on Sep-20-2002 12:39:

Commercie slaat overal toe en dus ook in de muziekwereld.... Het vebaast me dus helemaal niet!!

Met vriendelijke groet.

Posted by AlFerox on Sep-20-2002 14:25:

Re: Cafe Del Marco... Being l33m....

quote:
Originally posted by JunKX

*knip*

zeg ex-naamgenoot,

jij zei toch dat je van techno hield?

als dat werkelijk zo is, betekent dat dus dat je:

01 niet naar muziekzenders als TMF, the Box of MTV kijkt.

02 het �berhaupt niks kan schelen of er een trance-plaatje op ��n van deze zenders wordt uitgezonden.

03 er dus al helemaal geen thread over gaat openen!

( )

Posted by Glaniskanis on Sep-20-2002 16:57:

quote:
Hey fellow trancers,

Jahoor het is weer zover. Na maandenlange hype rondom het nummer 'Cafe Del Marco' is het dan eindelijk zover...Hij is op TV. JAJA, je leest het goed T.E.E.V.E.E. Hijs nog niet eens uit op Vinyl en hij wordt alweer door die Jeroen (com)Post aangekondigd.. Hij heet Cafe Del Mar - Energy 52 (3 Number 1 Remix) en het is em wel zeker weten. Nou niet dat ik zo gek ben van die nummer, maar toch. Ik vind het gewoon klote dat de nummers steeds sneller op de kijkbuis verschijnen...

You're comments please,

JunKX

100% zeker dat dat niet Cafe Del Marco is
er is namelijk een Three 'N One 2002 Remix uit die op dit moment uitgebracht gaat worden
Als ze hier een CDM van uitbrengen laten ze dan iig de John "00" Fleming en de Marco V Remixen er ook op gooien
Dan hebben we er tenminste nog wat aan

Greetz,
Glaniskanis

Posted by DjSuez on Sep-20-2002 17:17:

ach, t 'exclusieve' gaat er een btje af, maar verder kan t me geen reet schelen, marc aurel - running is ook op clip, ook btje jammer, maar niet erg boeiend ofzo..

Posted by JunKX on Sep-20-2002 17:35:

quote:

*knip*

zeg ex-naamgenoot,

02 het �berhaupt niks kan schelen of er een trance-plaatje op ��n van deze zenders wordt uitgezonden.

01. In mijn kamer in Groningen heb ik nog geen radio, dus dan wordt het TMF ofzo.

02. Het gaat mij om het verneukeratieve van de commercieleheid zelf.

03. Wel dus , Btw, gisteren nog 3 nieuwe Schranz plaatjes gekocht dus

Maaruh wie ben je nou eigenlijk?

Owja, en Glanis dan lijkt die 3 in 1,2,3 mix van jou wel erg veel op die Marco V mix.

Posted by mastah jc on Sep-20-2002 18:01:

quote:
Originally posted by hamburgerboefje
et kan me eigenlijk geen r**t interesseren, en trouwens de betere trance platen komen in die Top 40 lijsten toch nooit bovenaan te staan op de een of andere manier...

kvind dat de beste tranceplaten helemaal niet in de top 40 voorkomen...

Posted by mastah jc on Sep-20-2002 18:10:

ff per toeval khoor em net ook...

Posted by eieregooie on Sep-20-2002 20:04:

Re: Re: Cafe Del Marco... Being l33m....

quote:
Originally posted by AlFerox
zeg ex-naamgenoot,

04 marco v van 4 jaar geleden is ook niet bepaald techno... wattie nu maakt komt nog dichter in de buurt...

Posted by AlFerox on Sep-20-2002 20:27:

dat heb je mij ook nooit horen beweren?

Posted by eieregooie on Sep-20-2002 20:33:

Neej, maar volgens jou houdt JunKX van techno... en JunKX zelf zegt dattie Marco V van 4 jaar geleden beter vindt dan nu... En ik kan me niet voorstellen dat een techno liefhebber Marco toen beter vindt dan nu...

Snappie?

Posted by DJ Bazz on Sep-20-2002 20:47:

quote:
01. In mijn kamer in Groningen heb ik nog geen radio, dus dan wordt het TMF ofzo.

[offtopic]moet ik ff langskomen met wat mp3 cds of heb je ook al geen cdplayer of iets dergelijks? [/offtopic]

Posted by basvh on Sep-21-2002 12:39:

ik zag hem gister ook op tv en het is dus zker de marco v remix

Posted by JunKX on Sep-22-2002 14:57:

OMG, NEDERLANDSE HOKJESGEEST ZEGEVIERT!!!!

Sinds wanneer mag je nog maar van 1 style houden? Techno is nog steeds mijn favoriete style, maar ik koop ook club, groove, trance, elctro, en weet ik veel wat nog meer. Als een plaat goed is, issie goed. Dan maakt het mij geen fuck uit wat voor 'soort' muziek is, als ik ervan geniet is het voor mij goed.

En ja, de style van Marco V nu zit wel dichter tegen de techno aan, maar dat wil niet zeggen dat je dat automatisch maar goed moet vinden. Toen hij nog trance draaide een aantal jaar geleden vond ik em gewoon veel beter. Ik heb em toen ook nog eens een keer hier in de buurt zien draaien (ja toen had ie nog haar ) en dat sprak mij veel meer aan dan wat ie nu doet.

Owja, Basvh kom maar langs hoor :P

Posted by basvh on Sep-22-2002 15:24:

quote:
OMG, NEDERLANDSE HOKJESGEEST ZEGEVIERT!!!!

Sinds wanneer mag je nog maar van 1 style houden? Techno is nog steeds mijn favoriete style, maar ik koop ook club, groove, trance, elctro, en weet ik veel wat nog meer. Als een plaat goed is, issie goed. Dan maakt het mij geen fuck uit wat voor 'soort' muziek is, als ik ervan geniet is het voor mij goed.

helemaal mee eens, niks aan toe te voegen

quote:
Owja, Basvh kom maar langs hoor :P

waarvoor?

Posted by JunKX on Sep-22-2002 19:19:

Oeh, sorry basvh ik bedoelde DJ Basz ofzo...Staat hierboven ergens

Posted by eieregooie on Sep-22-2002 19:49:

YOW BLAASKAAK!

Mark my words:
quote:
Originally posted by eieregooie
En ik kan me niet voorstellen dat een techno liefhebber Marco toen beter vindt dan nu...

Dat is dus een persoonlijke visie... Ik heb nooit gezegd dat je niet van verschillende muziek soorten mag houden. Sterker nog... ik heb zelf ook een brede smaak, zoals dat heet... Dus vanwaar al die drukte? Lees eerst maar eens goed, en grijp niet gelijk de mogelijkheid aan om weer die never ending discussie aan te gaan over hokjes en shit... Wordt daar een beetje moe van...

Foutje van mijn kant toegegeven... heb mijn visie misschien op een verkeerde manier overgebracht... excuses daarvoor...

Grtz!

Posted by JunKX on Sep-23-2002 06:25:

Hahaha, sorry eieregooie maar zo bedoelde ik niet. Werd niet meteen kwaad ofzo. Eerlijk toegegeven ik had je post niet helemaal goed gelezen. Maar het kwam een beetje op mij over van 'hmm, hij houdt van techno en vond Marco V een paar jaar geleden beter..NEPPERT!!! :P' Nouja, tis in ieder geval duidelijk hoe wij erover voelen

Off to school...

JunKX

(Owja, HARDCORE WILL NEVER DIE!!! :P)

OMG HOW LAME OF ME

Pages (2): [1] 2 »