TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בבבבקשה תעזרו לי!!! כנסו מהר


Posted by AnthemFreak on Sep-20-2002 14:55:

בבבבקשה תעזרו לי!!! כנסו מהר

ממצב אחים שלי??!
שמעו.....
יש לי התלבטות ענקית....
אני חייב שתעזרו לייי
אחרי עבודה קשה בקיץ
יש לי הרבה כסף
עכשיו החלטתי לקנות ציוד (של די ג'יי) עוד לא אבל יש לי את הכסף
אחרי שקניתי את הציוד נשאר לי 2500 שקל ככה
ההתלבטות הגדולה שלי היא:
PlayStation 2 Vs. הרבה בגדים ולהנות מהחיים
אני לא יודע מה לעשות
הפלייסטיישן 2 עולה 1700 שקל + שבב לצרובים ולכל שיטות המשחקים שעולה 700 שקל
או
שאני ישאיר את הכסף לעצמי ויהנה ממנו
זתומרת
לקנות בגדים דיסקים וכל החרטות
בבבבבבבבבבבבבבקקקקקקקקקקקקקקקקשששששששה תגידו לי מה אתם חושבים, מה אתם הייתם עושים
בתודה מראש

נ.ב.
אני לא יצטרך לקנות משחקים במלא כסף למה אני יודע מאיפה להוריד מלאאאא משחקים
ובשוק הכרמל משחק עולה 30 שקל


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-20-2002 15:06:

אח שלי
מה אתה צריך פליי סטיישן 2 כשיש מחשב??????
אני אגיד לך את האמת - לחבר שלי יש פלייסטיישן 2 עם מלא משחקים
אהבתי. זה מכשיר טוב
אבל מאכזב...... יעני לא כזה טוב כמו שכולם אומרים
אני הייתי מעדיף מחשב..... הרבה יותר מהנה

בן אדם יש לך 2500 שקל!!!! וזה עוד אחרי שקנית ציוד!!!! אני במקומך לא הייתי חושב בכלל!!!
הייתי באמת מתלבט בין 2 אפשרויות:
1. לגרור את החברה שלי לקניון לשופינג חבל על הזמן ולהתנקם בה קצת על הפעמים שהיא גוררת אותי איתה לשופינג

2. לטוס איתה לחופשת פינוקים באילת


אקיצר - ההתלבטות שלך היא באמת אם לקחת את הכסף ולבזבז אותו על דבר יקר שסתם יתקע אותך בבית, או לבזבז אותו על לצאת מהבית......
אני הייתי מעדיף לצאת קצת לשאוף אויר........

אבל זאת הדעה שלי....
מקווה שעזרתי


Posted by AnthemFreak on Sep-20-2002 15:10:

יש משהו בדבריך
אני ישקול את זה!!!


Posted by luckystrike on Sep-20-2002 16:04:

אחי אני גם תומך ב
HYPER


אין לך מה לקנות את הפלייסטשיין- זה סתם אופנה שחולפת אחי
תוך שנה ייצא משהוא חדש ואתה תצטער על זה

ובאמת יש מחשב וזה מספיק טוב !
ראסמי אני אומר לך - חבר שלי קנה פלייסטישן 1 שזה ישר הגיע לארץ
והוציא על זה פול כסף - ועכשיו מה יש לו לעשות עם זה ?
שיחק בזה ככה חודש חודשיים עד שנימאס קצת וזהו ...
זה לא כמו מחשב לדעתי וחבל על הכסף ...

עדיף באמת להשקיע או בחברה או אפילו לשמור תכסף למתי שתצטרך
או לשפר את הציוד - ולקנות פטיפון וכאלה או תקליטים ...


Posted by YuVaL on Sep-20-2002 16:11:

אחי
שמע
עצה שלי....
קודם כל תראה איזה ציוד אתה קונה!!.. ואולי תוכל לשפר אותו קצת עם הכסף שנשאר לך.....

תחשוב על זה
במקום לקנות מיקסר של גימיני לך למשל על ווסטקס..
איזה ציוד אתה קונה (תהיה ספציפי) !ל


Posted by NaOren on Sep-20-2002 16:29:

וואלה אני לא הייתי קונה את הפליסטישן כי אין לי טלויזיה ענקית בחדר...
אבל אם יש לך טלויזיה שווה אז וואלה שווה לך לקנות כי זה גם די וי די....

אם אתה אוהב לראות די וי די ואין לחך עדיין אז שווה לך
אם לא על תקנה, תחסוך ת'כסף אתה לא צריך לבזבז עכשיו הכל


Posted by luckystrike on Sep-20-2002 16:46:

quote:
Originally posted by NaOren
וואלה אני לא הייתי קונה את הפליסטישן כי אין לי טלויזיה ענקית בחדר...
אבל אם יש לך טלויזיה שווה אז וואלה שווה לך לקנות כי זה גם די וי די....

אם אתה אוהב לראות די וי די ואין לחך עדיין אז שווה לך
אם לא על תקנה, תחסוך ת'כסף אתה לא צריך לבזבז עכשיו הכל



לא חשבתי על הקטע של הדיוידי ...

הממממ ...
יש בזה שיקול אבל עדיין לא לקנות לדעתי
...


Posted by nimrod levi on Sep-20-2002 17:07:

תשמע לפי דעתי לך תשמור את הכסף קנה מה שאתה רוצה העיקר ישאר לך לכסף
לדברים שתרצה לקנות פתאום
פלייסטיישן זה הוצאות על להשכיר \לקנות סרטים
ועל המשחקים למרות שזה לא כל כך הרבה זה מצטבר
ותשמע תוך שנהש נתיים יוצא המשחק טלוויזיה הבא החדש
וזה כבר לא שווה להשקיע כל כך הרבה על מכשיר
תראה למשל את הפלייסטיישן 1
אף אחד כבר לא משחק בו והוא מעפן לאללה
אני יודע כי יש לי...
בקיצור אני הייתי הולך על לשמור את הכסף ולבזבז על מה שבא לך

וד"א ספר לכולנו איפה מצאת עבודה בקיץ שקיבלת כל כך הרבה כסף שגם אתה קונה ציוד וגם נשאר לך 2500 שקל?


Posted by Hell_Copter on Sep-20-2002 18:11:

אל תקנה פלייסטיישן אחי!!!
חבל לך על הכסף......

אתה גם עכשיו מתבגר ויש לך דברים אחרים לבזבז עליהם את הכסף וגם לא יהיה לך זמן בקרוב לשחק
אתה מתלהב מכאלה דברים אבל מפסיק לגעת בהם אחרי חודש חודשיים שנמאס לך
עברת את הגיל שאתה תחרוש על זה כל החיים אז ותר פשוט ותהנה מהכסף

או שתחסוך לאיזה טיול עצבני בחול או משהו...


Posted by Segev on Sep-20-2002 18:56:

תיראו את עצמכם מדברים על ביזבוזים חופשי

לפי דעתי אחי בגלל שהמצ בארץ לא כזה טוב אתה צריך לשמור את הכסף שלך
בבנק נגיד עם יש לך חשבון למה לא כל יום מוצאים עבודה שמביא לך כל כך הרבה כסף כמו שאתה אומר זה גם ציוד ועוד נישאר לך 2500 ואי ואי זה מלא תקשיב לי אל תקשיב לאף אחד
תשמור את הכסף מתחת למזרון או בבנק


Posted by AnthemFreak on Sep-21-2002 00:24:

לכל מי שרוצה לדעת
עבדתי בגלידה
ben&jeries
אפשר לומר שחרשתי על המקום
אבל...
דבר ראשון אני לא קונה את הציוד בארץ
אני קונה אותו בארה"ב, אז כבר תורידו חצי מחיר
ודבר שני ההורים שלי תומכים בקניה ומוסיפים 2000 שקל
ויובל
נראה לי שאני קונה את הציוד הכי בסיסי
vestax 275
pioneer cdj100s x2
והאוזניות הכסופות האלה של סוני
ואני לא ממש בקטע של פטיפונים

אני רואה שרובכם בקטע של לא לקנות פלייסטיישן

רק שתדעו שחלק מהסיבה שרציתי לקנות פלייסטיישן היא שיש לי מחשב
pentium 3 733
ויחסית למשחקים זה נחשב כבר לא מחשב משהו
אז אמרתי לעצמי במקום לקנות מחשב חדש שזה הוצאה עוד יותר גדולה אני יקנה לי פלייסטיישן ואז לא תהיה לי בעיה עם מהירות ובמחשב אני רק יגלוש
באינטרנט וישמע מוזיקה וכל מיני דברים שלא דורשים מחשב סוס

אבל אולי אתם צודקים... אולי כל המשחקים האלה ימאסו עליי עוד מאט
טוב בינתיים אני נראה לי ישאיר לעצמי את הכסף
תודה אחים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Sniper on Sep-21-2002 00:41:

אחי לדעתי לא כדאי סוני ביגלל שזה שכולם אמרו זה אופנה חולפת אני בין הראשונים בארץ שהיה לו פליסטישן בן דוד שלי הביא מתיאלנד עם מלא משחקים
ואללה שיחקתי בו כמו מטורף יום ולילה אחרי חודשיים נימאס לי ואז שזה הגיע לארץ כל היתלהבו וכו' והגיעו משחקים לארץ ותיודע איך זה פה קומבינה שם קומבינה תמקבל משחקים וזה ממ התחלתי עוד פעם אבל ישר אחרי שלושה חודשים ירד ההיתלהבות שוב ועכשיו הסוני שוכב בארון כבר איזה שנה ככה
סתםם ביזבוז כסף
וכמו שאמר שגב תשמור תכסף המצב בארץ ממש און דה פייס.. אי אפשר לדעת מה יקרה מחר תשמור או שתיסגור את זה בפקמ שבועי
משו כזהה


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-21-2002 00:53:

quote:
Originally posted by AnthemFreak


רק שתדעו שחלק מהסיבה שרציתי לקנות פלייסטיישן היא שיש לי מחשב
pentium 3 733
ויחסית למשחקים זה נחשב כבר לא מחשב משהו


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי, זה בדיוק מה שיש לי
pentium 3 733
256 MB RDRAM
Geforce 2 MMX 440

תאמין לי הוא תותח במשחקים!!!
יש לי חברים עם פנטיום 4 שמקנאים בביצועים של המחשב שלי.........
תאמין לי, רק תרחיב לך את הזיכרון ותקנה לך כרטיס מסך עצבני
והמחשב שלך יהיה סוס במשחקים!





נ.ב.
חופש הבא אני הולך לעבוד בבן אנד ג'ריז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by AnthemFreak on Sep-21-2002 01:03:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
נ.ב.
חופש הבא אני הולך לעבוד בבן אנד ג'ריז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חחחחחחחחח
גם לי יש 256 זיכרון
חשבתי אולי לקנות
geforce 2/4
אולי זה יעשה את ההבדל


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-21-2002 01:14:

quote:
Originally posted by AnthemFreak

חחחחחחחחח
גם לי יש 256 זיכרון
חשבתי אולי לקנות
geforce 2/4
אולי זה יעשה את ההבדל



כן.
זה בדיוק מה שאתה צריך!
כרטיס מסך עצבני במיוחד
ואתה מסודר!!!!


Posted by AnthemFreak on Sep-21-2002 01:16:

וואלה גם ככה זה עולה 400 שקל בערך
מה אכפת לי
כנראה שזה מה שאני יעשה


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-21-2002 01:27:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
וואלה גם ככה זה עולה 400 שקל בערך
מה אכפת לי
כנראה שזה מה שאני יעשה


ואללה סבבה!!!!
ואז ישאר לך 2100 שקל לביזבוזים!

לך קנה לך קצת בגדים, או שתארגן עם החברים שלך איזו נסיעה לאילת או משהו כזה

או שתביא לי לשמור לך את הכסף......

אני בטוח שאתה תדע כבר מה לעשות..........

אגב, כמה עולה בארה"ב
Pioneer 100s?????????????????????????????????????


Posted by AnthemFreak on Sep-21-2002 21:08:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


ואללה סבבה!!!!
ואז ישאר לך 2100 שקל לביזבוזים!

לך קנה לך קצת בגדים, או שתארגן עם החברים שלך איזו נסיעה לאילת או משהו כזה

או שתביא לי לשמור לך את הכסף......

אני בטוח שאתה תדע כבר מה לעשות..........

אגב, כמה עולה בארה"ב
Pioneer 100s?????????????????????????????????????

חחחחחח

אחד בארה"ב עולה 300$
זה יוצא בערך
שזה זול אחושילינג


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-22-2002 00:26:

quote:
Originally posted by AnthemFreak

חחחחחח

אחד בארה"ב עולה 300$
זה יוצא בערך
שזה זול אחושילינג


300$!?!?!?!?!?
פאק!!! זה כזה זול!!!!!
ורגע, זה עם שנאי מותאם לוולטים של שקע ישראלי?
יעני, 230 וולט??????


Posted by AnthemFreak on Sep-22-2002 01:39:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


300$!?!?!?!?!?
פאק!!! זה כזה זול!!!!!
ורגע, זה עם שנאי מותאם לוולטים של שקע ישראלי?
יעני, 230 וולט??????

אין לי מושג
וגם אם לא
זה לא משנה לי למה יש לי בבית כזה מעביר מיוחד


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-22-2002 01:43:

quote:
Originally posted by AnthemFreak

אין לי מושג
וגם אם לא
זה לא משנה לי למה יש לי בבית כזה מעביר מיוחד


כן גם לי
אבל הדברים האלה מתחממים אחושרמוטה מהר
אני הייתי מעדיף משהו מותאם לשקע ישראלי

אתה יכול לקנות מחנות אירופאית באותו מחיר, וזה גם יהיה מותאם לקשע ישראלי כי זה אותם וולטים


Posted by AnthemFreak on Sep-22-2002 01:47:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


כן גם לי
אבל הדברים האלה מתחממים אחושרמוטה מהר
אני הייתי מעדיף משהו מותאם לשקע ישראלי

אתה יכול לקנות מחנות אירופאית באותו מחיר, וזה גם יהיה מותאם לקשע ישראלי כי זה אותם וולטים

כן רק הבעיה שההורים שלי לא טסים לאירופה אלא לארה"ב


Posted by AnthemFreak on Sep-22-2002 01:49:

ועוד דבר
אני יכול ללכת לטכנאי והוא יכול להחליף לי כבל
אז ככה אני לא ידאג אם זה יתחמם לי או משהו כזה....!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.