TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Brallor !
Pages (2): [1] 2 »
Brallor !
Tja !
Jag antar att jag inte �r den enda som k�nner mig v�ldigt obekv�m i
jeans n�r man �r ute och dansar. D�rf�r k�pte jag ett par brallor, som
jag anv�nder vid s�dana tillf�llen f�r ett par m�nader sedan.
J�klar vad jobbigt det var att hitta ett par schyssta.
Jag k�nner att jag beh�ver ett par till f�r att kunna variera lite
och jag beh�ver tips.
B�r till�ggas att jag inte �r intresserad av n�gra neonkl�der, hyfsat
diskreta, typ vita, svarta gr�a...hoppas p� m�nga svar samt ink�psst�llen.
ahh en till som jag som gillar den lite mer diskreta trancestilen 
ja gk�pte aett par brallor p� saturnreturn f�r n�n vecka sen som var hur sk�na som hellst...vita med typ gr�a kanter �ver dom (lite sv�rt att f�rklara)
d�r nere har dom ett par olika modeller i svart och vitt och gr�tt som e ganska snygga.....dock �r ju inte utbudet det st�rsta men som sagt lite finns det 
saturnreturn --> CATCH --> feta brallor.
Yepp, bara fult med skrikiga f�rger imo....speciellt brallor.
Hur mkt fick du dega ?
| quote: |
| Originally posted by Endre saturnreturn --> CATCH --> feta brallor. |

| Originally posted by mindshooter ' CATCH 23 �GER ![]() Har b�de byxa,v�st och tr�ja fr�n dom....*�lska* |
| Originally posted by mindshooter ' CATCH 23 �GER ![]() Har b�de byxa,v�st och tr�ja fr�n dom....*�lska* |
Tack f�r tipsen, men jag �r fortfarande intresserad av priset ?
mina gick p� 850
| Originally posted by lonne Tack f�r tipsen, men jag �r fortfarande intresserad av priset ? |
Hittade 2 st fr�scha nikebrallor ( vindmaterial ) idag p� Conceptstore.
Bra pris, diskret nike logga och snygga f�rgm�ssigt. Funkar s�kert
bra att tr�na och vara hemma och chilla i.
de va catch jag k�pte ocks�...vita f�r 850 sp�nn :P
Jag var i Ottawa f�r ett halv�r sen och blev riktigt lycklig �ver alla olika nichade aff�rer dom hade d�r samt alla m�rken de h�ll lokalen fylld med.
Hittade tyv�rr ingen l�nk till st�llena (OnTopOfTheWorld och F�nf Funk Butik bl.a) jag k�pte saker i men tillverkarna har siter iaf. Dock �r det inte renodlat "t�kkn�"-prylar utan r�tt och sl�tt street wear i olika stilar..
http://www.fiction416.com
Ledsamt nog har de inte kvar brallorna jag hittade, p� siten, men de var dyra f�r m�rket (hela 500 sp�nn har jag f�r mig
) (..eller ens s�rkilt mycket av deras kollektioner �ht
)
http://www.modrobes.com
..har de schysstaste dra-omkring-hemma-och-chilla-byxorna jag n�nsin sett. Jag s�ger bara, k�nn p� sloganen: "Listen to your crotch. It knows". K�nn p� priset: ca300. yey.
..nu blev det hj�rnsl�pp.. jag f�r v�l �terkomma med fler n�r hj�rnbarken bootar upp igen.....
Vizay d� borde nog oddsen f�r att vi har samma byxor p� l�rdag vara ganska stora
Dessa byxor �r nog dom enda jag kan dansa p� klubb med utan att svettas arslet av mig....
Raging: Sjyssta kl�dl�nkar..
Skulle g�rna inneha ett eget visa kort 
Sugigt nog s� �r det inte s�kert att man f�r spendera kreditpengar �ven om man har VISA/Mastercard.. sist jag skulle k�pa n�t fr�n andra sidan p�len fick jag ett bl�-nej med h�nvisning till det vettiga i "Nej, vi kan inte kolla upp om adressen st�mmer �verrens med kortinnehavaren, om denne �r lokaliserad utanf�rUSA/Kanada"..

| Originally posted by mindshooter Vizay d� borde nog oddsen f�r att vi har samma byxor p� l�rdag vara ganska stora ![]() |
| Originally posted by Vizay ballt |
| Originally posted by AC. Skulle se fett mobbad ut om vi har en TA-tr�ff n�r lange �r p� docklands och fem stycken killar st�r med likadana byxor... |
| Originally posted by AC. Skulle se fett mobbad ut om vi har en TA-tr�ff n�r lange �r p� docklands och fem stycken killar st�r med likadana byxor... |
D� skulle det bli v�ra "meetup" byxor
| Originally posted by mindshooter Inte om vi sydde dit en likadan TA logga p� alla D� skulle det bli v�ra "meetup" byxor |
| Originally posted by Vizay va h�nde med dom f�resten? skulle de inte komma n�n ny? |
| Originally posted by mindshooter Vit byxa: 850:- L�ngarmad t-shirt aktig tr�ja med tribals: 500:- V�st i n�t jeansmaterial: 950:- I alm�nhet ligger byxor p� runt 1000:- och tjocktr�jor p� 800:-...t-shirts runt 400-500:- Om du �ker till typ london eller best�ller n�nstans online kan du nog s�kerligen dra bort 30% av priserna. Jag hittade ett par byxor i london f�r 900:- som kostar 1450:- i sverige ungef�r...dom tar en hel del f�r importen... |
Men ska det vara bra grejer s� f�r det v�l kosta
jag kor pa ett par svarta linnebyxor, skona som fan och tunna.
Har nere har jag inte alls sett mkt folk som spokar ut sig nar dom gar ut. Finns det folk som gor det ar det till storsta delen tjejer, och fyfan vad bra dom ser ut. jeans +tshirt kor manga pa
| Originally posted by lonne Hittade 2 st fr�scha nikebrallor ( vindmaterial ) idag p� Conceptstore. Bra pris, diskret nike logga och snygga f�rgm�ssigt. Funkar s�kert bra att tr�na och vara hemma och chilla i. |
K�pte 2 st brallor p� Sisley ( Normalstorg ) i typ vind och linne material.
Sisley hade rea med s� jag betalade 200 respektive 400 kr f�r brallorna.
B�da byxorna var av m�rket playlife och rean p�g�r fortfarande, gick f�rbi senast idag.
Nikebrallorna ligger mellan 400-700 kr.
Lycka till...