TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by DjChook on Sep-23-2002 19:57:

Sad אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו

אנשים אורן בבית חולים, הוא התלונן היום על כאבים בחזה

ושלחו אותו לצילומים וכנראה יש לו חור בריאה

בואו כולנו נחזיק לאורן אצבעות שזה לא משהו רציני

ותוך כמה ימים הוא יצא מיזה,

מה שבטוח, הוא יפספס את הטיסה לפולין הלילה שהוא ככ חיכה לה




Posted by oDrori on Sep-23-2002 20:01:

אני לא מאמין

איזה חרא זה וזה עוד נופל על פולין

אחי, תמסור לו ממנו שיהיה בריא ושכל הפורום מאחל לו החלמה מהירה


Posted by m0sh on Sep-23-2002 20:12:

מזתומרת חור בריאה?????????????????.

וואי וואי איזה מסכן....אני מקווה שהוא בסדר

שמע אולי נפגש ונסע לבית חולים או משהו?


Posted by eXeTik on Sep-23-2002 20:17:

בחיית תמסור לו החלמה מהירה, איפה הוא מאושפז? אולי נבוא לבקר כולנו


Posted by nesher on Sep-23-2002 20:29:

איזה מבאס זה יאללה
תמסור לו שיהיה בריא
ושאוהבים אותו כולם
ומחזיקים אצבעות שזה לא משהו רציני


Posted by AnthemFreak on Sep-23-2002 21:12:

באסה
תמסור לו שיחלים מהר!!!!!


Posted by YuVaL on Sep-23-2002 21:31:

אחי
תמסור לו מכולנו החלמה מהירה!!
מצטער שהוא יפספס את פולין
הוא בטח עצוב לאללה....

אולי תגיד לנו איפה הוא מאושפז ונבוא ביחד לראות מה שלומו?

ותמסור לו החלמה מהירה מכולנו!!!!


Posted by Q-PiXeL on Sep-23-2002 21:33:

וואי מסכן... איזה חרא...
בדיוק לפני הנסיעה....


העיקר שיבריא מהר...!!!
ונקווה שזה לא רציני....

נשמע מפחיד חור בריאה...


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-23-2002 22:06:

Sad

אוי איזה בעסה!!!
איפה הוא מאושפז? באמת נראה לי שכדאי שנבוא לבקר אותו
בכל מקרה, אני מחזיק לו אצבעות!!!!! נקווה שזה לא משהו רציני!!!!


Posted by DjChook on Sep-23-2002 22:38:

בית החולים תל השומר

הוא במחלקה של אההה ריאות / חזה או משהו כזה

זה בבניין הראשי בקומה אחת, והוא פעם אחרונה שהייתי היום בערב אושפז בחדר פרטי - חדר 6. (מקומבן)

מחר אני אדבר איתו... אמסור לו את ברכותיכם !


Posted by Sniper on Sep-23-2002 22:41:

ווואייי איזה דיכאוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
מיסכן בדיוק על פולין שיואו איזה נחססס יאראבק
תימסור לו שיחלים הכי מהר בעולםםםםםם
באמת אני חושב שכדאי שנלך לבקר אותוו

תימסור לו מכולנו שיהיה בריא ויחלים מהר


Posted by YuVaL on Sep-23-2002 22:48:

תסתכלו על הצד החיובי חבר'ס (אם יש אחד כזה) לפחות אם הוא יהיה בריא הוא יוכל לבוא למפגש...


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-23-2002 22:52:

quote:
Originally posted by YuVaL
תסתכלו על הצד החיובי חבר'ס (אם יש אחד כזה) לפחות אם הוא יהיה בריא הוא יוכל לבוא למפגש...


נקווה שהוא יחלים עד המפגש........

חוצמזה, גם אם הוא היה טס לפולין, הוא היה יכול לבוא כי הוא חוזר איזה 3 ימים לפני


Posted by Sniper on Sep-23-2002 23:19:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


נקווה שהוא יחלים עד המפגש........



באמת נקווה אחי
יהיה טוב!!!


Posted by itamarsan on Sep-23-2002 23:39:

גם אני מחזיק לו אצבעות מכול הלבבב ומאחל לו בריאות שלמההה ושיחזור עלינו מהר


Posted by nimrod levi on Sep-24-2002 00:29:

החלמה מהירה תמסור לו באמת נקווה שהוא יצא מזה מהר....
וצריך להביא לו אוכל האוכל בבית חולים מסריח בטירוף


Posted by Narcotic Mind on Sep-24-2002 00:38:

החלמה מהירה


אני בעד להזמין לו את מרקו וי לחדר


Posted by Sniper on Sep-24-2002 07:32:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
החלמה מהירה


אני בעד להזמין לו את מרקו וי לחדר


חחחח כן אההה


Posted by Flotser on Sep-24-2002 08:52:


איזה מסכן,

תאחל לו החלמה מהירה מפלוצר!

באמת עצוב, פוסט עצוב



Posted by m0sh on Sep-24-2002 09:05:

עזבו אתכם את המפגש........אתם קולטים שאם הוא היה עולה על המטוס לא הייתם שומעמין ממנו יותר....


Posted by divx-master on Sep-24-2002 10:10:

Re: אורן לא יטוס לפולין-פשוט כנסו

quote:
Originally posted by DjChook
אנשים אורן בבית חולים, הוא התלונן היום על כאבים בחזה

ושלחו אותו לצילומים וכנראה יש לו חור בריאה

בואו כולנו נחזיק לאורן אצבעות שזה לא משהו רציני

ותוך כמה ימים הוא יצא מיזה,

מה שבטוח, הוא יפספס את הטיסה לפולין הלילה שהוא ככ חיכה לה





אחי אני יודע שאתה דואג והכל אבל זה לא בסדר שפירסמת את זה הוא לא ממש רוצה שכולם ידעו

אבל אם כבר פירסמת

אז אורןן אני מאחחלל ללךך החלמה שיאא המהירהה גבבררר

וחפיףףף תאמין לי פולין סתםם מבאס תנשמה

עדיף בבבית


Posted by Scorchio on Sep-24-2002 11:24:

וואי איזה מסכן
תמסור לו החלמה מהירה
דווקא על היום של פולין איזה ביעוס


Posted by DjChook on Sep-24-2002 14:01:

דיברתי עם אורן עכשיו והוא מוסר לכולכם ד"ש ושהוא גם מת עליכם

הוא התחיל לצחוק שהקראתי לו את ההודעות

סעמק אני חולה יעני שפעת או משהו אז לא נותנים לי ליסוע לבקר אותו


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-24-2002 17:16:

איזה באסה זה....
אבל לפחות גילו לו את זה בזמן


שיחלים מהר..


Posted by Pinto on Sep-24-2002 17:49:

מסור לו החלמה מהירה
באסה שגילו את זה עכשיו אבל הכי חשוב שיהיה בריא.


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.