TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)
Pages (2): [1] 2 »
help!! ik heb SMOEZEN nodig voor morgen!! :)
| quote: |
| Beste Jasper, Omdat je je opdracht te laat in hebt geleverd, zul je nu een extra opdrachtje moeten doen. Ik zal je geen presentatie geven, want die hebben we al genoeg dit mentoraat en dat vind ik ook veel te veel werk aangezien je de opdracht wel hebt gemaakt en maar een dagje te laat hebt ingeleverd. blablablabla Als je voortaan van tevoren aangeeft dat je de deadline niet haalt en vermeld waarom, dan hou ik hier rekening mee. Als je een goede reden opgeeft, is er namelijk geen enkel probleem. Als je me alsnog een geldige reden of een geweldig originele smoes geeft, dan hoef je deze extra opdracht niet te maken. Deze reden moet je me dan wel uiterlijk morgen (=woensdag) mailen, anders geldt dit eenmalige aanbod niet! groeten Mariska |
jasper kon niet weg omdat hij opgesloten zat in een hotelkamer waar 2 engelsen 2 hoeren alle hoeken van de kamer lieten zien.. omdat ze de sleutel niet konden vinden

je email deed het toch een tijdje niet?
Of er stond een UFO voor de garagedeur zodat je niet op je fietsje naar Mariska kon....
Good luck!
GreetZ Rubs
hahahahaha, jij bent dus al zwaar de lul met dat mentoraat
, ikke moet ook nog wat inleveren bedenk ik me net
Smoes.....uhm ze hebben het de hele tijd over mensen die nog geen erna account hadden
. Zeg dat er bij jou was mis gegaan en dat je hem zo snel mogelijk had ingeleverd, je wist natuurlijk niet dat die ene dag wat uitmaakte en hebt daarom dus niet laten weten dat de opdracht wat later kwam, zoets 
. Zou iig iets met die accounts verzinnen want daar hadden ze nogal problemen mee 
| Originally posted by TranceFool hahahahaha, jij bent dus al zwaar de lul met dat mentoraat , ikke moet ook nog wat inleveren bedenk ik me net Smoes.....uhm ze hebben het de hele tijd over mensen die nog geen erna account hadden . Zeg dat er bij jou was mis gegaan en dat je hem zo snel mogelijk had ingeleverd, je wist natuurlijk niet dat die ene dag wat uitmaakte en hebt daarom dus niet laten weten dat de opdracht wat later kwam, zoets ![]() . Zou iig iets met die accounts verzinnen want daar hadden ze nogal problemen mee |

?
Beste Mariska,
Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat een vriend van mij nog een laatste training had voor het Europees Kampioenschap in Kopenhagen voor clubteams, en dat hij had gevraagd of ik hem nog ff wilden coachen. Ik ging uit van een uurtje ofzo, maar het liep wat uit wegens een blessure en dat zorgde voor flink veel stress. We zijn doorgereden naar het ziekenhuis, waar hij onderzoek heeft gehad, en het uiteindelijk toch wel mee viel met zijn blessure. Door al deze commotie ben ik helemaal vergeten om die opdracht te maken, en heb dus uiteindelijk tot laat die opdracht gemaakt.
Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!
Met vriendelijke groet,
is dit wat? 
| Originally posted by Jappio Beste Mariska, Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat een vriend van mij nog een laatste training had voor het Europees Kampioenschap in Kopenhagen voor clubteams, en dat hij had gevraagd of ik hem nog ff wilden coachen. Ik ging uit van een uurtje ofzo, maar het liep wat uit wegens een blessure en dat zorgde voor flink veel stress. We zijn doorgereden naar het ziekenhuis, waar hij onderzoek heeft gehad, en het uiteindelijk toch wel mee viel met zijn blessure. Door al deze commotie ben ik helemaal vergeten om die opdracht te maken, en heb dus uiteindelijk tot laat die opdracht gemaakt. Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip! Met vriendelijke groet, is dit wat? |

Hij is wel orgineel 
Je moet er eigenlijk nog een referentie mailadres bijdoen van die vriend van je, kan ze het (als ze het niet zou geloven) aan hem nog eens navragen)
hahaha das wel erg veel fantasie 
ehh je kat was overleden dus je moest em begraven en had dus geen tijd
(heel erg orgineel vin je ook niet
)
je hond heeft je huiswerk opgegeten
de brug stond open
hehe
nee ff serieus
je kan de krant pakken van afgelopen week en kijken wie er die dag is overleden. dan zeggen dat je niet kon maken wegens sterfte en als ze het niet geloofd pak je de rouwadvertentie erbij.
is dit wat?
Beste Mariska,
Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat ik tijdens een boswandeling een magische toverlamp tegen kwam. Dus ik als 'n gek wrijve op dat ding en, jawel hoor !!! Daar stond ineens 'n magische tovergeest !!! Die vertelde me dat ik 2 wensen mocht doen, dus ik zeg "waarom maar 2 wensen ???". Dat vond de geest nie zo leuk en begon ruzie met me te maken. Na veel gebout mocht ik maar 1 wens doen en die benutte ik goed. Ik wensde namelijk dat ik ontzichtbaar was en in mijn ontzichtbare status ging ik de locale sportclub bezoeke om in de dames-kleedkamer rond te hange. Helaas was 't 65+ avond en viel er niet veel te beleve. Uit verveling ben ik in 'n hoekje in slaap gevallen. Toen ik de volgende ochtend weer wakker werd bleek ik weer volledig zichtbaar te zijn en dat de schoonmakers de politie al hadden gebeld. Jah, probeer dat maar eens uit te leggen. Dat kon ik dus niet en en werd ik zonder pardon in 'n cel gestopt.
Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip!
Met vriendelijke groet,
Origineler ken niet d8 ik zow

Suc6 ermee !
| Originally posted by Access Beste Mariska, Het spijt me dat de opdracht te laat is ingeleverd. De reden hiervoor is dat ik tijdens een boswandeling een magische toverlamp tegen kwam. Dus ik als 'n gek wrijve op dat ding en, jawel hoor !!! Daar stond ineens 'n magische tovergeest !!! Die vertelde me dat ik 2 wensen mocht doen, dus ik zeg "waarom maar 2 wensen ???". Dat vond de geest nie zo leuk en begon ruzie met me te maken. Na veel gebout mocht ik maar 1 wens doen en die benutte ik goed. Ik wensde namelijk dat ik ontzichtbaar was en in mijn ontzichtbare status ging ik de locale sportclub bezoeke om in de dames-kleedkamer rond te hange. Helaas was 't 65+ avond en viel er niet veel te beleve. Uit verveling ben ik in 'n hoekje in slaap gevallen. Toen ik de volgende ochtend weer wakker werd bleek ik weer volledig zichtbaar te zijn en dat de schoonmakers de politie al hadden gebeld. Jah, probeer dat maar eens uit te leggen. Dat kon ik dus niet en en werd ik zonder pardon in 'n cel gestopt. Het was dus een kwestie van overmacht, al had ik er natuurlijk eerder aan moeten beginnen. Ik zorg dat het in de toekomst niet meer gebeurd, en hoop voor een beetje begrip! Met vriendelijke groet, Origineler ken niet d8 ik zow ![]() Suc6 ermee ! |
morgen komt hier een reactie denk ik zo!!
Whaha LOL

Ik ben benieuwd ...
Whehehe... ik ben benieuwd...
Grtz!
[EDIT]Hahaha! Dat is lomp... ik post gewoon precies hetzelfde als Access zonder dat ik het door heb... Kzal wel graag in herhalingen vallen...
[/EDIT]
Nou ik ben ook erg benieuwd wat ze ervan zegt!! 
Ze kan niet ontkennen dat ie niet orgineel is 
Dat wordt nablijven Jasper.... omdat ze het zielig vind van die 65+ avond...

heb je je weer in de nesten gewerkt...
ik zou gewoon het 3-woordenverhaal uitprinten en aan haar geven, en voor de mooi nog een dwangbuis erbij aantrekken, lijkt me een duidelijke zaak...

Hier kom je volgens mij zelfs met jou fantasie niet onderuit 
Maar toch nog sterkte vandaag hahaha.
En laat ff weten wat het is geworden. Begrip of extra opdracht 

En wat is het geworden jappi0?
Nog nix gehoord van dr..
Maar ja, das natuurlijk alleen maar weer positief,
want als zij te laat is met reply-en dan mag ik mn huiswerk ook later inleveren 
of ik doe een tegen-eis.. in natura
Is namelijk nie zo'n verkeerd vrouwtje
(denk aan: 3e jaars, blond, ..)
maja.. we w88 af
Ow damn ... had iig gehoopt op 'n antwoord ...
Nog maar ff wachte dan

(ennuh ... over Mariska ... fotoow ???
)
Originally posted by Access (ennuh ... over Mariska ... fotoow ??? ) |
:
| Originally posted by Flipper01 Originally posted by Access (ennuh ... over Mariska ... fotoow ??? IDD!! Dat mag wel na de moeite die Acces heeft gedaan om jou te helpen!! : |
Zeg ... nog nieuws ???
Of ben je nu dag en nacht bezig met stapels extra opdrachten ???