TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het kakjargon


Posted by TranceFool on Sep-24-2002 16:40:

Talking Het kakjargon

Dees kwam ik ergens anders tegen en vondem nogal grappig
http://www.xs4all.nl/~mdekock/kakjargon.html


Posted by Djeebie on Sep-24-2002 16:54:

Even Kluivert uit de selectie zetten...


Posted by T.H.C. on Sep-24-2002 17:14:

geweldig dit...vooral die eindproducten, zitten wel een aantal
herkenbare bij.
even uitprinte voor op de plee....meteen met een alfabet erbij, kan je wegstrepen als je hem hebt gelegd.


Posted by mastah jc on Sep-24-2002 17:41:

hoe de **** kom je hier nou weer aan??


Posted by Access on Sep-24-2002 18:31:

Voor visuele ondersteuning, klink HIER

[Edit]Nie voor mense met 'n zwakke maag, die zoude er wel eens schijtziek van kenne worde [/Edit]


Posted by Apoptosis on Sep-24-2002 20:07:

quote:
Originally posted by Access
Voor visuele ondersteuning, klink HIER


Nou! Daar zitten behoorlyk goeie batsen tussen!!


Posted by Teknikol on Sep-24-2002 20:13:

quote:
Originally posted by Access
Voor visuele ondersteuning, klink HIER


jij ben vies


Posted by Access on Sep-24-2002 23:37:

quote:
Originally posted by Teknikol
jij ben vies


LOL

Dat weet je nie, ik hep de mijne nog nie gepost


Posted by eieregooie on Sep-25-2002 02:58:

Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaa!!! Kakjargon Ik heb hier werkelijk zitten janken van het lachen... Ag ja... flauwe onderbroekenlol blijft het leukst he

En ratemypoo kende ik al... Echt zo smerig dat ut leuk wordt!


Posted by DjSuez on Sep-25-2002 07:16:

tering, dit heb ik echt al 4 jaar geleden gevonden...maar ik vind het erg vet idd


Posted by Gurian on Sep-25-2002 09:46:

die site van kakjargon kende ik nog niet. Dies wel vet zeg.
Je kunt er natuurlijk ook een spelletje van maken. Zoek het juiste plaatje (van ratemypoo.com) bij het juiste eindproduct


Posted by Teknikol on Sep-25-2002 13:31:

quote:
Originally posted by Access


LOL

Dat weet je nie, ik hep de mijne nog nie gepost


idee voor een sticky thread?....hmz nee laat maar


Posted by eieregooie on Sep-26-2002 02:13:

quote:
Originally posted by Teknikol


idee voor een sticky thread?....hmz nee laat maar

En dan noem je access vies?


Posted by total woot on Sep-26-2002 02:46:

http://home.pi.be/~wpraet1/
(klick substantieven, links bovenaan)


enjoy.....










grtzz
Woot


Posted by Access on Sep-26-2002 17:10:

quote:
Originally posted by total woot
http://home.pi.be/~wpraet1/
(klick substantieven, links bovenaan)


Ik denk, substantieven ... hmms, dat gaat wat worden ...
Maar duidelijk had ik wat andere substanties in gedachte

whehehehe ... wel geinig
raar dat ze wel scheldwoorde hebbe met 'n Q of 'n X ... maar geen Y

Wat 'n Ykels


Posted by Punt on Sep-26-2002 17:17:

Geweldig deze site. Ik heb het lijstje met eindproducten even uitgeprint en op de plee gehangen. Kunnen m'n huisgenoten en ik aanturfen wat er vandaag weer in de pot ligt.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.