TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בקשה...
Pages (2): [1] 2 »
בקשה...
אנשים תשמעו לא יודע למה פתאום התחלתי להיכנס לטראנס אבל ממש לטראנס...
עכשיו אני מחפש שמות של יוצרים....
אני מתכוון לדברים כמו שיש ב
yes
בערוץ 700 בטראנס...
כאלה דברים אני מחפש...
תודה אחים!
לפי מה ששמעתי כשפתחו אותו
אז הרוב שם היה פסיכודלי
(למי שאין יס)

זה פסיכאדלי מגעיל
שלא יקראו לזה טראנס
מילה
פסיכאדלי
מה רע ב
PSY TRANCE?
בואו אני יגיד לכם את האמת לי יש שם יס וזה רק פסיי טראנסס לא יפה הם לא משקיעים כול כך שםםם אז לא להתלהב מי זה כול כךךך
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מה רע ב PSY TRANCE? |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL ערס טראנס |
אשכרא
גם
GMS
| quote: |
| Originally posted by YuVaL ערס טראנס |
הוא ביקש שימליצו לו על טראנסים פיסכודלים
לא שיתחילו דיון על הדבקת תביות
קבל כמה:
skazi - fire and ice
exaile - tied up
jaia -mai mai
talamasca - the hunted becomes the hunter
....
אני לא ממש בקטע של פסיכודלים, הבאתי את מה שאני מכיר ואוהב
אבל אני בטוח שבפורום יש כמה שמבינים בזה הרבה יותר ממני.

Astrix - Kali
איייןןןןן על זה
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter טוב שאנחנו לא מקטלגים אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס? או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי |
כל טראק של
Cosmosis
ושל
Hallucinogen
חבל על הזמן!!!
אה כן! ואם אתה מחפש את הסגנון של אינפקטד, תוריד טראקים של
Dark Soho
אממממ........
UX - 102 Dominion
Total Eclipse - Aliens
Omputer - Space Midi
Doof - Double Dragons
Green Nuns of the Revolution - Optimum Creakage
Phreaky - Tornado
Man With No Name - Teleport
Genetic - Trancemission
Black Sun - Fat Budha
Mandala - Utopia
Black Sun - Cosmic Courier
Space Tribe - You Can Be Sheeva
אמממממממ........................ אה כן! ועוד אחד ששחכתי את השם של היוצר אבל קוראים לטראק
Translestic Psycobabas
עזרתי??? 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter טוב שאנחנו לא מקטלגים אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס? או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי |
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים. מה איתך רועי? |

והוא 1.90... ויש לו גב אחושרמוטה
לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.

| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם. |
יכול להיות ששומעי פסיכודאלי הם בד"כ ערסים... לא יודע, זה מקרי.
מה שלא זה שהרוב המכריע של הערסים שומע פסיכודאלי.
תודה אחים שלי ממש עזרתם לי!!!!
וחוץ מזה רק שתדעו שאנשים פה מזה מזיינים במוח מה קשור אם אני שומע פסי טראנס לבין זה שאני ערס????
אם ככה אז גם כל מי שמעשן צריך להיות ערס?
בקיצור עזבו אתכם ערס פריק וכל שאר החארות מזה משנה כולנו אחים הכי חשוב!
חוץ משמאלנים 
סורי גלש לי מהטרד השני
| quote: |
| Originally posted by oDrori חוץ משמאלנים ![]() סורי גלש לי מהטרד השני |
חחח
נידוי
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף... אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ? |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אין לך מושג כמה אחי... אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה... והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.