TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בקשה...
Pages (2): [1] 2 »


Posted by nargila-man on Sep-24-2002 18:03:

בקשה...

אנשים תשמעו לא יודע למה פתאום התחלתי להיכנס לטראנס אבל ממש לטראנס...

עכשיו אני מחפש שמות של יוצרים....
אני מתכוון לדברים כמו שיש ב
yes
בערוץ 700 בטראנס...

כאלה דברים אני מחפש...

תודה אחים!


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-24-2002 18:51:

לפי מה ששמעתי כשפתחו אותו
אז הרוב שם היה פסיכודלי
(למי שאין יס)


Posted by YuVaL on Sep-24-2002 19:22:

זה פסיכאדלי מגעיל
שלא יקראו לזה טראנס
מילה
פסיכאדלי


Posted by m0sh on Sep-24-2002 19:47:

מה רע ב
PSY TRANCE?


Posted by itamarsan on Sep-24-2002 22:37:

בואו אני יגיד לכם את האמת לי יש שם יס וזה רק פסיי טראנסס לא יפה הם לא משקיעים כול כך שםםם אז לא להתלהב מי זה כול כךךך


Posted by YuVaL on Sep-24-2002 23:37:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה רע ב
PSY TRANCE?


ערס טראנס


Posted by m0sh on Sep-24-2002 23:47:

quote:
Originally posted by YuVaL


ערס טראנס


סלח לי
אינפקטד
גדולים מהחיים


Posted by DjChook on Sep-25-2002 00:46:

אשכרא
גם

GMS


Posted by Hell_Copter on Sep-25-2002 01:09:

quote:
Originally posted by YuVaL


ערס טראנס


טוב שאנחנו לא מקטלגים

אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-25-2002 07:53:

הוא ביקש שימליצו לו על טראנסים פיסכודלים
לא שיתחילו דיון על הדבקת תביות



קבל כמה:

skazi - fire and ice

exaile - tied up

jaia -mai mai

talamasca - the hunted becomes the hunter

....
אני לא ממש בקטע של פסיכודלים, הבאתי את מה שאני מכיר ואוהב
אבל אני בטוח שבפורום יש כמה שמבינים בזה הרבה יותר ממני.


Posted by Scorchio on Sep-25-2002 07:55:

Astrix - Kali

איייןןןןן על זה


Posted by YuVaL on Sep-25-2002 08:42:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


טוב שאנחנו לא מקטלגים

אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי


כן!!!!......







סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-25-2002 10:59:

כל טראק של
Cosmosis
ושל
Hallucinogen
חבל על הזמן!!!

אה כן! ואם אתה מחפש את הסגנון של אינפקטד, תוריד טראקים של
Dark Soho

אממממ........
UX - 102 Dominion
Total Eclipse - Aliens
Omputer - Space Midi
Doof - Double Dragons
Green Nuns of the Revolution - Optimum Creakage
Phreaky - Tornado
Man With No Name - Teleport
Genetic - Trancemission
Black Sun - Fat Budha
Mandala - Utopia
Black Sun - Cosmic Courier
Space Tribe - You Can Be Sheeva
אמממממממ........................ אה כן! ועוד אחד ששחכתי את השם של היוצר אבל קוראים לטראק
Translestic Psycobabas
עזרתי???


Posted by s0undw4v3 on Sep-25-2002 11:31:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


טוב שאנחנו לא מקטלגים

אני התחלתי עכשיו לשמוע יותר פסיכודאלי... זה אומר שאני ערס?
או שחברים שלי שחולים על אינפקטד ופסיי הם ערסים? לא נראה לי


ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים.



מה איתך רועי?


Posted by Hell_Copter on Sep-25-2002 12:03:

quote:
Originally posted by s0undw4v3


ושאתם 1.90 מטר כל אחד עם אוטו וגב.... צודק... לא ערסים.



מה איתך רועי?


חחחח מותק אני 1.75 כולה...
ומה אוטו קשור לערס?!
למרות שלחבר שלי יש סובארו פשע סופר משופרת והוא 1.90... ויש לו גב אחושרמוטה
הוא מרים משקלים כבר כמעט כמוני!!!


Posted by s0undw4v3 on Sep-25-2002 14:40:

לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.


Posted by Hell_Copter on Sep-25-2002 20:25:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
לא צריך יותר מדי כאלה... זה מסוכן אפילו לחברים שלהם.



אני מקווה שאתה מבין שזאת הייתה בדיחה...

יש לו גב חזק... הוא מרים הרבה משקל בחדר כושר...
למקרה שלא הבנת או משהו


Posted by oDrori on Sep-25-2002 22:45:

יכול להיות ששומעי פסיכודאלי הם בד"כ ערסים... לא יודע, זה מקרי.
מה שלא זה שהרוב המכריע של הערסים שומע פסיכודאלי.


Posted by nargila-man on Sep-26-2002 11:50:

תודה אחים שלי ממש עזרתם לי!!!!

וחוץ מזה רק שתדעו שאנשים פה מזה מזיינים במוח מה קשור אם אני שומע פסי טראנס לבין זה שאני ערס????

אם ככה אז גם כל מי שמעשן צריך להיות ערס?

בקיצור עזבו אתכם ערס פריק וכל שאר החארות מזה משנה כולנו אחים הכי חשוב!


Posted by oDrori on Sep-26-2002 12:39:

חוץ משמאלנים

סורי גלש לי מהטרד השני


Posted by Hell_Copter on Sep-26-2002 13:18:

quote:
Originally posted by oDrori
חוץ משמאלנים

סורי גלש לי מהטרד השני


חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן


Posted by oDrori on Sep-26-2002 13:24:

חחח נידוי


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 00:56:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


חחחחחחחחחחח מזכיר לי שהייתי עם חברים שלי באמפי לפני כמה ימים ואז כזה הם עושים אוי לא השמאלנים פה בואו נעוף...
אלה חבורה של ילדים מהשכבה שלהם שפשוט מעפנים לגמרי... והם שמאלנים כמובן


בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ?
חאלאאאאס עם הקיטלוגים .......
כמו ילדים מעפנים - יאללה לא עברו את זה כבר ?


Posted by Hell_Copter on Sep-27-2002 02:06:

quote:
Originally posted by luckystrike


בואנה חברים ש'ך שרוטים לגמרי אה ?


אין לך מושג כמה אחי...

אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה...
והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!!


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 03:33:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אין לך מושג כמה אחי...

אנחנו הולכים תמיד לתאילנדים שם ליד כפר נחמן ומתחילים לצפור להם באמצע הלילה...
והיום לא יודע מה עבר על חבר שלי... אבל נכנסו עם האוטו לתוך הבית קברות שם והתחלנו לנסוע בפנים... איזה פחד!!


אחי אין לך מושג !!!!!!!!
אנחנו גילינו את המקום הזה !!!
יש לי שם מלא דברים להראות לך בקטע הזה ...

דבר ראשון - אם אתה או תשאל את חברים שלך אם הם מכירים
חבורה של ילדים שמסתובבת עם אוטו ומפה ברעננה ולובשים
מסכות של גורילות וכאלה על הפנים ... זה סיפור ארוך
אבל תשאל אותם - אם אתה או הם מכירים אני יסביר לך ...

דבר שני בכביש של הבית-קברות - אתה לא יודע איזה צחוקים שם אחי
תמיד אנחנו מחפשים טרמפיסטים ולוקחים אותם לשם ובכביש שממשיך קצת אחרי
הבית קברות אנחנו מכבים את האורות באוטו ובולמים בחרום ימינה לעצים ...
טרמפיסט אחד שנסע איתנו כמעט התעלף !!! איזה צחוקים - אחד
ניסה פעם לקפוץ החוצה מהאוטו - זה מפחיד אותם רצח !!!
בדרך הם כזה שואלים תמיד "מה זה לאן אתם נוסעים ?" "לא אמרתם
שאתם מגיעים לכפ"ס?" ואז אנחנו אומרים שזאת דרך קיצור שלנו
ובדרך שמגיעים לאזור הזה הם משתנקים מפחד ... בטוחים שחטפו אותם או משהוא
אבל תאכל'ס בסוף גם הם צוחקים ...

יש שם בשטח עוד פול דברים - אני פעם ייסע איתך - יש שם אגם גדול שכמעט
אף אחד לא יודע שהוא קיים ... ממש אם ממשיכים ככה 25 דקות בשטח
לכיוון נתניה ...
ועוד כל מיני שטויות כאלה - יפה שם אחושרמוטה - אנחנו יוצאים
לשם עם ג'יפים פול ...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.