TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Indoor - Dec 7th 2002
Impulz Indoor, Dec 7 2002
Line up:
kaartje: 37,5 euro
ik ben er zker bij, yoji is er dus moet wel
, tis ook 10 min van me vandaan. dus dit laat ik niet schieten
Voor Seb Fontaine hoef je er niet heen, want die zal wel weer een vliegtuig missen
Verder een leuke line-up. Gaan we ff in overweging nemen 
Leuke line-up inderdaad, niet iets heel erg bijzonders eigenlijk. Vind het wel kewl dat S.H.O.K.K. komt. Zullen ze wel Gitto mee bedoelen of Natron en Giotto moeten samen gaan draaien? 
H O E R U H!
HOERUH!
Ik mis echt alle mooie feestjes omdat ik dan in China zit 
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe H O E R U H! HOERUH! Ik mis echt alle mooie feestjes omdat ik dan in China zit ![]() Greetz, SnuggLe |
Ik ben er denk ook bij dit keer denk ik.Vorig jaar in december naar MMDE geweest.Was wel lache voor een keertje.En in april naar Qontact geweest, maar dit lijkt me ook wel super.. me yoji!! 
oei danny howells en circulation alleen helaas voor die 2 ga ik niet naar brabant helemaal
pffff, een beetje afwisseling zou ze goed doen
ik krijg het idee dat UDC een contract voor het leven heeft afgesloten met een paar (lees: heel veel) djs..
| Originally posted by AlFerox pffff, een beetje afwisseling zou ze goed doen ik krijg het idee dat UDC een contract voor het leven heeft afgesloten met een paar (lees: heel veel) djs.. |

danny howells.......
Misstress Barbara!!!!!! *CHECK* Ik ben erbij 
GREETZ!!
P.s. Basvh.... Haal jij es heel snel dat ILT logo weg tussen die rare japanner.
. Beetje ILT in een slecht daglicht zetten bij dat hardhousemannetje....
| Originally posted by Bellie P.s. Basvh.... Haal jij es heel snel dat ILT logo weg tussen die rare japanner. . Beetje ILT in een slecht daglicht zetten bij dat hardhousemannetje.... |
techno in ��n zin (en in dit geval dus sig) met Yoji noemen, wordt doorgaans niet als al te bevordelijk ervaren.
mij heb je er niet mee overigens, ik stoor me er niet aan.