TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתייייי!!
חזרתייייי!!
שלום חברים
חזרתי היום- בעצם עכשיו מברצלונה
היה מממממממש כיף והייתי בדרבי של ברצלונה!!
ברצלונה- אספניול
איזה מקום בןןןןןןן זונה!! 120 אלף איש באיצטדיון אחד ואני בשורה 12 באמצע מאחורי הספסל של ברצלונה

יש הרבה סיפורים
אין לי כח כרגע אבל אני אספר עם הזמן

ברוך הבא אחי !!!
שמח שנהנית 
נשמע בן זונה המשחק !
כמה נגמר ?
דרך אגב ההורים נוסעים לברצלונה עוד יומיים - להגיד
להם ששווה להם לראות משהוא מיוחד ?
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ברוך הבא אחי !!! שמח שנהנית ![]() נשמע בן זונה המשחק ! כמה נגמר ? דרך אגב ההורים נוסעים לברצלונה עוד יומיים - להגיד להם ששווה להם לראות משהוא מיוחד ? |
העיקר שנהנת זה הכי חשוב
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN ה- Mushroom house של גאודי אם הוא עדיין פתוח לקהל.... |
אני לא בטוח מה זה המשרום האוס אבל יש מן כזה גן של גאודי שם מזה יפה
יש שם נוף לכלללל העיר
וללכת לראות קרב שוורים
בקרב הראשון זה מזעזע אבל מתרגלים

| quote: |
| Originally posted by luckystrike סורי על הבורות ... מה זה בדיוק שאני יידע להגיד להם |
שמח שנהנית אח שלה...
בנזונה להיות במשחק כדורגל שם...
לך תדע אולי גם לאוהדי חיפה בסוף יהיה סיכוי להיות שם 
ברוכה הבאה אחייי אני שמח שנהנת ואיילה תשפוך סיפוריים רוצים לשמועעע

ברוכה השבה אחי!
חח
מוש
לא נראה לי זה היה אופנוע
שמעתי שהוא בנה את הכנסייה ואז הוא הלך אחורה בכביש בשביל להתרשם מהגובה ונכנסה בו מכונית
חחח
איזה באסה
קיצר
יש גם בית אחד שהוא בנה למממן שלו ג'ואל
משהו נחמד ביותר גם שווה ביקור
ארמ
ולטייל בעיקרון ברובע הגותי כמה שיותר
סיפור
היום באנו לשדה תעופה ובאנו שעתיים וחצי לפני הטיסה ולא היה תור ולא כלום וביקשנו מקומות ונתנו לנו חרא כי מסתבר שהיה בוקינג בכלל גם במדריד כי זה טיסת קונקשן
אז מגיעה הטיסה ממדריד וכמה ממשיכים עם המטוס לת"א וכמה יורדים והאנשים שהמשיכו (מחלקה ראשונה ד"א) הורידו אותם גם מהמטוס והם התחילו לעשות בלאגגגגגגגגגגן שלמה הורידו אותם ולמה להוריד ולהעלות שוב
אז הדייל המפגר אומר שמחליפים מטוס ומחליפים צוות אז הם נרגעו קצת ואז אחרי שעתיים של לחכות באתי אליהם ושאלתי למה לא מעלים אותנו שנחכה בפנים אז הוא אמר שהטיסה הגיעה לפני שעתיים ממדריד וצריך לנקות ולסדר את הכל
אז ישר קמים כולם ומתחילים לצעוק עליו זה היה משהו מטורףףףףףף והדייל
מנסה להרגיע והישראלים צועקייייייים והיו שם עולים מארגנטינה נראו לי קיבלו רושם של מה שיהיה להם פה... חחחחח
אחרי זה בכלל שיגענו אותם
הלכתי למכונה של הכרטיסים שבודקת אותם לפני שעולים ועמדתי שם ותופפתי עליה קצת מתוך שעמום אז הוא ביקש שאני אפסיק כי הוא עשה משהו
אז התחילו לצעוק לו מאחורי שאני אפסיק רק כשהמטוס ימריא וצעקו עליו שלא יגיד לי מה לעשות בגלל שאני ילד קטן (15) והוא נלחץ עוד שניה הוא בכה!
ואז במטוס
ביקשתי שיביאו לי גם ארוחת ילדים וגם ארוחה רגילה כי אני איש רעב
אז מביאים תמיד את הארוחות ילדים ובד"כ באלעל מביאים לי תמיד את שניהם כי לא אכפת להם לתת
אבל הפעם טסנו באיברייה (החברה הספרדית) ואני בא לדיילת ואני בשורה האחרונה של המטוס ואני אומר לה שתביא לי כי אני רעב אז היא כזה "לא לא, אני אבדוק אם לא חסר ואני אביא לך" ואני קולט אותה הולכת חוזרת עם איזה 4-5 מנות ככה
מביאה לאנשים שהיה להם כבר!!!
אז אחרי רבע שעה נמאס לי ואמרתי לה שתביא לי גם אז היא אומרת שנגמר
אז התחלתי להשתולל שהיא מביאה להם ולי לא ואבא שלי פתח את העיניים שלו עלי וגם הצטרף לוויכוח וירדנו על הדיילת שם חזזזזזזזזזקקקקקק מסכנה היא עוד שניה בכתה ואז היא הלכה לדיילת אחרת והיא הלכה לאמא שלי והתחילה להתלונן שאני צעקתי על הדיילת ושהתפרצתי עליה בגלל שאין לה מנות אז אמא שלי התחילה לצעוק עליה גם כן כי אבא שלי סיפר לה את הסיפור
חחחחח
בסוף לא קיבלתי את האוכל אבל היה שווה

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN חחחח גאודי היה ארכיטקט אולי הגדול מכולם בקיצור הוא עשה בצים מיוחדים הבית הזה מעוצב בצורה .....לא יודע איך להסביר לך זה פשוט מדהים יש את הכנסייה הגדולה הזאת שלא סיימו לבנות כבר 150 שנה זה היה פרוייקט שלו...לבנות את הכנסייה הכי גדולה חבל מאד שהוא שאופנוע דרס אותו....אבל בכל מקרה בחיים לא יסיימו לבנות את הכנסייה יש לו עוד כמה יצירות יש לו פארק ועוד איזה בניין דירות בקיצור שווה מאד להורים שלך |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואללה תודה אחי ! אני מסיע אותם לשדה תעופה היום ב 4 לפנות בוקר כוס ראבאק איך אין לי כוח לזה ... שיקחו מונית ... חחחחח |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אחי אם ישעמם לך אחרי שאתה חוזר משם תרים לי צלצול ונשב... אני צריך להשאר כל הלילה ער |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike ואללה מתאים אש אחי ! אני יתקשר - אפשר לפתוח ראש אצלי פה במרפסת ... אם תומר רואה את זה - תרים לי טלפון 054534808 אם תהיה ער תבוא גם ![]() אריאל - כנ"ל אני ירים אלייך טלפון רועי - למה אתה צריך להישאר ער ? |
כי יש לי שיעור נהיגה ב 6:45
אז אני לא ילך לישון כבר...
למרות כל האזהרות
הוא לא ישן ועלה לנהוג
רועי כבבבבר לאאאאא ינהההג יוותתתתתתתרררררר
נהההההההג אאאל תחחחחצצה חייייייים

| quote: |
| Originally posted by Ariels למרות כל האזהרות הוא לא ישן ועלה לנהוג רועי כבבבבר לאאאאא ינהההג יוותתתתתתתרררררר נהההההההג אאאל תחחחחצצה חייייייים |
חחחח רועי באמת איך היה ליסוע בת"א ?
| quote: |
| Originally posted by DjChook חחחח רועי באמת איך היה ליסוע בת"א ? |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.