TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתייייי!!


Posted by NyKoN on Sep-25-2002 16:49:

חזרתייייי!!

שלום חברים
חזרתי היום- בעצם עכשיו מברצלונה
היה מממממממש כיף והייתי בדרבי של ברצלונה!!
ברצלונה- אספניול
איזה מקום בןןןןןןן זונה!! 120 אלף איש באיצטדיון אחד ואני בשורה 12 באמצע מאחורי הספסל של ברצלונה

יש הרבה סיפורים
אין לי כח כרגע אבל אני אספר עם הזמן


Posted by luckystrike on Sep-25-2002 17:12:

ברוך הבא אחי !!!
שמח שנהנית
נשמע בן זונה המשחק !
כמה נגמר ?

דרך אגב ההורים נוסעים לברצלונה עוד יומיים - להגיד
להם ששווה להם לראות משהוא מיוחד ?


Posted by m0sh on Sep-25-2002 17:15:

quote:
Originally posted by luckystrike
ברוך הבא אחי !!!
שמח שנהנית
נשמע בן זונה המשחק !
כמה נגמר ?

דרך אגב ההורים נוסעים לברצלונה עוד יומיים - להגיד
להם ששווה להם לראות משהוא מיוחד ?



ה-
Mushroom house
של גאודי אם הוא עדיין פתוח לקהל....

בכלל זה כזה מקום אדיר יש מלא מקומות אדירים
וזה העיר עם הכי הרבה מסעדות באירופה!
האוכל טעים!!!!!


ובחזרה לטופיק
ברוך שובך נייקון!!
איזה זיפט אתה
אני הייתי שבוע בחופש הגדול שם
וזה היה השבוע הכי כיף בחופש!


Posted by NaOren on Sep-25-2002 17:21:

העיקר שנהנת זה הכי חשוב


Posted by luckystrike on Sep-25-2002 17:22:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN



ה-
Mushroom house
של גאודי אם הוא עדיין פתוח לקהל....



סורי על הבורות ...
מה זה בדיוק שאני יידע להגיד להם


Posted by NyKoN on Sep-25-2002 17:31:

אני לא בטוח מה זה המשרום האוס אבל יש מן כזה גן של גאודי שם מזה יפה
יש שם נוף לכלללל העיר
וללכת לראות קרב שוורים

בקרב הראשון זה מזעזע אבל מתרגלים


Posted by m0sh on Sep-25-2002 17:34:

quote:
Originally posted by luckystrike


סורי על הבורות ...
מה זה בדיוק שאני יידע להגיד להם



חחחח גאודי היה ארכיטקט אולי הגדול מכולם
בקיצור הוא עשה בצים מיוחדים
הבית הזה מעוצב בצורה .....לא יודע איך להסביר לך זה פשוט מדהים

יש את הכנסייה הגדולה הזאת שלא סיימו לבנות כבר 150 שנה
זה היה פרוייקט שלו...לבנות את הכנסייה הכי גדולה

חבל מאד שהוא שאופנוע דרס אותו....אבל בכל מקרה בחיים לא יסיימו לבנות את הכנסייה

יש לו עוד כמה יצירות
יש לו פארק
ועוד איזה בניין דירות

בקיצור שווה מאד להורים שלך


Posted by Hell_Copter on Sep-25-2002 20:34:

שמח שנהנית אח שלה...
בנזונה להיות במשחק כדורגל שם...
לך תדע אולי גם לאוהדי חיפה בסוף יהיה סיכוי להיות שם


Posted by itamarsan on Sep-25-2002 21:31:

ברוכה הבאה אחייי אני שמח שנהנת ואיילה תשפוך סיפוריים רוצים לשמועעע


Posted by oDrori on Sep-25-2002 22:26:

ברוכה השבה אחי!


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 00:03:

חח
מוש
לא נראה לי זה היה אופנוע
שמעתי שהוא בנה את הכנסייה ואז הוא הלך אחורה בכביש בשביל להתרשם מהגובה ונכנסה בו מכונית
חחח
איזה באסה

קיצר
יש גם בית אחד שהוא בנה למממן שלו ג'ואל
משהו נחמד ביותר גם שווה ביקור
ארמ
ולטייל בעיקרון ברובע הגותי כמה שיותר

סיפור
היום באנו לשדה תעופה ובאנו שעתיים וחצי לפני הטיסה ולא היה תור ולא כלום וביקשנו מקומות ונתנו לנו חרא כי מסתבר שהיה בוקינג בכלל גם במדריד כי זה טיסת קונקשן
אז מגיעה הטיסה ממדריד וכמה ממשיכים עם המטוס לת"א וכמה יורדים והאנשים שהמשיכו (מחלקה ראשונה ד"א) הורידו אותם גם מהמטוס והם התחילו לעשות בלאגגגגגגגגגגן שלמה הורידו אותם ולמה להוריד ולהעלות שוב

אז הדייל המפגר אומר שמחליפים מטוס ומחליפים צוות אז הם נרגעו קצת ואז אחרי שעתיים של לחכות באתי אליהם ושאלתי למה לא מעלים אותנו שנחכה בפנים אז הוא אמר שהטיסה הגיעה לפני שעתיים ממדריד וצריך לנקות ולסדר את הכל
אז ישר קמים כולם ומתחילים לצעוק עליו זה היה משהו מטורףףףףףף והדייל
מנסה להרגיע והישראלים צועקייייייים והיו שם עולים מארגנטינה נראו לי קיבלו רושם של מה שיהיה להם פה... חחחחח
אחרי זה בכלל שיגענו אותם
הלכתי למכונה של הכרטיסים שבודקת אותם לפני שעולים ועמדתי שם ותופפתי עליה קצת מתוך שעמום אז הוא ביקש שאני אפסיק כי הוא עשה משהו
אז התחילו לצעוק לו מאחורי שאני אפסיק רק כשהמטוס ימריא וצעקו עליו שלא יגיד לי מה לעשות בגלל שאני ילד קטן (15) והוא נלחץ עוד שניה הוא בכה!

ואז במטוס
ביקשתי שיביאו לי גם ארוחת ילדים וגם ארוחה רגילה כי אני איש רעב
אז מביאים תמיד את הארוחות ילדים ובד"כ באלעל מביאים לי תמיד את שניהם כי לא אכפת להם לתת
אבל הפעם טסנו באיברייה (החברה הספרדית) ואני בא לדיילת ואני בשורה האחרונה של המטוס ואני אומר לה שתביא לי כי אני רעב אז היא כזה "לא לא, אני אבדוק אם לא חסר ואני אביא לך" ואני קולט אותה הולכת חוזרת עם איזה 4-5 מנות ככה
מביאה לאנשים שהיה להם כבר!!!
אז אחרי רבע שעה נמאס לי ואמרתי לה שתביא לי גם אז היא אומרת שנגמר
אז התחלתי להשתולל שהיא מביאה להם ולי לא ואבא שלי פתח את העיניים שלו עלי וגם הצטרף לוויכוח וירדנו על הדיילת שם חזזזזזזזזזקקקקקק מסכנה היא עוד שניה בכתה ואז היא הלכה לדיילת אחרת והיא הלכה לאמא שלי והתחילה להתלונן שאני צעקתי על הדיילת ושהתפרצתי עליה בגלל שאין לה מנות אז אמא שלי התחילה לצעוק עליה גם כן כי אבא שלי סיפר לה את הסיפור
חחחחח
בסוף לא קיבלתי את האוכל אבל היה שווה


Posted by luckystrike on Sep-26-2002 18:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN



חחחח גאודי היה ארכיטקט אולי הגדול מכולם
בקיצור הוא עשה בצים מיוחדים
הבית הזה מעוצב בצורה .....לא יודע איך להסביר לך זה פשוט מדהים

יש את הכנסייה הגדולה הזאת שלא סיימו לבנות כבר 150 שנה
זה היה פרוייקט שלו...לבנות את הכנסייה הכי גדולה

חבל מאד שהוא שאופנוע דרס אותו....אבל בכל מקרה בחיים לא יסיימו לבנות את הכנסייה

יש לו עוד כמה יצירות
יש לו פארק
ועוד איזה בניין דירות

בקיצור שווה מאד להורים שלך


ואללה תודה אחי !
אני מסיע אותם לשדה תעופה היום ב 4 לפנות בוקר
כוס ראבאק איך אין לי כוח לזה ...
שיקחו מונית ...
חחחחח


Posted by Hell_Copter on Sep-26-2002 20:37:

quote:
Originally posted by luckystrike


ואללה תודה אחי !
אני מסיע אותם לשדה תעופה היום ב 4 לפנות בוקר
כוס ראבאק איך אין לי כוח לזה ...
שיקחו מונית ...
חחחחח


אחי אם ישעמם לך אחרי שאתה חוזר משם תרים לי צלצול ונשב...
אני צריך להשאר כל הלילה ער


Posted by luckystrike on Sep-26-2002 22:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אחי אם ישעמם לך אחרי שאתה חוזר משם תרים לי צלצול ונשב...
אני צריך להשאר כל הלילה ער


ואללה מתאים אש אחי !

אני יתקשר - אפשר לפתוח ראש אצלי פה במרפסת ...
אם תומר רואה את זה - תרים לי טלפון
054534808

אם תהיה ער תבוא גם


רועי - למה אתה צריך להישאר ער ?


Posted by luckystrike on Sep-26-2002 22:54:

quote:
Originally posted by luckystrike


ואללה מתאים אש אחי !

אני יתקשר - אפשר לפתוח ראש אצלי פה במרפסת ...
אם תומר רואה את זה - תרים לי טלפון
054534808

אם תהיה ער תבוא גם


אריאל - כנ"ל אני ירים אלייך טלפון
רועי - למה אתה צריך להישאר ער ?


Posted by Hell_Copter on Sep-27-2002 01:55:

כי יש לי שיעור נהיגה ב 6:45
אז אני לא ילך לישון כבר...


Posted by Ariels on Sep-27-2002 12:18:

למרות כל האזהרות
הוא לא ישן ועלה לנהוג
רועי כבבבבר לאאאאא ינהההג יוותתתתתתתרררררר

נהההההההג אאאל תחחחחצצה חייייייים


Posted by oDrori on Sep-27-2002 12:22:


Posted by NaOren on Sep-27-2002 13:09:

quote:
Originally posted by Ariels
למרות כל האזהרות
הוא לא ישן ועלה לנהוג
רועי כבבבבר לאאאאא ינהההג יוותתתתתתתרררררר

נהההההההג אאאל תחחחחצצה חייייייים



חחחחחחחחחחחחח



Posted by DjChook on Sep-27-2002 13:46:

חחחח רועי באמת איך היה ליסוע בת"א ?


Posted by Hell_Copter on Sep-27-2002 18:28:

quote:
Originally posted by DjChook
חחחח רועי באמת איך היה ליסוע בת"א ?


היה טוב..
הייתי ערני אחושילינג ורק אחר כך שחזרתי הלכתי לישון ובקושי נרדמתי

סעמק כמה דברים שיכולים להכשיל אותך יש שם... זה איזור מזדיין לגמרי!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.