TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים יש לי בעיה רצינית


Posted by itamarsan on Sep-25-2002 21:46:

חברים יש לי בעיה רצינית

שלום לכולללם באתי היום לספר לכם משהו שקרה למישהי שאני בקשר רציני איתה כרגעע זה ישמע לכם קצת לא מציאותי אבל זה אכןן קרה ואני מקווה שתוכלו לעזור לי לתת עצות מכול הלב זה עניין רציני ביותרר וזה הולך ככה:
אני כרגע בקשר עם מישהי וניפגשתיי איתה שלשום באתי עלייה כי נורא רציתי לראות אותה והיא פתאום נפלה עליי בסיפור וזה ככזה
לפני שנה בדיוק בתקופה הזו היא התחילה לקבל איומים מרגיזים נו אתם יודעים כמו שכול בחורה מקבלת איומים בטלפון אבל אצלה זה היה אחרתת כול הזמן שהיו מתקשים עליהה היו אומרים לה:''היום שלך מתקרב''.... טוב וככה המשיכו האיומים האלו המשיכו עד ליום הולדת שלה שחל ב20 בנובמבר והיא יצאה לטיים אאווט בראשון למי שלא יודע מה זה זה כזה דאנס בר כזה שניסגר כב לפני כמה חודשיים בקיצר היא יצאה לשם ובאותו לילה היא יצאה אחרי כמה שעות שהיא היתה שם סתם היא יצאה לה החוצהה סתם לשאוף קצת אוויר פתאום מישהו יצא מהמועדון והתחיל לדבר איתה טוב היא עומדת ומדברת איתו פתאום היא רואה שאוטו מתקרב עלייה בהירות אז היא נכנסה ללחץ ופשוט קפאה במקום ומזל שהיה זה שהתחיל איתה העיף אותה בדקה ה90 ואז האוטו ברחח .
לאחר כמה ימים הוא התקשר שוב ואז חבר שלה ענה ואז הוא ניתק לו בפנים זה שהיתקשר והפסיק להיתקשר עד לפני שלושה שבועות הוא התחיל כול יום עוד הפעם להגיד לה אותו הדבר שהיום שלך מתקרב וכול האיומים האלו והיא ניסתה שלא להיתיחס עד יום שישי האחרון שהיא ירדה מהמונית ללכת לקראת הביתת לבד מישהו תפס אותה מאחרוה וחנק אותהה והיא ניסתה להימלט ממנו והצליחה לבסווף ואז הוא אמר לה איזה משהו שעל תדאגי....אבל זה לא היום שלךך היום והיא הילדה ממש נכנסה לפחד מיזהה
בקיצר זה אולי נישמע לכם מוזר כמו בסרטים נכון גם לי זה נישמע אבל אני עד ואני יודע שזה אכן קרה כי היא לא תבוא סתם ותגיד לי דבר כזההה
עכשיו אני פונה עליכם עם יש למישהו הצעה ממש טובה בישבלי כול הצעה שממש יכולה לעזור לי אני מקווה שתוכלו לעזור לייי ממש תודהה כי אני עושה את המקסימום כי אני חושב שפעם ראשונה היא ניצלה פעם שנייה היא ניצלה ופעם שלישית זה יהיה כבר מסוכן . אז למי שיש עצה שירשום פה בט'ראד ואני ישמח לשמוע עצות שלכם
תודה. איתמר


Posted by m0sh on Sep-25-2002 22:00:

למה היא לא הלכה למשטרה...בקיצור תיהיה ממש קרוב אליה...איזה מפחיד זה

מי הם?
איפה היא גרה?


Posted by clubber@work on Sep-25-2002 22:01:

אחי קודם כל תברר מי מתקשר אליה - מבקשים מבזק פירוט שיחות נכנסות
אם הבן-אדם לא טיפש אז הוא מתקשר מחסום - אז מה שעושים זה מגישים תלונה במשטרה על הטרדות בטלפון המשטרה מוציאה צו שמכריח לגלות את המספר של החסום ואז יודעים מי זה אחרי זה יש לך 2 דברים שאתה יכול לעשות - לתת למשטרה לטפל בו
או שתאסוף חברה (גם אני מוכן לבוא) תתפסו אותו ותגרמו לזה שהוא לא יוכל
לאיים על אף אחד וגם ללכת....

חוץ מזה תשתדל ללוות אותה הביתה ולשים לב לדברים
מסביב גם תנסה לברר למי יכולה להיות סיבה לרצות לפגוע בה
בקיצור תגלה מי זה ותשבור לו את העצמות - כמו שציינתי קודם אני מוכן
לעזור - רק תן קריאה


Posted by itamarsan on Sep-25-2002 22:32:

דבר תודה רבההה לך אחי ודבר שניי תראה הגעתי לכמה מסקנות שדבר ראשון הוא מכיר אותה או מקורב עליה בצורה כולשהי זה לא מישהו זרר
ודבר שני הוא לא עוקב אחריה כי עם הוא היה עוקב אחריה אז כול יומיים שלושה היה תוקף אותה יש מבין
אני חשבתי כמוך כן הוא מתקשר רק מחסום ללכת ולקחת את פירוט השיחות כולל המספרים החסומים ולראות ולעלות על הבן אדם הזה בצורה כולשהי ואני נותן למשטרה לטפל בזה וכן גם אמרתי לה לנסות כמה שפחות לא להיות לבדדד בתקופה הזאתתת עכשיו נקווה שיהיה בסדר אני מאמיןן מה אני יגיד לך אני דואגג


Posted by oDrori on Sep-25-2002 22:40:

זה תלוי כמה זין יש לך לעזור לה... בעקרון היא צריכה ללכת לבד אבל שמישהו ישגיח עליה רוב הזמן בלי שזה יהיה ברור מדי... אתה מבין לאן אני חותר, ברגע שמישהו מתנפל עליה הבחור שקרוב ייקפוץ עליו, תפוצצו לו את הצורות, ואח"כ תבררו מזה ושיחטוף גם קצת בתחת בכלא.


Posted by itamarsan on Sep-25-2002 22:47:

טוב ניראה מה אני יוכל לעשות למענה וניראה מה קורה עם זההה
בקיצר תודה לך אחיי


Posted by NyKoN on Sep-25-2002 23:46:

טוב
נראה לי קצת מוזר הנושא
על הטרדות בטלפון שמעתי ושמעתי הרבה וכולנו עברנו

אבל כשזה מגיע למשהו כזה קיצוני זה ממש מוזר

תשאל אותה אם יש סיבה מסוימת שמישהו ירצה לעשות לה משהו כזה ובאמת תשיגו פירוט וכמה שיותר מהר למשטרה ברצינות המשטרה זה המקום הראשון שהולכים אליו ואני לא מבין למה היא לא הלכה מההתחלה


Posted by Hell_Copter on Sep-26-2002 07:34:

יווווו איזה סרטים...
רק תביא לי את הבנזונה מול הפנים ואני מניאק אם הוא יעשה דבר כזה שוב

תשמור עליה אחי ואם אתה צריך עזרה תקרא לי אני יבוא... לא סובל כאלה בני זונות


Posted by DjChook on Sep-26-2002 10:09:

אחי שתתחיל להקליט שיחות,

כאילו כל פעם שהיא מקבלת שיחה מחסום שתקליט אותה

זה ראיות


Posted by Scorchio on Sep-26-2002 10:37:

אני יודע שזה לא קשור
אבל איתר זה משגע אותי איך שאתה כותב
כאילו:


יווווווווווו איזההההההההההההה סרררטטטטטטט דייייייייי מההההההה היהההההה עםםם החברהההההההה הזאתתתתתתתתתת שליייייייייי

חלאס מיצינו


קיצור
תעשו לבחור איזה אמבוש יום אחד יענו תלוו אותה הבייתה ככה לכו איזה 40 מטר מאחוריה ואם מישהו יבוא עלייה רוצו מהר ודפקו בו.


Posted by NaOren on Sep-26-2002 10:51:

אבל מה כל פעם שהיא תצא מהבית ילכו אחריה ???
זה גם מוגזם וככה לא פותרים כלום..

דבר שני פירוט שיחות נכנסות זה הכי טוב....
אני יודע שאם מישהו היה מתקשר אלי מחסום אבא שלי היה יודע מיזה, אה צ'וק
:-)


ובאמת צריך לשאול את הבחורה מי יכול לעשות לה כזה דבר ולמה שהוא יעשה לה כזה דבר...


Posted by nimrod levi on Sep-26-2002 10:54:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי שתתחיל להקליט שיחות,

כאילו כל פעם שהיא מקבלת שיחה מחסום שתקליט אותה

זה ראיות

צ'וק נהיה בלש


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 00:41:

אחי - יש קוד לפלאפון שמאפשר לך לראות את המספר
שמתקשר גם משיחות חסומות !
נשבע לך לחבר שלי היה פעם - אני יכול לנסות למצוא - יש
פול אתרים עם קודים לפלא-פון
!

וואי זה קלאסי לעלות עליו ככה ...

דרך אגב היא לא ראתה את הפנים שלו שהוא בא אלייה מאחורה ?


Posted by divx-master on Sep-27-2002 01:26:

מהה ????????????

מה אתם מזיינים תשכל ???

לדפוק לו מכות ???1
הבן אדם הזה כל כך מוזר שהוא מתתכןן טוב טוב מתיי לתקוף אותה ומתי לצלצ אליה והכלל

ומכות לא פותר אף פעם שום דבבררררררר

אחיי אנחנו ( בלי להעליב אף אחד כן .. ) לא מספיק מבינים בנושא

צלצל ברגעע זה למשטררהה ודווח !!!!!!!1

תספר להורים שלהה ולמשהו קצת יות רמבוגר ואחראי בעלל קצת יותר כוח מאיתנו

ולא כוח פיזי

לךך יש למשטרה ספרר להם הכללל ותראה מה הם אומרים


Posted by on Sep-27-2002 07:13:

מה שלא הולך במוח, חייב לעבוד בכח
ואם לא עובד בכח
אז ביותר כח!


אחי תגיד לי מי האפס
ווואלה אם אתם הולכים
גם אני רוצה לבוא

אני שונא קטעים כאלה!


Posted by Segev on Sep-27-2002 15:46:

ואיי ואיי איזה חבורת עבריינים
יש דופקים מכות עם לבן אדם יש נשק חשבתם
אני חושב ש divx-master צודק
עם לא צלצלתם עדיין למשטרה אז תעשה את זה עכשיו בזמן שאתה קןראה את מה שאני רושם למה אתה לא יכול לדעת מה קורה איתה עכשיו עם אתה לא לידה עכשיו



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.