TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נגמר נגמר נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
נגמר נגמר נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
סוף שןף נגמרה הטירונות
עכשיו יש לי עוד שבועיים בבקום ואז אולי אני יהיה שחם
שזה משטרה כחולה
כן כן אני יהיה מניאק!!!!!!!



מה שלומכם??????
אריקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
סוף סוף זה נגמר!!!
סבבה לך אחי
למרות שאני שונא מניאקים
לא נורא אם תראה אותי עושה איזה משהו
אולי יהיו לי פרוטקציות

חחחחחחחח ברכות 
להיות מניאק זה כיף 
חחח
מזל"ט אחי..
שכם הכי כיף

עזוב אותך להיות מניאק
לך תרביץ לערבים בשביל הכיף
| quote: |
| Originally posted by NyKoN חחח מזל"ט אחי.. שכם הכי כיף ![]() |
אחי יש לי חבר שמשרת בשחם אחלה גוב באמת הוא נהנה
אריקקקקקקקקק
מ'מצב אחי
שמח שנגמר לך הסבל של הטירונות!

:\
אופס
מה זה שחם???
הנה הואאאאאאאאאאאאא
איפה היית יא נבלה לא מתקשר לא כלום יא זבל יוצא שבת וככה לא אומר לאחיך אה?
מה המצב אחי

אני בסדר חברה
ממש לא בעינינים פה
אין טרקים אין כלום
אבל אני יסתדר
כן היה סבל אבל עברתי בשלום!!!
| quote: |
| Originally posted by arik אני בסדר חברה ממש לא בעינינים פה אין טרקים אין כלום אבל אני יסתדר |
אריק יא נכה איפה עשית תטירונות????????????
| quote: |
| Originally posted by yahel222 אריק יא נכה איפה עשית תטירונות???????????? |
אני הייתי בבסיס
ניצנים!!
והמוטו שלנו הולך ככה
"ניצנים ונהנים"
אף נייר טואלט בעולם לא יכול לנגב את החרא שיש בניצנים
| quote: |
| Originally posted by arik אני הייתי בבסיס ניצנים!! והמוטו שלנו הולך ככה "ניצנים ונהנים" ![]() אף נייר טואלט בעולם לא יכול לנגב את החרא שיש בניצנים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.