TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- נגמר נגמר נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Posted by arik on Sep-26-2002 12:27:

נגמר נגמר נגמר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

סוף שןף נגמרה הטירונות
עכשיו יש לי עוד שבועיים בבקום ואז אולי אני יהיה שחם
שזה משטרה כחולה
כן כן אני יהיה מניאק!!!!!!!

מה שלומכם??????


Posted by m0sh on Sep-26-2002 12:30:

אריקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

יא מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך


סוף סוף זה נגמר!!!


Posted by nesher on Sep-26-2002 12:34:

סבבה לך אחי
למרות שאני שונא מניאקים
לא נורא אם תראה אותי עושה איזה משהו
אולי יהיו לי פרוטקציות


Posted by oDrori on Sep-26-2002 12:34:

חחחחחחחח ברכות

להיות מניאק זה כיף


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 12:40:

חחח
מזל"ט אחי..
שכם הכי כיף


עזוב אותך להיות מניאק
לך תרביץ לערבים בשביל הכיף


Posted by Hell_Copter on Sep-26-2002 13:21:

quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
מזל"ט אחי..
שכם הכי כיף



אחי זה שח"ם ולא שכם
הוא ג'ובניק אז הוא לא יתקרב לערבים בשטחים שכחת?

אריק!!!!! מה קורה אח של אח שלי?!?! הכל טוב??
צריך לעשות משהו אחי... אני רואה את אח שלך בכל מקום ואותך לא... זה לא בסדר


Posted by DjNumShum on Sep-26-2002 13:42:

אחי יש לי חבר שמשרת בשחם אחלה גוב באמת הוא נהנה


Posted by YuVaL on Sep-26-2002 14:03:

אריקקקקקקקקק
מ'מצב אחי
שמח שנגמר לך הסבל של הטירונות!


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 14:30:

:\

אופס

מה זה שחם???


Posted by Scorchio on Sep-26-2002 17:33:

הנה הואאאאאאאאאאאאא
איפה היית יא נבלה לא מתקשר לא כלום יא זבל יוצא שבת וככה לא אומר לאחיך אה?
מה המצב אחי


Posted by arik on Sep-26-2002 17:36:

אני בסדר חברה
ממש לא בעינינים פה
אין טרקים אין כלום
אבל אני יסתדר

כן היה סבל אבל עברתי בשלום!!!


Posted by luckystrike on Sep-26-2002 23:38:

quote:
Originally posted by arik
אני בסדר חברה
ממש לא בעינינים פה
אין טרקים אין כלום
אבל אני יסתדר


יו איך אני מכיר את זה !
איזה בעסה זה לחזור הבייתה ולגלות שפיספסת פווול טראקים ...
פתאום מלא אפטיפי שהיו לך נסגרים וכאלה ...
עוד משהוא שחרא בצבא ...
לאט לאט נהיים לא מעודכנים כי אין זמן ...

יאלה לא משנה - העיקר גמרת עם הטירונות החרא הזאת אה ?
איפה עשית אותה ?


Posted by yahel222 on Sep-27-2002 09:37:

אריק יא נכה איפה עשית תטירונות????????????


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 12:26:

quote:
Originally posted by yahel222
אריק יא נכה איפה עשית תטירונות????????????


דותן תרים אליי טלפון
054534808


Posted by arik on Sep-27-2002 18:00:

אני הייתי בבסיס
ניצנים!!

והמוטו שלנו הולך ככה
"ניצנים ונהנים"

אף נייר טואלט בעולם לא יכול לנגב את החרא שיש בניצנים


Posted by NaOren on Sep-27-2002 18:41:

quote:
Originally posted by arik
אני הייתי בבסיס
ניצנים!!

והמוטו שלנו הולך ככה
"ניצנים ונהנים"

אף נייר טואלט בעולם לא יכול לנגב את החרא שיש בניצנים
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.