TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כ-ו-ס-י-ו-ת
כ-ו-ס-י-ו-ת
תשמעו אנשים אני בבעיה אמיתית
אני מסתובב לי עכשיו שכולם בחופש ומחפש איפה יש כוסיות אבל ראבק אני לא מוצא\ .
אולי אתם יודעים איפה יושבות כוסיות היום? איפה מבלות איפה המקומות המרכזיים 
מאז שאני כבר לא בבצפר אני לא מעודכן
המצב בקאנטים
יאללה חברס תתחילו לשפוך
ואל תגידו שזה נושא לא קשור למה
כוסיות=זיונים=הנאה=מסיבות=טראנס

לא לא לא
פריקיות = פאנק מטליסטיות = מזדיינות = כוסיות = מטאללל
הרבה יותר קל פשוט ונקי

חחחחחחחח
חן אתה אידיוטטטטט לגמרה...
מאיפה אתה בארץ?
בים בדר"כ יש כוסיות......
| quote: |
| Originally posted by DjChook לא לא לא פריקיות = פאנק מטליסטיות = מזדיינות = כוסיות = מטאללל הרבה יותר קל פשוט ונקי |
טוב תשמע , הילדה אחת ההכי יפות שאני מכיר וגם הכי כוסית
(אורן אתה יודע מי)
היא מגדירה את עצמה כפאנק מטליסטית
שומעת הרבה פאנק
אבל היא אוהבת גם לאסגו
ובעיקרון כל
VOCAL TRANCE
והיא גם לא תמימה, בוא נגיד את זה ככה
בעיקרון, מה זה משנה איזה מוזיקה הוא או היא שומעים
היא נותנת, הוא חרמן
שילוב מושלם
פריקיות זה או שהן מכוערות תחת
אבל תחת יענו בהגזמה
או שהן פצצות כאלה...
חבל שיש לכל אחת מהן נטיות דיכאוניות
אבל מה אין מה להגיד יש להן קטעים של חרמנות לא נורמלית
יש איזה אחת פריקית בכפר סבא שמוצצת לכל מי שעושה
Oly
שזה קפיצה עם הסקייטבורד למי שלא יודע.
חחח
סקייטבורד ופריקים זה לא אותו דבר אחי
סקייטבורד = סקייטרים
אנשים שהולכים עם דיקיז' המכנסים הרחבות האלה
וד"א רושמים
ollie
| quote: |
| Originally posted by Scorchio פריקיות זה או שהן מכוערות תחת אבל תחת יענו בהגזמה או שהן פצצות כאלה... חבל שיש לכל אחת מהן נטיות דיכאוניות אבל מה אין מה להגיד יש להן קטעים של חרמנות לא נורמלית יש איזה אחת פריקית בכפר סבא שמוצצת לכל מי שעושה Oly שזה קפיצה עם הסקייטבורד למי שלא יודע. |
אז אתה בטח יכול גם לעשות עם סקייט
יאללה סע

נכון הכי הרבה כוסיות נימצאות ביםם בפאבים הקטנים בת''א שם יש באמת פצצות מה חיים אבל הכול תלוי איפה אתה גררר
אני גר בת"א
ואני חייב להגיד לך שבפאבים הקטנים בת"א אין שום דבר מיוחד
בונאה תפסיקו עם הקיטלוגים האלה ...
מה אתם המפגרים מפוסט ההוא ?

Re: כ-ו-ס-י-ו-ת
| quote: |
| Originally posted by DjNumShum תשמעו אנשים אני בבעיה אמיתית אני מסתובב לי עכשיו שכולם בחופש ומחפש איפה יש כוסיות אבל ראבק אני לא מוצא\ . אולי אתם יודעים איפה יושבות כוסיות היום? איפה מבלות איפה המקומות המרכזיים ![]() מאז שאני כבר לא בבצפר אני לא מעודכן המצב בקאנטים יאללה חברס תתחילו לשפוך ואל תגידו שזה נושא לא קשור למה כוסיות=זיונים=הנאה=מסיבות=טראנס |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.