TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיפור מזעזע
Pages (2): [1] 2 »


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 14:01:

סיפור מזעזע

http://stage.co.il/Stories/133053#top


חבר שלי שלח לי באייסיקיו את הלינק ואמר לי לקרוא
בהתחלה חשבתי שזה סתם
והתחלתי לקרוא כי שעמם לי..
תקראו את זה... שווה את הקריאה בלי ספק


Posted by nimrod levi on Sep-26-2002 14:17:

אין לי מילים
באמת מאוד עצוב


Posted by NaOren on Sep-26-2002 14:19:

יוואו אני לא מאמין
תגיד זה סיפור אמיתי?


Posted by Q-PiXeL on Sep-26-2002 14:24:

מרגש ומפחיד...

ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 14:28:

זה אמיתי בהחלט


Posted by nimrod levi on Sep-26-2002 14:29:

quote:
Originally posted by Q-PiXeL
מרגש ומפחיד...

ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...

זה יותר איך שכתבו את הכל והמכתב שריגשו

הסיפור גם אבל איך שכתבו אותו


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 14:35:

אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי


Posted by NaOren on Sep-26-2002 14:40:

quote:
Originally posted by NyKoN
אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי




ברור שהוא התאבד....


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 14:53:

quote:
Originally posted by NaOren




ברור שהוא התאבד....


היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה


Posted by DjChook on Sep-26-2002 15:11:

יופי תכתבו שהוא התאבד
אני אקרא את זה אתר


Posted by NaOren on Sep-26-2002 15:17:

quote:
Originally posted by NyKoN


היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה



לפי דעתי הוא התאבד בכוונה...
זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג?
לא נשמע לי כ"כ הגיוני...


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 15:21:

quote:
Originally posted by NaOren



לפי דעתי הוא התאבד בכוונה...
זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג?
לא נשמע לי כ"כ הגיוני...


אז בסדר
אני מסכים איתך
אמרתי שגם אני חושב שהדו"ח של המשטרה לא נכון
והוא התאבד מאה אחוז
חבל
היה יכול לפחות לתת לזה יום יומיים לעשות כמה דברים שהוא רוצה פעם אחרונה


Posted by DjChook on Sep-26-2002 15:27:

Sad

זה היה אחד הקטעים הכי מרגשים שקראתי בחיים שלי

אני פשוט בהלם

עצוב ומרגש וכואב כאחד


Posted by oDrori on Sep-26-2002 15:45:

תסלחו לי כולם אם אני במקרה כרגע מזלזל במילותיו האחרונות של אדם מת, אבל לדעתי זה סיפור מלודרמטי מדי. אולי חסר לאתר הזה כמה קוראים.


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-26-2002 15:49:

Satan (eek!)

בהחלט הסיפור הכי אמיתי ועצוב שקראתי בחיים שלי, תראו מה קורה בגלל טעות הכי טיפשית בעולם, וגם כן.......חבל שהוא לא הלך ל"חוות דעת נוספת" לפי דעתי תמיד חייבים ללכת לשתי רופאים שונים

.אני לא מאחל לאף אחד מפה את מה שקרה לטל שוהם


Posted by YuVaL on Sep-26-2002 16:44:

quote:
Originally posted by DjChook
זה היה אחד הקטעים הכי מרגשים שקראתי בחיים שלי

אני פשוט בהלם

עצוב ומרגש וכואב כאחד


אני איתך אחי
באמת אחד הדברים הכי עצובים ומרגשים שקראתי....

באמת הרגשתי את הדברים שהילד אמר

וכן זה ברור שהוא התאבד כי הוא גם הבהיר את זה במכתב שלו...

זה פשוט לא יאמן
איזה טעות לקחה חיים של ילד...


Posted by NyKoN on Sep-26-2002 17:00:

quote:
Originally posted by oDrori
תסלחו לי כולם אם אני במקרה כרגע מזלזל במילותיו האחרונות של אדם מת, אבל לדעתי זה סיפור מלודרמטי מדי. אולי חסר לאתר הזה כמה קוראים.



תשמע אחי
באתר הזה מפרסמים רק סיפורים שאנשים אמיתיים כותבים למערכת
ותאמין לי שממממממממש לא חסר להם קוראים
ואתה יודע מה?
אני אפילו אדבר עם מנהל המערכת ואני אשאל אותו ספציפית בקשר לסיפור הזה...


Posted by Scorchio on Sep-26-2002 17:19:

הסיפור כן נראה לי אמיתי בגלל שהם לא משאירים מספרי טלפון וכתובות
בכל מקרה זה עצוב מאוד.


Posted by m0sh on Sep-26-2002 18:26:

טוב שמעו
מאיפה הם ידעו כל כך טוב מה הוא עשה ........

נשמע לי יותר סיפור בדיוני

ולפי התגובות זה נראה לי סיפור שהוא כתב שיכול לקרות....


חחחחחחח
איזה קטעים בתגובות:

מאת :חסוי
טל אתה לא צריך לקיים יחסים בגיל כזה ואני מצטרעת על מה שקרה לך


מאת:טל

יא סתומה הוא כבר מת...לא יעזור לך אם תפני אליו...


Posted by m0sh on Sep-26-2002 18:31:

הטעות לא לקחה את החיים שלו
זה הוא שלקח לעצמו את החיים

זה הוא ששכב עם הילדה בלי קונדום
זאת האשמה שלו
הוא הביא את זה אליו

אז יש לו איידס (נניח אם יש)
זה עדיין לא סוף העולם
תלוי באיזה שלב
אפשר לחיות על מיליון כדורים אבל עדיין לא צריך להתאבד
צריכים להיות ממש בטוחים כי אם עובר הרבה זמן אז יש סימנים על הגוף יעני
כל מיני צלקות ודברים מגעילים.....זה עצוב זה ממש עצוב
לחשוב על החיים ולבכות ופשוט להתאבד........בני נוער.....כמה חבל


Posted by itamarsan on Sep-26-2002 19:08:

אני לא מקנאא בבן אדם שיפול עליו כזה גורלל מחריד לדעתייי זה קשה מאודדד ומפחידדד


Posted by Ariels on Sep-26-2002 23:55:

חחחחחחחחחחחחח
!!!!!!!!!התפגר


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 00:33:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הטעות לא לקחה את החיים שלו
זה הוא שלקח לעצמו את החיים

זה הוא ששכב עם הילדה בלי קונדום
זאת האשמה שלו
הוא הביא את זה אליו

לחשוב על החיים ולבכות ופשוט להתאבד........בני נוער.....כמה חבל


תקשיב אחי קל לך להגיד את זה
....
אתה לא יודע איך זה שאתה עם מישהיא בקטע ... ובכלל אם היא על
גלולות אז בכלל יעני בראש לא עובר לי שזה כזה סיכון ...
ואללה אני דווקא חושב שהסיפור הזה (שהוא לא אמיתי אגב) כן ישנה אצלי
משהוא בעתיד ... לא יודע למה בנות על גלולות זה תמיד נחשב אצלי
כמשהוא בטוח באלף אחוז . יעני זה מן תפיסה כזאת באמת של
כוס אמק מה הסיכוי אני מכיר אותה כבר חודש (נגיד) ואין לה בחיים איידס ...
יצא לי כבר לעשות גם בלי קונדום וגם בלי גלולות וגם את זה לא
לקחתי ברצינות מדיי ... ועוד אחת שממש לא הכרתי הרבה
זמן ... באמת שזה טיפשות אבל מצד שני זה שונה שאתה בתוך הקטע
ולא חושב יותר מדי - לא יודע אייך להסביר את זה ...


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 00:34:

אוקיי אחרי מחקר בתגובות שם שהובילו לאתר אחר

"
בקריאה מרופרפת ראיתי שתי דברים לא הגיוניים:
1. נגיד אתה רופא שמודיע לילד שעוד לא בן 18 שיש לו איידס,
אתה היית נותן לו ללכת אחרי שתי שניות? לא.
אתה תפנה אותו לרופא, תנסה לשכנע אותו לספר להורים שלו, הכל רק שלא ישאיר את זה לעצמו
2.נגיד ואתה אבא לבן יחיד,
ואתה בדיוק מגלה שלבן שלך יש איידס,
אתה לא תיקח יום אחרי זה חופש מהעבודה? לדבר איתו, להסביר לו שהכל יהיה בסדר?
לפי הסיפור, לא רק שהאבא לא עשה את זה, אלא שהוא יום אחרי זה גם לא דיבר איתו! קצת לא הגיוני....
"

הבחור שכתב את זה צודק מאה אחוז
זה באמת לא אמיתי

וגם העובדה שבדיקת דם חיובית מזמינים שוב לבדיקה נוספת
ולא בודקים על אותה אחת ...

סיפור לא אמיתי אבל כתוב טוב ...


Posted by divx-master on Sep-27-2002 01:08:

Re: סיפור מזעזע

quote:
Originally posted by NyKoN
http://stage.co.il/Stories/133053#top


חבר שלי שלח לי באייסיקיו את הלינק ואמר לי לקרוא
בהתחלה חשבתי שזה סתם
והתחלתי לקרוא כי שעמם לי..
תקראו את זה... שווה את הקריאה בלי ספק


פפאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק איזה עצובבב !!!!!1

אתם לא יודעים איך אני רגיש לדברים כאלהה


אשכרה בכיתי !!!! ייאוו איך כואב לי הלב על הבן אדם הזה !!1

ומה זה אמא שלו רצתה לזרוק אותו מהבית לא הבנתי ??

בת זונה

אלר לא חושבת לזרוק אותו עכשיו אבל עוד שבוע זה יסתדר מצוין

איזה מסכןןןןן

מהה אני בחיים לא יחשוב על להזדיין עם מישהי בלי קונדום

אלא אם כן אני חבר שלה או משהו

איזהה באסהה שהוא התאבד


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.