TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סיפור מזעזע
Pages (2): [1] 2 »
סיפור מזעזע
http://stage.co.il/Stories/133053#top
חבר שלי שלח לי באייסיקיו את הלינק ואמר לי לקרוא
בהתחלה חשבתי שזה סתם
והתחלתי לקרוא כי שעמם לי..
תקראו את זה... שווה את הקריאה בלי ספק
אין לי מילים
באמת מאוד עצוב
יוואו אני לא מאמין
תגיד זה סיפור אמיתי?
מרגש ומפחיד...
ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש...

זה אמיתי בהחלט
| quote: |
| Originally posted by Q-PiXeL מרגש ומפחיד... ולחשוב שהכל הגלל טעות אנוש... |
אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה
ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי
| quote: |
| Originally posted by NyKoN אני חושב שהוא התאבד ושזאת לא הייתה תאונה ומממממממש חבל שככה נגמר משהו כזה למרות שהסוף נראה לי קצת לא מציאותי |
| quote: |
| Originally posted by NaOren ברור שהוא התאבד.... |
יופי תכתבו שהוא התאבד
אני אקרא את זה אתר
| quote: |
| Originally posted by NyKoN היה כתוב שם שהמשטרה כתבה בדו"ח שהוא בטעות בלי לשים לב הפיל את הסיגרייה וגרם להצתה |
| quote: |
| Originally posted by NaOren לפי דעתי הוא התאבד בכוונה... זה גם לפי המכתב שלו, שמע הוא כבר נפרד מכולם ונהרג? לא נשמע לי כ"כ הגיוני... |
זה היה אחד הקטעים הכי מרגשים שקראתי בחיים שלי
אני פשוט בהלם
עצוב ומרגש וכואב כאחד
תסלחו לי כולם אם אני במקרה כרגע מזלזל במילותיו האחרונות של אדם מת, אבל לדעתי זה סיפור מלודרמטי מדי. אולי חסר לאתר הזה כמה קוראים.
בהחלט הסיפור הכי אמיתי ועצוב שקראתי בחיים שלי, תראו מה קורה בגלל טעות הכי טיפשית בעולם, וגם כן.......חבל שהוא לא הלך ל"חוות דעת נוספת" לפי דעתי תמיד חייבים ללכת לשתי רופאים שונים
.אני לא מאחל לאף אחד מפה את מה שקרה לטל שוהם
| quote: |
| Originally posted by DjChook זה היה אחד הקטעים הכי מרגשים שקראתי בחיים שלי אני פשוט בהלם עצוב ומרגש וכואב כאחד |


| quote: |
| Originally posted by oDrori תסלחו לי כולם אם אני במקרה כרגע מזלזל במילותיו האחרונות של אדם מת, אבל לדעתי זה סיפור מלודרמטי מדי. אולי חסר לאתר הזה כמה קוראים. |
הסיפור כן נראה לי אמיתי בגלל שהם לא משאירים מספרי טלפון וכתובות
בכל מקרה זה עצוב מאוד.
טוב שמעו
מאיפה הם ידעו כל כך טוב מה הוא עשה ........
נשמע לי יותר סיפור בדיוני
ולפי התגובות זה נראה לי סיפור שהוא כתב שיכול לקרות....
חחחחחחח
איזה קטעים בתגובות:
מאת :חסוי
טל אתה לא צריך לקיים יחסים בגיל כזה ואני מצטרעת על מה שקרה לך
מאת:טל
יא סתומה הוא כבר מת...לא יעזור לך אם תפני אליו...
הטעות לא לקחה את החיים שלו
זה הוא שלקח לעצמו את החיים
זה הוא ששכב עם הילדה בלי קונדום
זאת האשמה שלו
הוא הביא את זה אליו
אז יש לו איידס (נניח אם יש)
זה עדיין לא סוף העולם
תלוי באיזה שלב
אפשר לחיות על מיליון כדורים אבל עדיין לא צריך להתאבד
צריכים להיות ממש בטוחים כי אם עובר הרבה זמן אז יש סימנים על הגוף יעני
כל מיני צלקות ודברים מגעילים.....זה עצוב זה ממש עצוב
לחשוב על החיים ולבכות ופשוט להתאבד........בני נוער.....כמה חבל
אני לא מקנאא בבן אדם שיפול עליו כזה גורלל מחריד לדעתייי זה קשה מאודדד ומפחידדד
חחחחחחחחחחחחח
!!!!!!!!!התפגר
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN הטעות לא לקחה את החיים שלו זה הוא שלקח לעצמו את החיים זה הוא ששכב עם הילדה בלי קונדום זאת האשמה שלו הוא הביא את זה אליו לחשוב על החיים ולבכות ופשוט להתאבד........בני נוער.....כמה חבל |
אוקיי אחרי מחקר בתגובות שם שהובילו לאתר אחר
"
בקריאה מרופרפת ראיתי שתי דברים לא הגיוניים:
1. נגיד אתה רופא שמודיע לילד שעוד לא בן 18 שיש לו איידס,
אתה היית נותן לו ללכת אחרי שתי שניות? לא.
אתה תפנה אותו לרופא, תנסה לשכנע אותו לספר להורים שלו, הכל רק שלא ישאיר את זה לעצמו
2.נגיד ואתה אבא לבן יחיד,
ואתה בדיוק מגלה שלבן שלך יש איידס,
אתה לא תיקח יום אחרי זה חופש מהעבודה? לדבר איתו, להסביר לו שהכל יהיה בסדר?
לפי הסיפור, לא רק שהאבא לא עשה את זה, אלא שהוא יום אחרי זה גם לא דיבר איתו! קצת לא הגיוני....
"
הבחור שכתב את זה צודק מאה אחוז
זה באמת לא אמיתי
וגם העובדה שבדיקת דם חיובית מזמינים שוב לבדיקה נוספת
ולא בודקים על אותה אחת ...
סיפור לא אמיתי אבל כתוב טוב ...
Re: סיפור מזעזע
| quote: |
| Originally posted by NyKoN http://stage.co.il/Stories/133053#top חבר שלי שלח לי באייסיקיו את הלינק ואמר לי לקרוא בהתחלה חשבתי שזה סתם והתחלתי לקרוא כי שעמם לי.. תקראו את זה... שווה את הקריאה בלי ספק |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.