TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים!!!!


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-27-2002 00:02:

אנשים!!!!

מה המצב אנשים!!
הכל טוב.??
איזה סבבה לצאת חמשוש..ועוד כל הקורס


מה קורה איתכם מה חדש תעדכנו אותי!!!
אני מרגיש שאני מנותק מהעולם

אריק מה שלומך גבר? תדליק יותר את הפלאפון שלך אני כמעט ולא מצליח להשיג אותך


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 00:43:

איזה קורס אתה עכשיו ?


Posted by Hell_Copter on Sep-27-2002 01:58:

מה קורה גבר?!?!?

וואי ממש כולם חזרו מהצבא השבוע...


אחי... אני צריך שתהיה בבקום עוד כמה ימים עוד פעם שלא יהיה לי משעמם
הפעם יצא לנו לשבת יותר


Posted by oDrori on Sep-27-2002 02:56:

וואזאפ אחי אולי נפגש בזמן שהוא פה?


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-27-2002 06:12:

וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה


Posted by on Sep-27-2002 06:50:

quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon

ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה



תבקש מדפסים מעובים
" קת צעירים "

וסטרשף של מאג
ואז יהיה לך את אותו הנשק כמוני
רק ששלי תמיד יהיה יותר מושחם משלך


Posted by Ariels on Sep-27-2002 12:17:

חחחחח
קורס עצ"שים
אל תדאג אתה לא תקבל מקוצר


Posted by luckystrike on Sep-27-2002 12:37:

quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה


מה ??????
כבר מקוצר ?
יא בן זונה צעיר !!!!
פעור !!!!!!
כוס אמק לקחו לי את המקוצר שלי לפני 3 שבועות (עם המדפסים המעובים
שהיו לי ) איזה בעסה !!! ההקצאות שלנו נהיו מה זה מעפנות ...

דרך אגב היה לי שבוע שעבר הדרכה במכלאת עופר !
איזה חור המקום הזה !!!
הם אשכרה כמו כלבים זרוקים שם בתוך הרשתות האלה !
זה אשכרה מכלאה !
אתה מקבל שרוך ירוק ?
כמוני

קיצר - אני לא מאמין שאתה מקבל מקוצר יא חמור !
אמרו לי שרוב הסיכויים שיחזירו לי אותו תוך חודש ...
אני מתגעגע אליו ... מוקי שלי ... איזה נשק ...

עכשיו אני עם ארוך מגעיל בינתיים ...
ואני עוד חודש שנה בצבא ...


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-28-2002 18:26:

אריאל אני כן מקבל מקוצר אבל זה תלוי בתפקיד
אם אתה במתקני השעייה אתה מקבל מקוצר או גלילון
ואם אתה בליווי עצירים אתה מקבל מקוצר ואם אתה רק במכלאות אז אין לך נשק רק כשאתה יוצא הביתה וזה אם 16 ארוך



ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך ירוק הדרכה

איזה יופי זה אני כולה חודש בצבא


Posted by Tarantula on Sep-28-2002 18:47:

חחחח.....
תראו מי חזר אלינו סוף סוף!!!!!

התגעגתי!!


Posted by NyKoN on Sep-28-2002 19:38:

יפה לך אחי
ומדפסים מעובים זה חרא דבר
אמרו לי זה מדויק כמו היד של עראפת
:P

ומורן אל תתפלא
אח שלי גם קיבל אחרי 4 חודשים מקוצר
ועוד חודש הוא מקבל
m4a1
מהקופסא!
חדש


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-28-2002 19:39:

מאמי לא מספיק לך טלפון..אלה גם פה?

חחח סתם מותק
גם אני מתגעגע

נתראה בקרוב


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-28-2002 19:46:

Satan (eek!)

הגיע הזמן שתחזור יזונה
מה קורה אחי????? מתי אתה מכין עוד סט בן זונה שאני יוריד


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-28-2002 19:47:

וואלה אחי אני כל הזמן לא בבית אז לא יוצא לי
עוד שבועיים יתחל הסדיר שלי ויהיה לי יותר זמן

אל תדאג אני לא שוכח אותך
חחח


Posted by Ariels on Sep-28-2002 19:58:

רוב קורס עצ"שים הולכים לחטיבות באיו"ש באף חטיבה אין מקוצרים
ומה נראה לך שבקציעות שזה יחידה שפתחו מחדש לפני חודשיים יהיו מקוצרים
תמשיך לחלום
מאז ההוראה שכל הקצינים והנגדים הולכים עם מקוצרים חיילים חובה רואים את הנשק הזה לעיתים נדירות ביותר לדוגמא אצלנו חוץ מהנהגים של המחט סמחט אין לאף אחד מקוצר
גלילון יש וכמה שאני לא סובל את הצורה שלו אני כנראה יחתום על אחד כזה בסוף רק בגלל שזה נשק בנזונה עובד כמעט בכל מצב רק חבל שהסגסוגת שלו לא כמו של הקלאץ' אחרת הוא היה משהו בסט
תבין הקלאץ יורה מתחת למים ולא מחליד לא כמו הגליון המעאפן נהיה לך חום בחורף משהו זוועה


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-28-2002 20:01:

בוא אני יגיד לך כמה דברים חבוב
המחזור הזה שונה מאחרים
היתה לנו טירונות של חודש ולא חודש וחצי והקורס שלנו כולה 3 שבועות
אנחנו המחזור היחיד שהוא כזה קצר כי צריכים אותנו
דבר שני יש מקוצרים בחטיבות אני מכיר אנשים משם ויש להם
דבר שלישי אצלנו רוב הקורס הולך או למגידו או לקציעות ולחטיבות לא הולכים הרבה


Posted by Dj Black-Dragon on Sep-28-2002 20:01:

אהה ואריאל מתי התגייסת דרך אגב?
ומי היו המפקדים שלך?


Posted by Ariels on Sep-28-2002 20:19:

אני לא במשטרה צבאית אני באיוש יום חמישי דיברתי עם ריקי ממדור חוגרים ממקמצר שזה הבחורה שמחליטה במיונים לאיפה אתם הולכים
אני איוש כבר שנה וחצי בשטחים בערך מאז שהתגייסתי
בדוק... באף חטיבה באיוש אין מקוצרים למדכים מעדיפים קודם כל לתת את זה לנהגים ובכל חטיבה יש איזה 40 כאלה אם סופרים את הנהגי מתק

עכשיו אחרי שנה וחצי לשצ יש זכות לשנות תפקיד רוב המדכים מאיוש הולכים בסיבוב השני למגידו או קציעות כי יש להם נסיון והם גם יודעים כבר ערבית וכאלה אז רובהפיזור הולך לחטיבות
גם לי הבטיחו מקוצר הרבה פעמים היה לי רק פעמיים ולא להרבה זמן


Posted by Scorchio on Sep-29-2002 07:30:

quote:
Originally posted by NyKoN
ועוד חודש הוא מקבל
m4a1
מהקופסא!
חדש


Someone has been playing CS...


Posted by NyKoN on Sep-29-2002 09:16:

quote:
Originally posted by Scorchio


Someone has been playing CS...


כן
אבל הוא מקבל אחד
הצבא הביא כמה קופסאות של
m4a1
מארה"ב והוא מקבל אחד חדדדדדדדדש או מקוצר חדש עוד איזה חודש

אני מקווה שזה יהיה אמ4



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.