TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים!!!!
אנשים!!!!
מה המצב אנשים!!
הכל טוב.??
איזה סבבה לצאת חמשוש..ועוד כל הקורס
מה קורה איתכם מה חדש תעדכנו אותי!!!
אני מרגיש שאני מנותק מהעולם

אריק מה שלומך גבר? תדליק יותר את הפלאפון שלך אני כמעט ולא מצליח להשיג אותך
איזה קורס אתה עכשיו ?
מה קורה גבר?!?!?
וואי ממש כולם חזרו מהצבא השבוע... 
אחי... אני צריך שתהיה בבקום עוד כמה ימים עוד פעם שלא יהיה לי משעמם 
הפעם יצא לנו לשבת יותר 
וואזאפ אחי אולי נפגש בזמן שהוא פה?
וואלה אחים שלי הכל מצויין
אני בקורס מטפלי עצורי שטחים
כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים
בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם 
הכי בלאגן זה במתקני השעייה
הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה
שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית
ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר
משהו בן זונה
| quote: |
| Originally posted by Dj Black-Dragon ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר משהו בן זונה |
חחחחח
קורס עצ"שים
אל תדאג אתה לא תקבל מקוצר
| quote: |
| Originally posted by Dj Black-Dragon וואלה אחים שלי הכל מצויין אני בקורס מטפלי עצורי שטחים כל מחבל או מתכנן פיגועים שנתפס נשלח למכלאות של מגידו, עופר וקציעות ושם הם כלואים בדרך כלל הם עושים התפרעויות בכלא פעם בכמה זמן ואז חבל על הזמן מה הולך שם ![]() הכי בלאגן זה במתקני השעייה הם נמצאים במתקנים האלה עד כ10 ימים פחות או יותר ושם אתה יכול לזיין להם את הצורה שם החוקים לא טופסים ויש לך יד חופשית ודרך אגב.. אני כולה חודש בצבא ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך הדרכה ו אם 16 מקוצר משהו בן זונה |
) איזה בעסה !!! ההקצאות שלנו נהיו מה זה מעפנות ...
אריאל אני כן מקבל מקוצר אבל זה תלוי בתפקיד
אם אתה במתקני השעייה אתה מקבל מקוצר או גלילון
ואם אתה בליווי עצירים אתה מקבל מקוצר ואם אתה רק במכלאות אז אין לך נשק רק כשאתה יוצא הביתה וזה אם 16 ארוך
ועוד שבועיים אני מקבל דרגת רב"ט ושרוך ירוק הדרכה 
איזה יופי זה אני כולה חודש בצבא
חחחח.....
תראו מי חזר אלינו סוף סוף!!!!!
התגעגתי!!

יפה לך אחי
ומדפסים מעובים זה חרא דבר
אמרו לי זה מדויק כמו היד של עראפת
:P
ומורן אל תתפלא
אח שלי גם קיבל אחרי 4 חודשים מקוצר
ועוד חודש הוא מקבל
m4a1
מהקופסא!
חדש
מאמי לא מספיק לך טלפון..אלה גם פה?

חחח סתם מותק
גם אני מתגעגע
נתראה בקרוב 
הגיע הזמן שתחזור יזונה
מה קורה אחי????? מתי אתה מכין עוד סט בן זונה שאני יוריד

וואלה אחי אני כל הזמן לא בבית אז לא יוצא לי
עוד שבועיים יתחל הסדיר שלי ויהיה לי יותר זמן

אל תדאג אני לא שוכח אותך
חחח
רוב קורס עצ"שים הולכים לחטיבות באיו"ש באף חטיבה אין מקוצרים
ומה נראה לך שבקציעות שזה יחידה שפתחו מחדש לפני חודשיים יהיו מקוצרים
תמשיך לחלום
מאז ההוראה שכל הקצינים והנגדים הולכים עם מקוצרים חיילים חובה רואים את הנשק הזה לעיתים נדירות ביותר לדוגמא אצלנו חוץ מהנהגים של המחט סמחט אין לאף אחד מקוצר
גלילון יש וכמה שאני לא סובל את הצורה שלו אני כנראה יחתום על אחד כזה בסוף רק בגלל שזה נשק בנזונה עובד כמעט בכל מצב רק חבל שהסגסוגת שלו לא כמו של הקלאץ' אחרת הוא היה משהו בסט
תבין הקלאץ יורה מתחת למים ולא מחליד לא כמו הגליון המעאפן נהיה לך חום בחורף משהו זוועה
בוא אני יגיד לך כמה דברים חבוב 
המחזור הזה שונה מאחרים
היתה לנו טירונות של חודש ולא חודש וחצי והקורס שלנו כולה 3 שבועות
אנחנו המחזור היחיד שהוא כזה קצר כי צריכים אותנו
דבר שני יש מקוצרים בחטיבות אני מכיר אנשים משם ויש להם
דבר שלישי אצלנו רוב הקורס הולך או למגידו או לקציעות ולחטיבות לא הולכים הרבה
אהה ואריאל מתי התגייסת דרך אגב?
ומי היו המפקדים שלך?
אני לא במשטרה צבאית אני באיוש יום חמישי דיברתי עם ריקי ממדור חוגרים ממקמצר שזה הבחורה שמחליטה במיונים לאיפה אתם הולכים
אני איוש כבר שנה וחצי בשטחים בערך מאז שהתגייסתי
בדוק... באף חטיבה באיוש אין מקוצרים למדכים מעדיפים קודם כל לתת את זה לנהגים ובכל חטיבה יש איזה 40 כאלה אם סופרים את הנהגי מתק
עכשיו אחרי שנה וחצי לשצ יש זכות לשנות תפקיד רוב המדכים מאיוש הולכים בסיבוב השני למגידו או קציעות כי יש להם נסיון והם גם יודעים כבר ערבית וכאלה אז רובהפיזור הולך לחטיבות
גם לי הבטיחו מקוצר הרבה פעמים היה לי רק פעמיים ולא להרבה זמן
| quote: |
| Originally posted by NyKoN ועוד חודש הוא מקבל m4a1 מהקופסא! חדש |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio Someone has been playing CS... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.