TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Thunderdome uitverkocht

Posted by jp on Sep-27-2002 10:22:

Thunderdome uitverkocht

Thunderdome is twee weken van tevoren uitverkocht. Dat betekent dat er 15.000 kaarten zijn verkocht.

Aan de ene kant was het wel te verwachten met zo'n line-up, aan de andere kant best wel verrassend, aangezien hardcore al lang niet meer mainstream is.

Nu maar hopen dat de oude sfeer van vroeger weer een beetje te proeven zal zijn, wat waarschijnlijk wel het geval zal zijn omdat het enthousiasme over 'Thunderdome X, a Decade' overal op het internet en bij vrienden grootse vormen heeft aangenomen.

Jammer dat het niet tot 08:00hr duren kan, want nu zal elke DJ gemiddeld maar 30 minuten kunnen draaien...

Wie gaat er nog meer of is het oude gabberbloed hier al lang gestold?

Posted by -TAIS- on Sep-27-2002 15:30:

Ik heb m'n kaartja al een poosje! Ben benieuwd wat het wordt!

Posted by NiTro on Sep-27-2002 23:04:

Heeft iemand nog een paar kaarten over??? Wil er graag naartoe!

Posted by ScuL on Sep-27-2002 23:18:

ik heb nog n�t op het laatste moment via via 2 kaarten kunnen scoren voor niet al te veel extra geld..... ik bof echt ontzettend, die dingen zijn nu heel erg lastig te krijgen!

Posted by franzelare on Sep-28-2002 23:08:

er stond dat er nog kaartjes tekoop waren op ticketbox.nl ik naar de winkel gefietst is er op het moment dat ik onderweg was de verkoop stop gezet dus ik heb geen kaartje
misschien dat ik er nog aan kan komen maar ik vrees er voor dat het feest niet door gaat voor mij!

maar als er nog iemand een kaartje over heeft (voor niet teveel meer natuurlijk)

Posted by ScuL on Sep-29-2002 12:21:

omdat ik zo gretig was om aan een kaartje te komen heb ik bij 3 mensen tegelijk kaartjes besteld!

hehe
heb er nu dus nog 1 over , jammere is alleen dat ie 70� was, maar als iemand interesse heeft dan hoor ik t wel.

Posted by Joost008 on Sep-30-2002 07:46:

Ik kom ook, vroeger nooit naar Hardcore feesten kunnen gaan omdat ik wel errug jong was en wil het toch wel een keer meemaken.

Posted by mido on Oct-04-2002 09:32:

Oftewel.... waar ik al bang voor was het loopt er straks vol met trancetrutjes die ook een keer een Thunderdome mee willen maken.

Mijn conclusie: Ik ben bang dat dat een zeer drukkende sfeer kan op gaan leveren.

2 jploveparade: De hardcore is net zo groot als toen het commercieel was misschien nog wel groter. Er zijn meer feesten als ooit te voren alleen niet meer op de grote als Trance Energy (godzijdank)

Posted by TranceFool on Oct-04-2002 11:53:

Geannuleerd: Paul Elstak, Rob Gee

Toegevoegd; A Tribute To 3 Steps Ahead

quote:
Het gaat helaas niet zo goed met Peter Paul Pigmans, bij jullie beter bekend als de artiest 3 Steps Ahead.
Hij heeft inmiddels diverse behandelingen ondergaan tegen ######.
We willen hem, z'n vrouw en 2 kinderen wat proberen op te beuren.
We willen jullie dan ook oproepen om een bericht of steunbetuiging voor Peter Paul op te sturen naar The Third Movement.
(postbus 290,1620 AG Hoorn,ovv:3 steps)
Wij verzamelen de reacties en zullen dan binnenkort bij hem langsgaan om jullie berichten af te geven.

Alvast bedankt!

Sebastian
Promo

Posted by jp on Oct-04-2002 12:07:

quote:
Geannuleerd: Paul Elstak, Rob Gee

Jammer, de Godfather of hardcore komt dus niet?

Rob Gee... ach dat spaart de oortjes want die gitaren in zijn sets zijn nou niet bepaald bevorderlijk voor de trommelvliezen...

3 steps ahead: hum, nou herinner ik me het weer. In 1998 verdween hij plotseling uit de scene (na Mysteryland Outdoor). Alhoewel ik alleen 'Drop it' kan waarderen, heeft ie toch een goede invloed gehad op veel van die ontspoorde gabbertjes van toen. Terecht dat hij hiervoor wordt ge�erd. De vraag is echter of hij het wel in de RAi mee kan maken...

Posted by mido on Oct-04-2002 12:13:

The Godfather?? Ik neem aan dat je Paul daar mee bedoeld?

Waarom noemt iedereen hem zo? Ik ken geen goed nummer van hem opnoemen de enige die me is bij gebleven is The Nightmare en die was ook kut. (no offence is mijn mening).

De echt godfathers vindt ik nog altijd DJ Rob & MC Joe hun zijn de uitvinders van de hardcore.

En de geruchten over DJ Paul zijn afwezigheid zijn dat hij bang is in Amsterdam te komen. Omdat hij eerder met flesjes en dergelijk materiaal is bekogeld in Amsterdam door Ajax supporters.

[EDIT]Verders ontbreekt Chosen Few op de line-up. Hij is er vanaf het begin bij geweest en nu wordt hij genegeerd. Wie is het met me eens??[/EDIT]

Posted by jp on Oct-04-2002 15:48:

quote:
De echt godfathers vindt ik nog altijd DJ Rob & MC Joe hun zijn de uitvinders van de hardcore.

En de geruchten over DJ Paul zijn afwezigheid zijn dat hij bang is in Amsterdam te komen. Omdat hij eerder met flesjes en dergelijk materiaal is bekogeld in Amsterdam door Ajax supporters.

[EDIT]Verders ontbreekt Chosen Few op de line-up. Hij is er vanaf het begin bij geweest en nu wordt hij genegeerd. Wie is het met me eens??[/EDIT]

-Paul zit achter 70% van alle Rotterdamse hardcore van 1993-1996, bezit zo'n beetje heel Rotterdam Records, Forze Records en bracht de Nightmare CD's uit. Tevens produceerde hij de meeste Neophyte en Darien Kelly platen.

Wat voorbeelden:
*Scott Brown vs Elstak - Life is a mystery
*Bald Terror - Drummachine
*Evil Maniax - Psychopath
*Holy Noise - The Nightmare
*Paul Elstak - Life's like a dance
*Men of Steel - Pain
*Too fast for mellow - In my house

Rob heeft de eer de eerste hardcore plaat ooit te maken, live verzonnen in Parkzicht

-Paul was in 1997 op Digital Overdose in Amsterdam, hij werd gewoon toegejuigd omdat hij nu eenmaal een strakke set neerzette. Volgens mij interesseerde dat voetbal hem eigenlijk ook niet omdat ie aleen maar bezig met muziek. Op de video van dat feest is ook duidelijk te zien dat hij en het publiek het naar hun zin hadden.

-Chosen Few heeft nog nooit op een Thunderdome gedraaid voor zover ik weet. Daarnaast hield Chosen Few nooit zo van grote feesten (ID-T). Als ze hem uitnodigen komt ie toch niet want ik denk dat hij ID-T er mede voor verantwoordelijk houdt dat gabber 'instorte'

Posted by Remy D on Oct-04-2002 18:03:

quote:
Originally posted by jploveparade

-Paul zit achter 70% van alle Rotterdamse hardcore van 1993-1996, bezit zo'n beetje heel Rotterdam Records, Forze Records en bracht de Nightmare CD's uit. Tevens produceerde hij de meeste Neophyte en Darien Kelly platen.

Wat voorbeelden:
*Scott Brown vs Elstak - Life is a mystery
*Bald Terror - Drummachine
*Evil Maniax - Psychopath
*Holy Noise - The Nightmare
*Paul Elstak - Life's like a dance
*Men of Steel - Pain
*Too fast for mellow - In my house

Rob heeft de eer de eerste hardcore plaat ooit te maken, live verzonnen in Parkzicht

-Paul was in 1997 op Digital Overdose in Amsterdam, hij werd gewoon toegejuigd omdat hij nu eenmaal een strakke set neerzette. Volgens mij interesseerde dat voetbal hem eigenlijk ook niet omdat ie aleen maar bezig met muziek. Op de video van dat feest is ook duidelijk te zien dat hij en het publiek het naar hun zin hadden.

-Chosen Few heeft nog nooit op een Thunderdome gedraaid voor zover ik weet. Daarnaast hield Chosen Few nooit zo van grote feesten (ID-T). Als ze hem uitnodigen komt ie toch niet want ik denk dat hij ID-T er mede voor verantwoordelijk houdt dat gabber 'instorte'

Dat van Paul zou je best gelijk in kunnen hebben. Ik heb me nooit zo met hem bezig gehouden. Ja dat hij veel meuk in de top40 heeft gegooid! :P Daar kon ik moeilijk omheen. whehe

En wat Chosenfew betrefd..... Die heeft wel degelijk op Thunderdome gedraaid de 2e namelijk. En buiten dat hij heeft wel tracks gemaakt die waanzinnig zijn en die iedereen kent. En dat of hij zou komen of niet dat zal ik hem vanavond vragen dan want ik ga zo naar hem toe. :P

En ik weet trouwens wel zeker dat hij zou gaan hoor.

[EDIT]Weer me broertje die niet heeft uigelogd.... brrrrrrrr Dit antwoord was dus van MiDo[/EDIT]

Posted by franzelare on Oct-04-2002 19:01:

maar heeft er niemand meer een kaartje over voor mij voor een normale prijs ????

Posted by TranceFool on Oct-04-2002 19:23:

quote:
Originally posted by franzelare
maar heeft er niemand meer een kaartje over voor mij voor een normale prijs ????

zal je nie lukken denk......hebbie zeker vast al op de veilingsites gekeken

Posted by ScuL on Oct-04-2002 19:48:

Ik heb die ene van 70� van mij verkocht voor dat bedrag. En ik had nog 3 mensen in mijn mailbox diezelfde dag die nog meer (!!) boden dan dat. Dus kaartjes zijn bijzonder graag gewild.

Posted by jp on Oct-04-2002 22:28:

quote:
En wat Chosenfew betrefd..... Die heeft wel degelijk op Thunderdome gedraaid de 2e namelijk

Het bleek Thunderdome 7 te zijn november 1993 Utrecht

[quote]JAARBEURS UTRECHT 27-11-1993

This Thunderdome was without doubt the biggest and best pary ever given in Holland. The location was the brand new 'Prins van Oranje hall' at the Jaarbeurs in Utrecht. It was sold out 2 weeks before the party and 20.000 ravers showed up to witness this spectacular event.

The entrance ticket was a CD-single which contained new tracks from several ID&T artists.

Before the beginning of the party the first Dutch 'street parade' was held in the streets of Utrecht. Thousands of ravers were walking beside the Thunder-truck and witnessed Weirdo and The Darkraver totally disorder the astonished traffic in the city of Utrecht.

During the night The Prophet, Gizmo, Buzz Fuzz, Weirdo, The Darkraver, Rob, Paul Elstak, Pila and special guests per and Joey BEltram showed their marvellous mixing skills to teh audience. levi performaces were given by The Dreamteam, Simstim, Chosen Few, High Energy and Insider, During The Dreamteiam's Simstim, Chosen Few, High Energy and Insider. During The Dreamteam's live performance Dj Dano Played live from Germany with the help of a statellite because he also had to play in Munich. [/quot']

Posted by jp on Oct-04-2002 22:31:

quote:
En wat Chosenfew betrefd..... Die heeft wel degelijk op Thunderdome gedraaid de 2e namelijk

quote:
JAARBEURS UTRECHT 27-11-1993

This Thunderdome was without doubt the biggest and best pary ever given in Holland. The location was the brand new 'Prins van Oranje hall' at the Jaarbeurs in Utrecht. It was sold out 2 weeks before the party and 20.000 ravers showed up to witness this spectacular event.

The entrance ticket was a CD-single which contained new tracks from several ID&T artists.

Before the beginning of the party the first Dutch 'street parade' was held in the streets of Utrecht. Thousands of ravers were walking beside the Thunder-truck and witnessed Weirdo and The Darkraver totally disorder the astonished traffic in the city of Utrecht.

During the night The Prophet, Gizmo, Buzz Fuzz, Weirdo, The Darkraver, Rob, Paul Elstak, Pila and special guests per and Joey BEltram showed their marvellous mixing skills to teh audience. levi performaces were given by The Dreamteam, Simstim, Chosen Few, High Energy and Insider, During The Dreamteiam's Simstim, Chosen Few, High Energy and Insider. During The Dreamteam's live performance Dj Dano Played live from Germany with the help of a statellite because he also had to play in Munich.

Posted by Remy D on Oct-06-2002 13:16:

quote:
Originally posted by jploveparade

Tjek de site van Thunderdome daar kun je het zelf zien.

Ennuh hij had wel gegaan als ze hem gebeld hadden.