TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בקשר לדיסק הסודי המצונזר


Posted by oDrori on Sep-27-2002 17:32:

בקשר לדיסק הסודי המצונזר

אז ככה, הפלופי של אריאל כתוב ב
fat16
והוא צריך להעביר אותו ל
NTFS
....

אין לי אקס פי אז אני לא ממש יכול לסייע אבל אני זוכר שכשמעבירים את המחשב מ-95 ל-98 אז המחשב מעביר את כל מה ששהיה ב 16 ל 32 ואני מניח שככה זה גם עם משדרגים לאקס פי... מי שיש לו אקס פי בטח יכול לעזור בזה?


Posted by NaOren on Sep-27-2002 18:21:

לחן יש תשובה...
חכה שהוא יחזור הביתה....


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-27-2002 18:57:

Satan (eek!)

יש תוכנה חמודה שנקראת פרטיישן משהו כזה שממירה כוננים בקלות
אני לא יודע איך משתמשים בה


Posted by Q-PiXeL on Sep-27-2002 19:03:

"Portition Magic" i guess....
חפש בקאזזה...
לא תוכנה ממש קשה לשימוש...

Edit:
רק צריך לדעת מה עושים...


Posted by DjChook on Sep-27-2002 19:41:

טוב איך שאני רואה את זה:

הבעיה עם
FAT16
וכל השיטה הזאתי
היא שההרדיסקים יוצרים
PARTISIONS
של 2 גי'גה מקסימום

ושרוצים להפוך אותם ל
FAT32
אני חושב, שצריך לפרמט,
לא בטוח, אבל חושב
וכך גם אני מאמין שבמעבר ל
NTFS

או שזה רק שמריצים
FDISK
בשביל לחבר או לחלק מחדש
PARTISIONS
בכל מקרה, לא שמעתי על התוכנה
אני משחק עם ההגדרות האלה רק שאני מתקין
WINDOWS
ובמקרה הזה
WIN XP
ואז הוא שואל עם להמיר ל
NTFS
או לא
FAT 32
(את הכונן המפורמט)

אז תנסה להעזר בתוכנה שהם דיברו עליה


Posted by nesher on Sep-27-2002 21:03:

תשמעו משהו
לא כדי לשחק יותר מדי עם הפורמטים
fat32
היא הנורמה המקובלת מאז
win98
ntfs
זה בסך הכל פורמט פשוט לכונני רשת , וכוננים שצריכים לתפקד בעבודה טובה יותר ברשת
שזה אומר עוד דבר
אם אתם מתכננים להפעיל משחקים על כונן כזה
כדי מאוד שיהיה לכם הרבה זכרון
ntfs
לא מותאם למחשבים מתחת ל
p3
ומתחת ל128 זכרון
אם ובמידה שכבר עשיתם
ntfs
בכונן
ואתם רוצים לחזור ל
win98
יש רק שתי שיטות
אחת מהם
להקין עוד פעם
win2000/xp
ואז לפרמט בפורט הרצוי
קצת ארוך ומייגע
והשנייה היא לעשות
fdisk
ולזיין את הכונן הזה מהחיים שלכם ב
non-msdos
להפוך אותו לכונן רגיל
logical drive
ואז לפרמט
השיטה הכי קלה
שעליתי עליה לבד
=]


Posted by m0sh on Sep-28-2002 07:16:

טוב שמעו חייבים לפרמט כל פעם שמחליפים שיטה
אני החלטתי להשאר עם הכל על פאט 32 כי אני עדיין לפעמים ב98


Posted by GLoBaL-MUZiK on Sep-28-2002 19:38:

Satan (eek!)

חברה תקשיבו פעם אחת וזהו
תורידו את התוכנה
powerquest.partition.magic.8-underpl

כרגע הימרתי את הכוננים שלי מ
NTFS
ל
FAT32

והם הם עובדים מעולה......בעזרת התוכנה כמובן
אתם רק צריכים לעשות
Convart to
FAT32
TES
APPLY
וזהו......יאללה בהצלחה
מי שרוצה לינק שיבוא לאייסיקיו

139625164



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.