TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Numark
Numark
zoals sommige miss zo wel weten is het donderdag vrijdag en zaterdag weer 3 dwaze dagen bij bijenkorf. En deze keer staat er een numark dj set met 2 draaitafels en een mengpaneel in de aanbieding voor 600 euro. En kvond zelf numark wel een goed merk maar voordat ik em koop wilde ik toch nog ff weten wat jullie er van vonden......
Ligt eraan welk type tafel het is he 
Dit is de link
Overigens klopt jou �600 niet.
Volgens de site is het namelijk Startprijs � 859.00
Voor de lamballen meteen maar het plaatje:

[edit]
er staat niet bij welk type.
dus voor de kenners, welk type is het?
[/edit]
ut is een speciale aandbieding dus in die drie dagen isie 600 
Ik heb ff op het internet gekeken.
en volgens mij is het de
Numark TT 1650
Deze kost op het internet tussen de �319 en �349.
hier een link waar mooie foto van numarks staan.
kijk anders ff op www.numark.com
volgens mij is het de numark TT1600 of TT1650
1600 is belt-drive, 1650 is direct drive. zou ik maar ff goed naar informeren in ieder geval..
en of het goedkoop is weet ik niet.. de TTX1 is in ieder geval bij Feedback 759 euro per stuk. dat is wel de meest luxe uitvoering uit die TT reeks.
eyyy ik was er ook al over aan 't denken..
ik vroeg me ook af welk type het was maar daar konden ze me nu nog nix over vertellen, maandag ovzoo moest ik terug bellen..
maar volgens mij is het inderdaad de 1650 omdat deze direct is, wat ook bij de advertentie stond
ik weet wel dat die tt1600 en tt1650 als gaar te naam staan, maar om mee te beginnen is t denk ik niet slecht, je bent dan namelijk nog niks gewend
hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk)
kgeloof trouwes dat het de TT1625 is ofzoiets... dat stond iig op de site van numark....
ja nou je 't zegt..
es f voor de gein bij google ingetikt en ik krijg tig keer een soort gelijke actie als bij bijenkorf..
http://www.google.nl/search?hl=nl&i...8&q=TT-1625&lr=
| quote: |
| Originally posted by mastah jc hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk) |
| Originally posted by mastah jc hmm maar als je zou moeten kiezen tussen een package van gemini of numark wat zou je dan doen? (gemini niet de duurste natuurlijk) |
Mowah ik niet, Gemini is misschien nog niet zo populair als numark maar hun apparaten zijn toch wel behoorlijk goed! En zelfs nog iets goedkoper dan numark
Gemini PT 2100 & 2400 zijn hele goeie draaitafels, lees de reviews op www.new-line.nl maar , maar je moet wel opschieten, Gemini maakt ze niet meer omdat hun nieuwste TT willen promoten
new-line is idd een relaxte site! k heb daar ook mijn draaitafels vandaan!
de aanbieding gaat pas donderdag in dus kheb nog ff tijd om na te denken
ik laat het nog wel weten!!
| Originally posted by mastah jc de aanbieding gaat pas donderdag in dus kheb nog ff tijd om na te denken ik laat het nog wel weten!! |
jaa maar kben maar een beginnende dj en het prijs verschil is gewoon veel te groot.....
| Originally posted by mastah jc jaa maar kben maar een beginnende dj en het prijs verschil is gewoon veel te groot..... |
http://forum.idp.nl/2002/viewtopic.php?t=2919
lees dat ff
Koop twee Direct Drive Omnitronics of JB-systems........dan kan je zoiezo al wat jaartjes vooruit.
| Originally posted by AFTERNATIVE http://forum.idp.nl/2002/viewtopic.php?t=2919 lees dat ff |
| Originally posted by AFTERNATIVE Gemini PT 2100 & 2400 zijn hele goeie draaitafels, lees de reviews op www.new-line.nl maar , maar je moet wel opschieten, Gemini maakt ze niet meer omdat hun nieuwste TT willen promoten |
Op new-line zijn ze al helemaal door de voorraad PT2400's heen. PT-2100's zijn ook niet echt makkelijk meer te leveren daar..
Dus als je deze snel wil hebben zou je toch ergens anders moeten kijken.