TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- dbl - obsession
dbl - obsession
s�.. hmm... min host la ner men Vizay var sn�ll nog att l�gga upp l�ten p� sin server s� nu funkar det att ladda ner...
kommentera g�rna p� den.
save as:a h�r
Alright... det h�r blir kul att h�ra, har tankat hem l�ten men den m�ste hamna i k�n p� min playlist, har fakstiskt lite lyssnare p� min webradio fr�n b�de England och Holland s� det blir premiere f�r oss alla 
ingen som tycker den e tillr�ckligt bra f�r att kommentera p�?
hmm... m�rkte precis att servern som jag anv�nt e nere.. 
s� om n�n vill ha l�ten s� kan man ju alltid kontakta mig tills jag lyckats hitta n�tt annat st�lle hur det nuskall g�.
have no fear for I is here.....PM:a �verf�rningss�tt s� l�gger jag upp den p� min webserver 
READ DAS F�RSTA POSTEN
n�gon som vill lyssna?
64 har kollat men ingen har kommenterat..
god natt p� er
ok, h�r kommer en kommentar 
l�ten har potential, men jag tycker att sj�lva melodin, synthljudet s� att s�ga, �r v�ldigt slupm�ssigt stundtals. ibland l�ter det som en melodi (= bra), men r�tt som det �r s� �r ljudet v�ldigt "flummigt" (= inte bra)
arbeta med att beh�lla de bitar d�r det finns en tydlig melodi, och ta bort andra bitar d�r melodi saknas
jag h�ller med d�r....melodin k�nns lite random ibland men f�r �vrigt l�t det ok...fast...ere ett eko du har lagt p� kicken....l�ter lite �verdrivet spejsig (om du f�rst�r va jag menar)
f�r �vrigt kan jag medela att alla som k�nner att dom beh�ver n�nstans att l�gga sina l�tar s� skicka ett PM bara s� kirrar jag plats p� min server 
melodin k�nns random.. hmm.. ok
det finns visserligen 2 versioner av den i l�ten
hmm.. har lagt lite reverb p� kicken bara.
men jag skall ta och greja lite mer med den..skall bara komma p� n�tt att g�ra p� den, men jag har b�rjat.
tack f�r kommentarena
sk�n l�t dbl, fr�n 02:01 e den sk�nast
tjena!
Helt okey l�t faktiskt! R�tt s� trevligt melody , men n�tt som ja saknar e lite mer Perccusions.
Och som du sa.....du hade lite Reeverb p� Trumman...
f�rs�k � undvika de...f�r de g�r mer skada �n nytta tycker jag.
F�rs�k � ha s� lite reverb p� dina Perccusions som m�jligt.
Jobba lite mer p� Strings och pads. och sen kan du f�rs�ka � kl�mma in lite coola effecter h�r och d�r. 
LateR:.
| quote: |
| Originally posted by robstar tjena! Helt okey l�t faktiskt! R�tt s� trevligt melody , men n�tt som ja saknar e lite mer Perccusions. Och som du sa.....du hade lite Reeverb p� Trumman... f�rs�k � undvika de...f�r de g�r mer skada �n nytta tycker jag. F�rs�k � ha s� lite reverb p� dina Perccusions som m�jligt. Jobba lite mer p� Strings och pads. och sen kan du f�rs�ka � kl�mma in lite coola effecter h�r och d�r. ![]() LateR:. |