TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם כבר עלה נושא הדגל


Posted by oDrori on Sep-27-2002 20:40:

אם כבר עלה נושא הדגל

אז אולי מישהו פה יכול לעצב משהו חביב כזה ל
IL TA
משהו בסגנון מה שיש ל-
UKTA
אם ראיתם... אני חשבתי על רונן אבל אם יש כאן עוד כשרוניים, חשפו את עצמכם


Posted by DJ-Kreing^^ on Sep-27-2002 22:34:

אני ינסה להכין משהו נחמד...


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-28-2002 00:29:

מניאק!!!
אני בדיוק באתי להציע את הרעיון!!!!


Posted by NyKoN on Sep-28-2002 01:01:

רעיון מצוין
הלוואי והייתי יודע לעצב משהו
:/



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.