TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם כבר עלה נושא הדגל
אם כבר עלה נושא הדגל
אז אולי מישהו פה יכול לעצב משהו חביב כזה ל
IL TA
משהו בסגנון מה שיש ל-
UKTA
אם ראיתם... אני חשבתי על רונן אבל אם יש כאן עוד כשרוניים, חשפו את עצמכם 
אני ינסה להכין משהו נחמד...

מניאק!!!
אני בדיוק באתי להציע את הרעיון!!!!
רעיון מצוין
הלוואי והייתי יודע לעצב משהו
:/
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.